Se indlæg
 Udskriv debat
Hus til leje på Koh Samui.
joenielsen
Er der nogen her der ved hvor jeg kan finde et lækkert hus på Koh Samui? jeg har selfølgelig kigget overalt på nettet men de er for dyre!
Mine krav er: 2-3 soveværelser, stue, A/C, europæisk køkken og en have til min hund, og prisen må ligge på max. 20.000 baht om måneden.

Jeg har læst i en ældre tråd at jeg bare skal rejse derned og så skal jeg nok finde noget, det er da også min nødløsning, men vil lige se om jeg ikke kunne lave en god deal her...

Mvh. Joe.
Skriv venligst dit svar til , medmindre du bare poster det her på siden.
Redigeret af joenielsen d. 02/06-2008 16:41

www.joenielsen.dk
Kaosangangsteren
tjaaa, tror det bliver svært til max 20000 pr md. der er høj vækst derude ligenu du får ikke nybyg til den leje, men måske noget der har nogle år på bagen
Ole
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

joenielsen
Det behøver ikke at være nyt, bare det ikke decideret hærget at se på.
Det er bare et sted jeg skal sove og spise min mad så det behøver ikke at ligne et hotel.

Jeg tænkte på noget privat eller ihvertfald billigt. jeg skal være der i 6-9 måneder..

Mvh. Joe.
Redigeret af joenielsen d. 02/06-2008 16:48

www.joenielsen.dk
xxxxxx
[quote]joenielsen skrev:
Er der nogen her der ved hvor jeg kan finde et lækkert hus på Koh Samui? jeg har selfølgelig kigget overalt på nettet men de er for dyre!
Mine krav er: 2-3 soveværelser, stue, A/C, europæisk køkken og en have til min hund, og prisen må ligge på max. 20.000 baht om måneden.

der er ikke mange huse her på øen der inderholder det du søger
de fleste huse har stue soveværelse pris ca 5000 bath pr mdr

hus med to værelser koster 10 til 15.000 bath

kom herud bo på hotel kig omkring det er det bedste

joenielsen
Ja jeg må nok hellere bare komme afsted, men jeg skal lige vente i 3 mdr på at min hund må komme med.. totalt plat!

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med at der ikke er mange steder der passer til mine krav, er det fordi jeg søger en have? eller har en hund?

Er der nogen der kender et billigt sted at bo i omkring september måned på Koh Samui.. med en hund? (ikke et hotelværelse)

Mvh. Joe.
Redigeret af joenielsen d. 02/06-2008 18:11

www.joenielsen.dk
Frank
Når du skal være der i hele 6-9 måneder, så er der kun en ordentlig metode:

Book et hotel i et par dage, køb et simkort til mobiltelefonen, lej en knallert, og kør øen rundt for at finde det der passer dig. Beliggenhed er som bekendt en vigtig faktor, og det ville jo være lidt surt at leje et hus, der svarer til dine behov, hvis huset naboen er et hotelbyggeri.

Man kan køre øen rundt på en god time, og sidst jeg var der, så jeg house-for-rent skilte overalt. De fleste er ikke annonceret på internettet, og ud over house-for-rent står normalt kun et telefonnr. Derfor mobilen.

Spring til debat: