Se indlæg|
SLÅ TIL ! Billige flybilletter på Fredag d.8-4-2005
|
|
| steenfeldt |
Lagt på d. 04/04-2005 23:29
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Hejsa Jeg har 3 billetter til på fredag med afrejse fra kastrup med Orient Thai Airways, boeing 747, direkte fra kastrup til Bangkok. BEMÆRK PRISEN ; 2500,- pr. rejse tur/retur Udrejse d.8/4-2005 og hjemrejse 22/4-2005, altså 14 dage. Har det fanget nogens interesse, så skal du/i ringe hurtigst muligt på tlf. 22219998 og sige hvor mange af de 3 rejser i er interesseret i, da jeg helst skal have ændret navnene imorgen middag... MVH. Steenfeldt. |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 05/04-2005 06:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
denne billet har tyrkiet eksperten selv sat ned til 995 kr. men selv for den pris ville jeg aldrig ture resikere mit liv for det er hvad man desværre gør med dette sselskab jager |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 05/04-2005 07:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
jager skrev: denne billet har tyrkiet eksperten selv sat ned til 995 kr. men selv for den pris ville jeg aldrig ture resikere mit liv for det er hvad man desværre gør med dette sselskab jager på tyrkietekspertens hjemmeside står denne billet dog med hotel til 5999,00 så 995,00 lyder for godt til at være sandt |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 06/04-2005 06:21
|
de havde reklamerne i avisen, pga. deres bragende sucses som de selv kalder det satte de billetterne ned til 995 den 8/4 jager |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 06/04-2005 19:03
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej Jager. Hvad begrunder du din udtalelse med naar du siger Orient Thai Airwais er er farligt selskab at flyve med. Er der noget om det du siger er det selvfoelgeligt ok, men er det bare tom snak synes jeg det er dumt at skremme folk vaek fra de billige selskaber. Du faar maaske ikke den samme servise som paa andre selskader, men hvad betyder det. Det er trods alt kun en 10 til 11 timers tur. Selskabet er ret nyt og benytter sig af nyindkoebte fly. Clyde. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| steenfeldt |
Lagt på d. 06/04-2005 23:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Jeg syntes du snakker om noget du ikke har forstand på, for det første vil en flyver ikke gå i luften hvis ikke den er tjekket forinden, og for det næste er en pris på 2500,- vel en god pris for at komme tur/retur fra Thailand, også er tyrkietekspertens priser ligesom at handle på børsen, de svinger op og ned ! Men det må man leve med, men tag du nu og hop i en ordentlig flyver og betal 3500 ekstra, du har råd til det. |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 07/04-2005 06:19
|
læs en anden linie clyde, men orient thai har ikke nye maskiner, det er det værste skrammel du på denne jord finder, der er en grund til at et selskab er billigt, når de kun kan få ca halvdelen af tv'ene til at virke og flere af toiletterne virker hellere ikke og dem der virker er på en eller anden måde tapet sammen med garfatape. når maskinen ser sådan ud indvendig så begynder man at føle man sætter livet på spil, for hvordan er maskinen så plejet udvendigt. her taler jeg ikke om at forplejningen og sertvicen på flyet når bunden for det gør den, men her for man jo hvad man betaler for så det er jo bare at tage med hjemmefra. hvor maskinerne er fra ved jeg ikke men de er ikke nye og alle de maskiner der stod i lufthavnen i BKK var det samme skod som vi fløj med. er jeg den eneste der har fløjet med dette framragende selskab med nye maskiner?? eller er der nogle andre der kan følge mig op i det jeg siger. jager |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 07/04-2005 07:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
det skal jeg svare dig på senere jeg flyver med dem imorgen |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 07/04-2005 13:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Du kan se alle flyselskabers flåde på[url]www.planemad.net[/url] med alle opkysninger om tidligere flyselskaber og first flight date dette er orient thais nyeste 747 http://www.planem...23137.html som er fra 1984 en tidligere KLM maskine. Det er ca 3 år ældre end Thais ældste 747-300. MVH Jens |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.