Se indlæg|
Kr. 50.000.- for kærlighed
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 21/08-2004 19:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
i Juli kom Europarådets første rapport om menneskerettigheder i Danmark. Her står Danmarks udlændingepolitik for skud. Bland andet 24 års reglen, det såkaldte tilknytningskrav og kravet om, at man skal stille med en bankgaranti på 50.000.- kroner, hvis man vil have opholdstilladelse til sin udenlandske ægtefælle, blev kritiseret. Menneskerettighedskommisæren sagde efterfølgende i et interview at reglerne ubetinget overtræder menneskerettighederne. Nu ved jeg godt at 50.000.- ikke er nogen bondegård, men princippet! Vi må gerne elske og bo med en ægtefælle fra Sverige, Polen eller Randers...men gud nåde trøste dig hvis forelsker dig i en person, der ikke passer ind i den politiske mening! For så falder hammeren, indsigt i personlig korespondance, fællesfotografier, og begrænsninger der ikke engang eksisterede i den sorte midelalder, men bringer minder om østtyskland frem... Ja jeg er harm, som Dansker kan jeg rejse så meget jeg vil til f.eks. Thailand unden eller med et letopnåeligt visa. Spørgsmålet er om vi der har vores på det tørre, bare skal sidde stille og acceptere at regeringen skal diktere vores kærlighed??? BROKKE, Peter |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 22/08-2004 00:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Jamen Peter, du kommer jo selv med svaret! Så er det jo bare om at få pakket kufferten, flytte til Thailand og leve lykkeligt med din udkårne. /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 22/08-2004 08:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Efter min bedste overbevisning er det nok ikke os loven skulle ramme. Men da der ikke kan laves en lov udelukkende om muslimer er det os der bliver ramt, af mærkelige afgørelser. Der er jo ingen der tør sige noget rent ud, for vi har selv lavet en racismeparagraf, og den ville straks blive anvendt. Det er desvære det muslimske der har overtaget, så alt fra politi til sagsbehandlere skal på kursus i hvordan man behandler denne kategori af TROENDE?????. Det er jo ikke alle der her og nu kan flytte til Thailand, jeg er i første omgang flyttet til Sverige på grund af min foragelse over det Danske demokrati ???? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/08-2004 09:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ja, de har sgu så travlt de politikere, de kan rende mig i røven, om 2-3 md tager jeg til til Thailand og bosætter mig der for evigt, så lukker jeg leddet til Danmark. Venlig hilsen Suk. har købt en bærebar, så i slipper ikke for mig, hi hi
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 22/08-2004 10:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej suk ikke for at holde hånden over de politikere , men der er også folk her i landet som overhovedet ikke skulle have lov til at få nogen til dk da de har forretninger igang med kvindehandel osv. men det skal naturligvis ikke gå ud over os som vil opbygge et fornuftigt familieliv . ![]() de skulle hellere afvise nogle af de muslimer og somaliere som overhovedet ikke vil indordne sig i dk. vh.isaan
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/08-2004 11:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser ja det er desværre ikke kun dem ´det var tiltænkt det rammer hvis ikke min kone kom herop lige før den nye lov kom,ja så ville vi ikke ha haft en change,heller ikke engang til sverige da jeg jo er førtidspensionist, og arbejdssky så ville det være svært men nu kom hun i tide,og vi áfventer lige nu på fast opholdstilladelse Ja Suk så slap vi ikke for dig DAMN ![]() Hvor vil du bo ? hvad vil du lave ? ja jeg har selv et par gode ideer til no9get at lave når jeg flytter derud men vi skal bo oppe i huset først og fremmest men også i pattaya da jeg godt kan li stemningen i pattaya Ja er det ikke okay at bo i sverige, jeg syntes sverige er et godt land og ville ikke ha noget imod at bo der, flytterundtiverdenbamsen ![]() |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 22/08-2004 11:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Tjaa, havde Danmark nu været et arabisk muslimsk land havde havde vi nok samme regler som dem: 1. Du kan kun rejse dertil hvis du har en direkte invitation. 2. Personen der har inviteret dig, hæfter for alt hvad du laver. 3. Du kan aldrig opnå statsborgerskab. 4. Hvis du ikke har arbejde, har du 24 timer til at forlade landet. 5 Hvis du rører en lokal pige får du dødsstraf. 6. Alle lovovertrædelser skal straffes og resulterer i udvisning. 7. Hvis en lokal kører ind i dig med sin bil er det din skyld, hvis du ikke havde været der var det jo aldrig sket. etc., etc. Nu kaldes ovenstående regler jo ikke racisme men religion. Ja sådan har vi jo alle vores gode humør! Det har jo selvfølgelig intet at gøre med at skaffe sig fordele på andres bekostning. Det bliver jo først sjovere når antallet af muslimer I Danmark stiger yderligere, når ca. 200.000 muslimske mænd skal have en dansk veninde at øve sig på, mangler der jo ligesom 200.000 danske piger til danske mænd, ik sandt?, det er jo ulovligt at øve sig på muslimske piger. Med ovenstående in mente er der vel ikke noget at sige til de Danske regler, selv om det allerede er for sent. Forstår dig nu godt Suk, jo hurtigere man kan forlade landet jo bedre. /bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/08-2004 11:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Suk Du skriver du vil bosætte dig for evigt i thailand, men er du nu sikker på du kan det? Mener jeg har læst et sted i en af deres aviser de har lavet loven om, så man ikke kan bosætte sig permanent i thailand. Men om de har fået lavet/gennemført loven har jeg ikke rigtig læst, synes bare lige du skulle undersøge det inden du drager afsted. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.