Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogle der ved om der findes billige afbudsrejser til thailand?
ligesom der er mange sidste øjebliks charterrejser til ferie stederne i Europa. Hvad gør charter bureauerne med rejser ner der ikke bliver solgt?
jeg har aldrig hørt om afbudsrejser til thailand, jeg tror at de rejser der ikke bliver solgt bare overgår til andre bureauer, så som flyselskabet selv hvis de har passager som står på vente liste til en evt. bonus / point rejse.
så dog at tyrkiet eksperten havde fly rejser t/r til bkk/phu i januar 08 til 998,- men det var også ved at være sidst på sæsonen, ( nok også kun for at få fyldt flyet op ) hvis man da ellers ønsker at rejse med dem
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
Med afbudsrejser menes sikket også last-minute og restpladser og her kan man ofte være heldig i fx tidlig december, samt fx marts og april.
Jeg har købt billige restpladser hos både Star Tour og Mytravel. Ellers plejer der jo at være gode priser med ruteselskaberne i fx august.