Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja, det er nemtr og blive narret, hvor vidt de kunne narre mig skal jeg ikke kunne sige, men SUK fik de åbenbart narret eller hvad ?
Måske er han nem og narre, ved det ikke for jeg kender ham ikke og han kender ikke mig.
Har heller ingen ønsker om og lære folk og kende, hvis de ikke kan finde ud af og kigge på sig selv før de overfalder andre og dømmer dem.... Det gælder i mange tråde på DTW!!!
Jeg er ikke personlig for jeg mener det er ALLE der skal kigge lidt på sig selv, men det kan/vil de fleste jo nok ikke og af hvilken grund???
Nu det udviklede det sig og hører ikke hjemme her, men så håber jeg webmarster er så venlig og guide den der hen hvor den skal være. SKRALDESPANDEN!!!
Er positiv overfor Thailand, men behøver ikke og være det overfor folk der kun har til formål og misbruge Thailand...
INGEN VIL VEDKENDE SIG; AT DE ER KOMMET HER pga. at ALT er billigt også pigerne.
INGEN BILLIGE PIGER----INGEN DANSKERE!!!
Jeg skammer mig som fastboende over og være dansk og derfor siger jeg aldrig hvor jeg kommer fra...
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Blomme aka Banpet skrev... bal...
He He ......har da set nogen hernede der går efter katoys og lignende...så den holder heller ikke vand...
....Nå godt at webmoster opdagede det så hurtigt
Blomme aka Banpet skrev... bal...
He He ......har da set nogen hernede der går efter katoys og lignende...så den holder heller ikke vand...
....Nå godt at webmoster opdagede det så hurtigt
0:35 har manden ændret t-shirt farve fra brun til sort; 0.42 har kvinden ændret bluse fra sort til grøn; 0:50 har bordet ændret farve fra sort til brun. 1:12 har bagrunden ændret til rød...... Nåååå hehe de viser det til sidst, lol...