Se indlæg|
OL guld
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2004 15:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg vil da bare lige sige tillykke til alle dem fra thailand der bor herhjemme, med thailand's første guldmedalje i vægtløftning. Bare pisse surt, man ikke fik lov at se det sidste løft fordi billedforbindelsen gik. Ja efter hvad jeg har forstået så er det den første guld medalje i det hele taget, stort stort tillykke flot |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2004 17:02
|
|
Davs du stop lige et øjeblik,,,,du skal ha skiftet ble ![]() men ja det var flot af thailand at få guld i vægtløftning sikken en modtagelse hab får hjemme sidste gang der var ol var der en der fik guld i boksning han fik bunker af guld og en bil og et hus hele landsbyen fejrede ham ,jeg så det i tv,da jeg boede i thailand på det tidspunkt dovnebamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/08-2004 17:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Hvad hedder vægtløftning på Thai ? Hilsen Suk ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2004 17:40
|
|
Det må JK da vide, men bamse er du tilfreds nu da jeg har vendt bleen ![]() Ok jeg synes jeg læste det var deres første guld ved ol. et sted. Men det var olympisk rekord og det er da flot. I dag fik de så en bronze tillykke med det også |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/08-2004 17:57
|
|
Hejser flaget endnu engang
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 16/08-2004 19:11
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
vegt loeftning heder Gan juk namnak ying. for kvinder og Gan juk namnak chai for mend. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/08-2004 19:11
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Ja, som det ser ud lige nu så har Thailand vundet 1 x guld og 2 x bronze. Alle inde for vægtløftning. Hørte noget om at hun har fået 10 millioner bath for guldet... Redigeret af Webmaster d. 16/08-2004 19:14 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/08-2004 19:34
|
|
Mange tak til den sprogkyndige, så nu kan jeg jo blære mig lidt over de Thai'er jeg taler med hver dag over msn![]() Hilsen Suk ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/08-2004 20:02
|
|
Davser jsh ja du ser nu glad og tilfreds ud,sådan som du danser rundt med en tung våd ble på,men ok ud til thailand og sig du vil skiftes ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 09:52
|
|
Ja er det ikke skønt, nu er der kun 131 dage ca. tilbage. Så er der noget at sige til man bliver mere og mere glad. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 12:44
|
|
Ja du har ret 3 måneder 12 dage så er mig og min kone derude og hygger os jubbiiiii rejsebamsen ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/08-2004 15:10
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej den er slået 1 måned og 13 dage og igen om ca. 6 måneder. Men der er jo også mange bisser der skal laves. ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 17/08-2004 18:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Glem det gutter! Kun 2 uger tilbage, (fnis) ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 18:22
|
|
davser ÆVSER jeg vil også til thailand men min kone SIGER NEJ og det er jo hende der bestemmer her i huset underkuetbamse ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 18:22
|
|
hæ hæ Bart når du er kommet hjem så skal vi andre afsted, men så har du også hele det her forum for dig selv ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 18:24
|
|
hvosa jeg glemte helt at trøste bamse, nååååååå hvor er det synd du har sådan en kone der ikke giver dig lov til at gøre hvad du vil ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 17/08-2004 18:45
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej jsr Skal du have en ble med dernedefra ![]() ![]() størrelse 71 måske ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 19:52
|
|
Davser jsh Ja ikke jeg har det SÅÅÅÅÅ hårdt med denne hårtde kone som kun lader mig rejse 1 gang om året derud alene Så måske jeg skulle hedde tøffeltebamsen SNØFT ![]() ![]() ![]() Men ok konen siger når vi tager deud i december så blive hun i huset og jeg kan tage en uge alene til pattaya,og slappe af Snøftebamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 19:52
|
|
Davser jsh Ja ikke jeg har det SÅÅÅÅÅ hårdt med denne hårtde kone som kun lader mig rejse 1 gang om året derud alene Så måske jeg skulle hedde tøffeltebamsen SNØFT ![]() ![]() ![]() Men ok konen siger når vi tager deud i december så blive hun i huset og jeg kan tage en uge alene til pattaya,og slappe af Snøftebamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 19:53
|
|
Davs ja se nu stammer jeg sgu også så der kommer flere indlæg af det samme ÆVSER |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.