Se indlæg
 Udskriv debat
Velegnet for familier?
Snorris
Jeg har endnu oplevelsen til gode at besøge Thailand, men er i gang med planlægning for næste års sommerferie sammen med gode venner.

Vi har i længere tid studeret steder og hoteller, men bliver nemt overvældet af de mange muligheder.

Vi er 4 voksne og 5 børn i alderen 9-14, som gerne vil blande aktiviteter og afslapning nogenlunde ligeligt for børn og voksne. Der skal helst være ture inden for rimelig korte afstande til dyreparker, snorkling og/eller sport.
Ikke for meget transport og ikke for mange tempelbesøg, ellers gerne sightseeing.
Vi er blevet anbefalet Koh Samui i juli/august.

Er der nogen, som kan anbefale et bestemt sted på øen, hvor der er sjovt for børn at være eller hvor der er spændende attraktioner i nærheden?

Måske endda et bestemt hotel, som er særlig famileegnet?

Tak på forhånd for eventuelle forslag eller kommentarer!

www.gittesnorgaard.dk
Malu
men jeg skal selv med min kommende mand Grin og vores 2 børn (4 og 8 år) til Koh Samui juni 09 og har vi har booket First Bungalow Beach Resort.

Om det er særlig familieegnet må tiden vise, men jeg vil da også meget gerne høre om andre steder

khongthai
Jeg og min familie har været på samui i marts 08. Vi blev meget skuffet da stranden ikke er til at bade på da bølger var meget høje og med meget understrøm. vh khongthai

John
khongthai skrev:
Jeg og min familie har været på samui i marts 08. Vi blev meget skuffet da stranden ikke er til at bade på da bølger var meget høje og med meget understrøm. vh khongthai

Hej Malu fortvivl ikke

Nu er Samui ikke en helt lille ø, og der er mange strande med forskællige forhold hele øen rundt.
First bungalow ligger i Chaweng som her er "rolig" strand på den årstid. Der kan tidligt på året være problemer med understrøm og store bølger der, fra maj og fremefter er der normalt ingen problemer.
Når i bor på First bongalow har i også 2 strande at vælge mellem, Chaweng og Chaweng Noi, da resortet breder sig over begge strande.
God tur
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: