Se indlæg
 Udskriv debat
Puha en tur
Volando
Så kom jeg hjem til lille danmark igen, og hold op en tur jeg har haft. Cool Aldrig har jeg følt mig så kvæstet, føler virkelig jeg har brug for en ferie efter det her. Smile

Men jeg har fået lavet en tatoo, med bambus, som jeg egentlig gerne vil dele med jer andre. Pfft

Jeg ankom til Pek's tatoo shop, efter aftale.
Da jeg ankommer går vi ud bagved, hvor der er et lille 'have' agtigt areal, her knækker han en bambus gren af, fra et buskas og snitter den med en ødelagt flaske.
Utrolig cool oplevelse. Cool

[img]http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v313/170/60/1267459010/n1267459010_30095622_4925.jpg[/img] is not a valid Image.

18 timer fordelt over 3 dage.
Noget af en oplevelse.
Redigeret af Volando d. 29/08-2008 10:23
Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.

baksida
Smile hærværk for livstid

Du må sgu da have været totalt bedøvet af sprut GrinGrin

Det er vel op til en selv om det er hærværk for livet, skulle jeg mene så længe det ikke er mig der skal have den, eller betale for den så er det vel op til folk selv. GrinGrin

Må man spørge til hvad det kostede? Wink

Volando
Warlock:

Den kostede mig 480 DKK.

Thai
Tillykke din nye tato ser fed ud, kan vi ikke få et skarpt foto Cool

rinpoche
Er du så færdig Volando, ikke noget under du følte dig kvæstet efter den tusse Smile

Jeg er sikker på at der ikke er andre der har en magen til. Wink

mvh

claus31130
...Det må sku have gjort nas.....ser godt ud at dømme efter fotoet...kunne osse godt tænke mig at se et skarpere foto

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Volando
thai :Jo, men mit digital camera er desværre gået i stykker.
Det er derfor billedet er en smule/del uskarpt.

rinpoche : Nej, jeg er skam også rimelig sikker på at kun jeg har en tatoo, der ser sådan ud, den er nemlig lavet i freehand. Cool Man må sige at jeg skulle stole på at ham der lavede den, men den er godt nok blevet flot, i kan godt nok ikke rigtigt se den, men den er fyldt med utrolig mange detaljer.

claus31130 : Jeg vil gerne forsøge at tage et billede der er mere tydeligt, så i kan få de forskellige detaljer med.

Suk Rak Ning
Hej Volando.

Ja det er da noget af en " tus " du har faaet lavet, tillykke med det.......glaeder mig ogsaa til at se et skarpere foto.

480,- da jeg boede sammen i DK sammen med hende der har Madam Blue Tattoo i Aarhus, ja der var prisen for " tusser " i den stoerrelse 1000,-..........Pr. time...Frown
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Volando
Suk : Mange tak, jeg er godt nok også en smule glad og stolt af den, men jeg kender jo ogå den smerte det nu engang var at få den lavet. Shock

Ja, en tatoo i samme størrelse ville i dk, havde kostet mig omkring 20.000 kr.
Jeg har en del tatoo's, dette er nummer 16, og selv den mindste jeg har (5*5 cm), kostede mig 500 DKK.

Spring til debat: