Se indlæg|
Fra Phuket til Bangkok?
|
|
| ausanee |
Lagt på d. 24/06-2008 09:21
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Hey. Vi er nogle stykker der skal til Phuket, men kunne godt tænk os og være nogle dage i Bangkok osse. Er der nogle som ved hvordan, eller har prøvet og rejse fra Phuket til Bangkok? Jeg går ud fra det hurtigste løsning er fly. Men hvad koster det ca? F eks. en tur-retur billet. Kan man mon selv kig hjem fra på nette? Jeg har prøvet finde prisen på disse billet, men kunne ikke find noget. Jeg går heller ikke ud fra at det er vildt besværeligt og find en hotel i Bnagkok og bor på ( det kommer selvfølgelig an på hvor man vil bor og hvornår) det er jeg godt klare over.
Redigeret af ausanee d. 24/06-2008 09:27 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/06-2008 09:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
[url]www.airasia.com[/url] Har brugt dem flere gange, tror at de er de billigste.. Redigeret af Suk Rak Ning d. 24/06-2008 09:35 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 24/06-2008 09:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
ja de er billigst. Men prøv også [url]www.nokair.com[/url] |
|
|
|
| AndersM |
Lagt på d. 24/06-2008 09:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Den hurtigeste løsning er fly... Asiaair.. ca 15-2000 bath enkelt rejse. Bus er også en mulighed.. Ca 1000 bath. Det tager tæt på 15 timer. Tag et par stop på turen og få flere gode oplevelser.? Med mindre at i finder en expresbus.. Hvad prisen/rejsetiden er aner jeg intet om. Hvorfor får i ikke lavet billeten så i tager hjem fra bankok..? Så spare i da en masse rejsetid og en smule penge også. |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 24/06-2008 10:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Der er 6 indenrigsselskaber i Thailand, hvoraf de 5 flyver Bangkok - Phuket. Heriblandt 3 lav pris selskaber. Her er en oversigt over selskaberne, deres destinationer og webadresser: [url]www.thaiguide.dk/billet/indenrigsselskaber.htm[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.