Se indlæg|
Ang. visa til ikke - pensionist
|
|
| Julie og Sophie Mali |
Lagt på d. 11/08-2008 11:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Hej Jeg ville høre om der er nogen der ved om det er rigtigt at man kan få 2 måneders turistvisa fra DK og derefter tage på visarun 3 gange til fx.Thailand - Burma (bare det er indenfor et halvt år)? Jeg har en lille datter på knapt et år med min thailandske kæreste og prøver så vidt muligt at undgå at skulle helt til Malaysia eller længere væk for at forny visum... Er i DK hvert halve år... Håber der er nogle der kan hjælpe mig. Mvh. Julie |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 11/08-2008 12:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
ja det er rigtigt |
|
|
|
| lumbye |
Lagt på d. 11/08-2008 13:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Du kan faa turistvisa med 2 eller 3 entries, saa skal du kun paa visarun 1 gang |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 13:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kan du ikke lave et marry visa, så skal i naturligvis giftes først, det ville gøre det nemmere at få visaer, for ganske få år siden, og sikkert også nu, skulle det værre muligt at få marry visa, til kvinder som er gift med thai, uden at der skal vises indkomst og alt det der, da det er manden som skal forsørge og ikke kvinden. prøv at undersøge det via [url]www.thaivisa.com[/url] |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 11/08-2008 13:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
hej julie Fandt lige en tråd til dig inde på [url]www.thaivisa.com[/url] http://www.thaivi...68814.html håber den måske kan hjælpe Claus
|
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 11/08-2008 14:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
lumbye skrev: Du kan faa turistvisa med 2 eller 3 entries, saa skal du kun paa visarun 1 gang Flere entries giver ikke længere gyldighed end 1 entry. Julie: Svaret på dit spørgsmål er ja. Du kan få et 60 dages visum i DK. Det giver 60 dages ophold og kan forlænges en måned på immigrationskontor i Thailand. Derefter kan du tage på Visa run 3 gange. Det kan du gøre i 90 dages sammenlagt. Derefter kan du søge et nyt 3 mdrs visum i f.eks. Malaysia og det starter forfra. Eller bliv gift i mellemtiden ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 11/08-2008 15:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Eller du kan lave et nyt turistvisa på 60 (+30 dage) i f.eks Penang/KL i Malaysia, Phnom Phen i Cambodja eller Vientiane i Laos. På den måde behøver man kun at tage over grænsen hver 3. måned. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 11/08-2008 15:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Hvorfor tager du ikke til hvide sande og får lavet et multy "O" visa, så skal du bare over en eller anden grænse hver 90 dag. Dette visa gælder 12 måneder, men hvis du tager f.eks. til mae sot et par dage før den sidste dato får du 3 måneder ekstra, så dette visa gælder faktisk 15 måneder, når dette så udløber og du alligevel er i Danmark gør du bare dette igen. Det koster lidt men spare dig for en masse problemer |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 11/08-2008 16:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Hvor er mae sot? og hvad er grunden til at de giver 3mdr ekstra selvom visaet udløber. Spørger kun fordi det er godt af have mulighederne klar til senere brug. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 11/08-2008 16:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Når du har et multy O visa gælder det 12 måneder, men hvis du løber over en eller grænse inden de 12 måneder er gået, får man 3 måneder ekstra. Mae sot er Burma, og kun 2 timer fra mig, så derfor nævnte jeg denne, men det kan være en hvilken som helst grænseovergang. Dette er den visa lov der gælder, andet er der egentlig ikke i dette. Jeg har gjort det flere gange uden nogen problemer, men hvis du vil vide mere om alt dette og ikke har problemer med engelsk er en god side med svar på alle dine spørgsmål [url]www.thaivisa.com[/url] |
|
|
|
| Julie og Sophie Mali |
Lagt på d. 12/08-2008 07:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Mange tak til alle for jeres nyttige svar. Det sparer mig for en masse besvær i fremtiden. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.