Se indlæg|
Købe møbler i Jomtien
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 17/08-2008 20:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
hej, Vi står og skal købe møbler til vores lejlighed i Jomtien, kender i til nogle gode butikker uden man bliver rippet helt af, ved der er et par stykker på Theprasit rd, og hvad med lev.? går ud fra de lev fra dag til dag hvis varen er på lager, er det en fordel at købe i flere butikker fremfor at vælge en hel færdigpakke et sted ? Pfh tak Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 17/08-2008 20:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Jeg kan ikke hjælpe.Men jeg bliver bare altid i så godt humør, når jeg ser din avatar. |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 17/08-2008 21:01
|
|
Birkedhøj...Det gør jeg også selv
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 17/08-2008 21:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja det kommer jo noget and på prisklasse. men der er utrolig mange gode som du siger på Theprasit. Men vi har også købt i Big C Syd pattaya og Carr Foor på Central. Og vi har fået noget lavet efter egne tegninger hos en Snedker det blev lidt dyre. Men ingen problemer med at få leveret. Ja vi har vel købt flere steder og haft lidt udskiftninger. Men man kan godt handle når man køber flere ting. God fornøjelse Jo altid morsomt at fare rundt og inhende tilbud ![]() |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 17/08-2008 21:20
|
|
Tak Sank, sidder lige og kikker på SBfurniture i nord Pattaya, men regner også med at vi vil ose rundt for at kikke ud hvad vil gerne vil have
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/08-2008 04:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nu skriver du intet om kvalitet, der er jo kommet så mange furniture-shops de sidste år at man nu kan fodre faranger med dem. Vi købte vore første ting, inden jeg fik godset fra DK, ude i den store forretning der ligger bag BigC nord. Her var alle varer dengang ca. 20% billigere end dem på Tehprassit. Har hørt at det stadig er gældende. Alle kører ud med "frit leveret". Og de leverer så hurtigt at du mange gange skal være heldig at nå hjem før vognen kommer. Men kør rundt og spørg og kig, inden du beslutter dig. Hilsen fra Skeptikeren her i Pattaya |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 18/08-2008 08:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Der er nogle skandinaver, som har åbnet möbelforretning oppe vid Sukhumvit Road. Kan selvfölgelig ikke lige finde det nu, men har läst det på denne side [url]www.scan-siam.com[/url] Du kan evt. ringe til nogen af dem i klubben. Helge er dansk. Ingolf |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 18/08-2008 15:12
|
|
det er lejlighed på 96kvm og vil bruge ca 350-400.000 baht alt incl dvs med tv og lamper galleri osv - Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 18/08-2008 15:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja det burde da blive pændt det er jo vel så en 2 værlse. Vi har kun 1 Jeg er ikke helt med på den bag ved Big C i nord Skeptikeren mener muligvis den bag Big C på Syd Pattaya og Sukhumvit der har Nils Colov haft startet en fin møbel butik men i den dyre ende ( meget ) men ikke sikker tror den er flyttet ned på Syd Pattaya ( Pattaya Thai ) lige før man når til Big C. Men ud af Syd Pattaya er der fler under ½ tag som er til at forhandle med. Mvh |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 18/08-2008 17:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
se lige denne tråd: http://www.dansk-...ad_id=3048 efter nærmere omtanke ikke et sted jeg vil handle. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/08-2008 17:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
hey Ja jeg ville ikke handle med ham niels Også fordi jeg har hørt det er en elendig kvalitet men sælges dyrt,det er dansk design møbler som han sælger,men ikke dansk kvalitet |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 18/08-2008 18:14
|
|
ok så holder jeg mig fra Niels, er også mere til orientalsk design.. Ligger SB furniture ikke oppe ved Big C nord pattya, deres katalog på nettet er noget i den stil vi går efter? Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/08-2008 18:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
sonny skrev: hey Ja jeg ville ikke handle med ham niels Også fordi jeg har hørt det er en elendig kvalitet men sælges dyrt,det er dansk design møbler som han sælger,men ikke dansk kvalitet Helt enig ! Og jeg ville også lige tjekke , at der ikke ligger en pose (mel) , gemt i divaneseren !!! Kedelig mand !!!! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 18/08-2008 21:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Det er ikke Niels Colov forretning på Sukhumvit Road jeg henviser til!! Det skulle aldrig falde mig ind. Mener det er 2 nordmänd som har åbnet möbelforretningen. Ingolf. |
|
|
|
| Allan73 |
Lagt på d. 21/08-2008 12:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Jeg kan anbefale D.J. Furniture på Soi Chayapreuk 2. Fri levering samme dag eller efter aftale. Har de ikke lige det i søger så spørg. De har en masse kataloger de kan bestille hjem fra, eller stofprøver hvis noget skal ombetrækkes. Stadigvæk levering inden for få dage. Absolut konkurrence dygtige priser. Husk alligevel at prutte om prisen
Man skal ikke spise gul sne.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/08-2008 17:54
|
|
Davs Her er også disse her. http://www.decoru...iland.com/ http://www.euro-d...niture.htm http://www.pattay.../pfur.html Eller du/i kan kigge efter brugte møbler, som dem som er løbet tør for penge de sælger. Det er ofte man kan finde gode billige møbler, til en hel lejlighed og køkken se her feks. http://www.pattay...Sale.shtml bamsen Redigeret af d. 21/08-2008 17:59 |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 21/08-2008 18:22
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
As82/33-34/ Leather Sofa, Stephan O Cho, 2-seater, crème, used 3 months, very good condition, THB 15,000; Pool/Jacuzzi lamp THB 7,000; TV bracket THB 3,000. Mex electric stove THB 8,500. Call 081 161 6009 Lisa
noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 21/08-2008 18:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
noi skrev: As82/33-34/ Leather Sofa, Stephan O Cho, 2-seater, crème, used 3 months, very good condition, THB 15,000; Pool/Jacuzzi lamp THB 7,000; TV bracket THB 3,000. Mex electric stove THB 8,500. Call 081 161 6009 Lisa Burde dette indlæg ikke ligge under linket MARKESPLADSEN ? |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 21/08-2008 20:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
goldwing skrev: noi skrev: As82/33-34/ Leather Sofa, Stephan O Cho, 2-seater, crème, used 3 months, very good condition, THB 15,000; Pool/Jacuzzi lamp THB 7,000; TV bracket THB 3,000. Mex electric stove THB 8,500. Call 081 161 6009 Lisa Burde dette indlæg ikke ligge under linket MARKESPLADSEN ? jo, det burde det, men jeg er ikke så god til at finde rundt på siden, sorry.. ![]() så nu er det flyttet til markedspladsen, men jeg kan jo ikke slette det fra tråden, så please hjælp webmaster..
Redigeret af noi d. 21/08-2008 20:09 noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/08-2008 02:41
|
|
Ja, der er en meget stor mulighed for at finde lige det man mangler til "panikpenge". Rundt på de store supermarkeders opslagstavler bliver der hver dag sat TILBUD op på alverdens ting, mange gange til næsten ingen penge. Prøv det. Vi møblerede datterens lejlighed på den måde med næsten nye europæiske møbler. Farang på røven, farang sælge billigt. Skeptikeren |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg er ikke helt med på den bag ved Big C i nord Skeptikeren mener muligvis den bag Big C på Syd Pattaya og Sukhumvit der har Nils Colov haft startet en fin møbel butik men i den dyre ende ( meget ) men ikke sikker tror den er flyttet ned på Syd Pattaya