Se indlæg
 Udskriv debat
danske fødevarer til Thailand per post
Boes
Nogen herinde som har erfaring med at bestille fødevarer per postordre.
Nogle siter
Leveranstider
Leveringsafgift
Thai told

Der findes en www.hjemve.dk, men lidt magert udbud og saftige priser efter min mening.
Der er jo ting man ikke kan undvære ret længe ad gangen. Tænk bare på ost, marinerede sild, currysild, sønderjysk spejderpølse m.m.m.

Fortsat god weekend
Boes
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

tuktuk
Hej Boes

Villa Market har mage af de ting du efterlyser, nu ved jeg ikke hvor du bor, men i Hua Hin har vi Villa Market, her kan du få Karrysild, lidt forskellige oste, spejepølse m.m. lotus har også nogle ganske udemærkede spejepølser så det er bare med at kigge sig odt for....
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
Frank
Jeg tror jeg har et kvalificeret gæt på på Boes bopæl:

Ao Nang - Krabi

Jeg har lige fået en Espresso, såh....jeg er vågen.Cool

thaikurt1
Jeg har prøvet at bestille vare via hjemve både bøger og madvare og det du bestille før du også uden nogen problemerne at prisen for det er dyrt må man jo tage med hvis man vil havde danske vare.

Jeg er så gået væk fra at bestille madvare som en andre skriver kan man få det her. men bestille da stadig danske bøger som er svært at finde her.

http://nej
Boes
Jo-jo Vi har både Tesco, Big C og Maccro i Krabi - Men det var ikke det der var problemet.
Nogle danske kontakter ?, så man får lidt fornuftige priser - har svært ved at betale 500 DKK for et kilo ost f.ex.
p.s At lokalisere mig var vel ikke nogen større opgave - da alt findes i mine avatar oplysninger ( skål - bvadr )
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

sank
Hej Boes du må prøve at efterlyse nogle af de der kommer fra DK om ikke lige de kan fragte et par Gamle Ole med til dig Smile den har jeg prøvet. Og det virkede ( dog bekende )

kvindemin
Boes skrev:
Jo-jo Vi har både Tesco, Big C og Maccro i Krabi - Men det var ikke det der var problemet.
Nogle danske kontakter ?, så man får lidt fornuftige priser - har svært ved at betale 500 DKK for et kilo ost f.ex.
p.s At lokalisere mig var vel ikke nogen større opgave - da alt findes i mine avatar oplysninger ( skål - bvadr )

500 kr for et kilo ost? det lyder godt nok dyrt.. mener sorte sara osten koster lidt mere end i danmark, men ikke over 100 kr. kiloet
er ikke helt sikker, men jeg tror det var i tesco lotus phuket, jeg så den
Redigeret af kvindemin d. 24/08-2008 18:24

Spring til debat: