Se indlæg|
Thailand Festival 2008
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 29/06-2008 23:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 106 |
Selv om ølet var lidt dyrt var det sku dejligt at snuse til lidt ja hjemve har lagt en film [url]www.123hjemmeside.dk/thaibertel[/url]
Redigeret af d. 30/06-2008 00:43 |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/06-2008 00:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.123hje...l/17768229 Neeeeej hvor er bruden dog smuk!!!! dsd ![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 30/06-2008 01:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Det var da hvis godt vi blev hjemme i midt jylland, man kun jo blive en fattig mand med de øl priser i holder jer der over![]() Men det lyder til nogle af jer lige godt hade en dejlig dag ud af det ![]() Jeg håber da de hade sodavand til bamsen i det øltelt ellers har han nok fået nogle kilometer lagt bag sig i dag![]() ![]()
Ubon.
![]() |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 30/06-2008 07:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
jeg kom nok for sent , var der mellem 1600-1800, og flyttede mig ikke fra ølteltet på tros af prisen
Swed
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/06-2008 07:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
swed skrev: jeg kom nok for sent , var der mellem 1600-1800, og flyttede mig ikke fra ølteltet på tros af prisen![]() 48o,- Har jeg ret......?
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/06-2008 10:09
|
|
ubon lynge skrev: Det var da hvis godt vi blev hjemme i midt jylland, man kun jo blive en fattig mand med de øl priser i holder jer der over ![]() Men det lyder til nogle af jer lige godt hade en dejlig dag ud af det ![]() Jeg håber da de hade sodavand til bamsen i det øltelt ellers har han nok fået nogle kilometer lagt bag sig i dag![]() ![]() ![]() Priserne var da ikke være end på en cafe ved århus ubon der får man en lille fadbamse til over 50 kr. Den øl de andre drak var da i det mindste en stor øl med plastikkrus ![]() ![]() Men ellers tak for hyggelig samvær til dem herfra dtw sjovt at se ansigter på dem som skriver herinde Ja selv ham fck'eren var sgu en hyggelig fætter ![]() ![]() Det var sgu bare sørgeligt at se alle de forbandede sigøjnere der rendte rundt derinde, håber ikke der var nogle der gav dem penge, de var jo gode til og tage selv. ![]() ![]() |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 30/06-2008 10:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
jeg synes det var rimelegt godt derover, men det er måske fordi konen og jeg ikke drikker øl. maden var rigtig god og nogle af stederne fik man virkelig meget mad for 40 kr. men som andre skrev før andre steder lidt for pengene. men synes det var et godt arrangment når alt kommer til alt. for os jyder var thai råvarerne langt under halv pris, så sparere vel 400 kr bare på råvare. det kunne havde været værre eller bedre. men vi havde en mega god dag. så positivt fra os |
|
|
|
| Jan Jensen |
Lagt på d. 30/06-2008 12:14
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Prisen på øllet var helt i orden (Min var kold). Desværre var resten en tynd kop te - Især havde jeg forventet at se lidt mere til thailandske madvarer / Råvarer. Det værste var dog det tåbelige kuponsystem, hvor man først skulle stå i kø for at købe kuponer og derefter stå i kø for at købe mad med de samme kuponer - Man følte sig næsten hensat til de gamle dage i Sovjet. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 30/06-2008 12:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jan Jensen skrev: Prisen på øllet var helt i orden (Min var kold). Desværre var resten en tynd kop te - Især havde jeg forventet at se lidt mere til thailandske madvarer / Råvarer. Det værste var dog det tåbelige kuponsystem, hvor man først skulle stå i kø for at købe kuponer og derefter stå i kø for at købe mad med de samme kuponer - Man følte sig næsten hensat til de gamle dage i Sovjet. Kuponsystemet er jo rigtigt THAI, bruges masser af steder dernede |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 30/06-2008 12:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Jan Jensen skrev: Prisen på øllet var helt i orden (Min var kold). Desværre var resten en tynd kop te - Især havde jeg forventet at se lidt mere til thailandske madvarer / Råvarer. Det værste var dog det tåbelige kuponsystem, hvor man først skulle stå i kø for at købe kuponer og derefter stå i kø for at købe mad med de samme kuponer - Man følte sig næsten hensat til de gamle dage i Sovjet. Ja det virkede ikke så godt igår, men det er jo sådan de gør i Thailand :-D Ellers meget hyggeligt. Drikker heller ik øl (i dk),maden var alt for DYR. Vi var der en time og så det hele, så tog vi på kanalrundfart, så tilbage en times tid og så i Tivoli resten af dagen. Alt i alt en god søndag :-D Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 30/06-2008 17:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ja så fik den "lille" fest mafia lavet kassen igen ! 60 Kr for en øl , som de med 99% sikkerhed har fået gratis (sponsor) , er rent tyveri ! Og det med kuponer , er fuldstændigt tåbeligt ! , men grunden er selvføgelig at , sikker at der ikke skal falde lidt penge i den forkerte lomme ! Tyv tror hver mand stjæler !! Mon der bliver betalt skat ? , eller er personalet i virkeligheden ansat ? Ja igen et platcirkus fra de sædvanelige plattenslager , som også står for alle thaifesterne ! Hvis man bare er lidt opmærksom , vil man hurtigt opdage hvem det er der hver 10 min. , samler alle pengene sammen ! Må bare henvise til min signatur !!!!!!!!! Redigeret af sabai sabai d. 30/06-2008 17:40 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| jida |
Lagt på d. 30/06-2008 17:49
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Er der nogen der kan hjälpe mig med website eller adresse til firmaet Asia Art som var med på Rådhuspladsen. På forhånd tak. Mvh Jimmie |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/06-2008 18:34
|
|
jida skrev: Er der nogen der kan hjälpe mig med website eller adresse til firmaet Asia Art som var med på Rådhuspladsen. På forhånd tak. Mvh Jimmie Davs jimmie det var en let opgave. ![]() http://www.asiana... bamsen |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 30/06-2008 18:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
http://www.asia-a...
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/06-2008 18:42
|
|
Davs steen nej det er et forkert link han spurgte om dem som var inde på rådhuspladsen ![]() bamsen |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 30/06-2008 19:58
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Nogle utrolig gode og flotte billeder fra Matching og John er lagt op i fotoalbumet. Direkte link: http://www.dansk-...lbum_id=61 Det har været en stor fornøjelse herfra at sidde og kigge på de utrolig gode billeder. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/06-2008 20:00
|
|
Davs![]() Selvfølgelig er bruden en sprød sild, Hun er jo daddys lille guldklump ![]() Men Jeg har længe glædet mig til, når een mine tøser skal giftes, for så skal Jeg jo have SinSot Og Jeg må indrømme, at efter min sidste lange tur i asien, så er der stadig kæmpe store huller i fars krøllede lomme. Så hvis den heldige ungersvend skulle have profil her på DTW så send mig lige en PB så du kan få mit konto nr. på forehånd tak dsd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/06-2008 20:04
|
|
lol ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 30/06-2008 20:08
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Så kom da med det konto nr. Svigerfar ![]() ![]()
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 30/06-2008 20:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Suk skrev: 300,-swed skrev: jeg kom nok for sent , var der mellem 1600-1800, og flyttede mig ikke fra ølteltet på tros af prisen![]() 48o,- Har jeg ret......? ![]() ![]() ![]()
Swed
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.