Se indlæg|
Invitation til DK ! Hvordan ???
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 17/08-2004 13:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Pyha!!! sikken en smørre, var lige ude at se omtalte lovforslag, på mig virker det hele noget rodet, hvilken gruppe falder Thai'er ind under ? emigrationsgruppen eller hvad ?, hvad skal der stå i invitationsbrevet ? besøg af min kæreste / veninde ????....vil helst ikke dumme mig, og gøre det mere besværligt end det er i forvejen .Har nogen herinde på forummet noget indsigt/erfaring hermed ? ![]() I så fald at visum bliver godkendt for de "normale" 90 dage, kan der stadig søges om yderligere forlængelse af visum på 90 dage ? Hvis der søges om visum INDEN den 1 oktober 2004, bliver det så efter de "gamle" regler ansøgningen bliver behandlet (indrejse til DK forventes i juni 2005), eller de nye regler ? Foretages der ægteskab i DK. inden udløb af visum, hvad så ?, hvad vil de økonomiske udsigter være ?.....nogen forslag ?, vil en ægtefællesammenføring kunne komme på tale, eller skal "slesvig modellen" aktiveres ?..... Håber nogen herinde kan tolke de nye racistiske tiltag dette nye lovforslag lægger op til. På forhånd tak ! ![]() Brandt ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 14:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Brandt ja jeg ved det ikke og vil ikke spille klog Men prøv at kigge her måske der er noget om det http://www.userwe.../fakta.htm [url][/url] Det er ægteskab uden grænser jeg ved ikke om de kan hjælpe dig måske dummebamse
Redigeret af d. 17/08-2004 17:49 |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 16:27
|
|
bamse du glemte noget med det link der ik, husk at markere det link og tryk på url nede i bunden af hvor du skriver Sorry bamse jeg kunne ikke lade være at mobbe dig lidt, bare fordi jeg selv har fundet ud af hvordan man gør ![]() |
|
|
|
| janandersen |
Lagt på d. 17/08-2004 17:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Hej Brandt prøv at kontakt mig over MSN: så kan vi prøve at gemnem gå det hele ![]() jan |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/08-2004 17:52
|
|
Davser jsh Jamen det er jo derfor jeg kalder mig selv for dumme bamsen i det stykke, Men bare det virker så er alt okay forvirringsbamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.