Se indlæg|
First Bungalow Beach Resort
|
|
| Malu |
Lagt på d. 20/08-2008 10:53
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Er der nogen som kender dette resort på Koh Samui, Chaweng beach? Jeg skal dertil i juli næste år sammen med min kæreste + 2 børn. ![]() Vi skal holde bryllupsceremoni der. Så jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre som har været der. Er de børnevenlige, holder de nogle gode ceremonier osv. Alt hvad i har oplevet må i endelig dele med mig :-) Måske har I hørt fra andre som har boet der???? Håber at høre fra Jer. ![]() Maiken Redigeret af Malu d. 20/08-2008 11:05 |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 20/08-2008 11:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hejsa Malu, jeg var lige henne og hente fotoalbummet, hotel navnet sagde mig noget. Vi boede der sommeren 2005, 2 voksne og 3 børn, vi havde et af de familje bungalows som ligger ret tæt ved poolen. Lækkert hotel og resturanten er helt i top, især deres morgenmad som havde faktisk alt ( ifølge børnene ). Poolen er også lækker da den er stor og 2/3 af poolen er vandet omkring en meter,så børnene har stor glæde af den. Nå ja så er havet jo ellers 35 skridt derfra hvis man vil. Eneste minus var,synes jeg, de ufattelige mange svenskere som havde " besat" hotellet. De var overalt..!!! Og dem bliver man nu ret hurtig træt af. Men lækkert hotel,lækker pool, stort værelse med 2 store senge. Jeg synes i skal glæde jer. Hilsen Mugge |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 20/08-2008 13:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Se dejligt ud :-) Rigtig god tur ![]() http://www.firstb.../accom.htm Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 20/08-2008 13:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
skal i holde bryllup er First Bungalow Beach Resort det bedste sted paa koh samui |
|
|
|
| Malu |
Lagt på d. 20/08-2008 14:39
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
yindee skrev: skal i holde bryllup er First Bungalow Beach Resort det bedste sted paa koh samui Det lyder godt alt det I skriver. Glæder mig så meget. ![]() Hvorfor er det lige det bedste sted at holde bryllup??? Er så nysgerig efter at vide det hele ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.