Se indlæg
 Udskriv debat
Koh Lanta
zac
For besværligt at komme til Saigon fra Krabi, det må blive en anden gang.
Kikker i stedet på Koh Lanta og er selvfølgelig faldet for et resort på den sydligste strand Bamboo Bay. Vil gerne nyde vandet og stilheden, men er i tvivl om her er for stille. Er der nogle der har været der? Kan vi gå ud om aften og spise forskellige steder uden at være bundet til det samme hotel? Er der lidt liv om aften eller skal vi tage til Long Beach for at finde det?

rinpoche
Hvis jeg var dig ville jeg leje en motorcykel der giver dig uafhængighed af songtaew transporten og køre til Baan Saladan om aftenen.
Her sker mest og restauranter beliggende på stylter ud i strædet her har de bedste priser på hele øen.

zac
Ja, lyder da som et godt forslag, men motercykel er ikke lige os. Men udfra dit svar så ligger Bamboo Bay for langt væk, jeg må nok nærlæse de forskellige hoteller igen. Men tak det lyder helt sikkert som en aftentur til Baan Saladan.

gg
Jeg har boet på Bamboo Bay, og jeg må sige det var perfekt. Noget af det mest idylliske jeg har prøvet.
Boede i den bedste hytte hvor man kunne ligge og kigge ud over havet fra sengen. Fantastisk udsigt. Og det er rigtigt lokalt, men kommer hurtigt i snak med de ansatte og deres familie. Bamboo Bay deler strand med et par andre guesthouses og der er et par restauranter.
Så du skal kun vælge det hvis du vil slappe 100% af.
Turen fra Saladan er lang og hård. Tog ca. 1 time og du hopper op og ned. Du kan også sejle dertil fra Saladan, men det er i speedbåd for egen regning.
Hvis du vælger Bamboo Bay skal det være for at blive der og ikke ville andre steder på øen.
Vi valgte en dag at tage med bilen ind for at hente nye gæster ved båden. Det gav os 2 timer i Saladan, men køreturen er simpelthen for hård.

Laila
Hej ! Har været på Koh Lanta sidste år, hvor vi boede ca. midt på øen på Full moon bay view. Vi kørte et par gange på scooter ud til Bamboo Bay og det er en hård tur på mange måder Smile det ligger afsides men er helt perfekt til snorkling, men vil også anbefale dig at bo lidt mere centralt på denne helt fantastiske Ø. Vi skal afsted igen d. 6 november i 4 uger og med 12 dage på Koh Lanta.

Boes
Bo nærmere Saladan - kan skarpt anbefale : Lanta Villa, med bungalows direkte på stranden , gode restauranter omkring og 5 min til Saladan - god tur
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Hej - prøv hvis i vil til Koh Lanta at booked jer ind på Pimalai Resort - det er ganske enkelt paradis på jord - lidt dyrt og langt til alternativer. ligger på kanten af regnskoven og lige ned til stranden! Mums hvis man bare skal slappe 100% af, men IKKE stedet hvis der skal være fest og farver. Billeder kan sendes hvis nogen skulle ønske det - send PB.

Spring til debat: