Se indlæg
 Udskriv debat
Booke en åben billet
Bo
Er det rigtig at man ikke kan booke en 3 måneders åben billet, på internet hos Thai air. Frown

buzzer
Hej Bo..

Jeg har prøvet at booke en åben billet ved thai på nettet. Synes ikke umiddelbart at det var let. Så jeg valgte at ringe i stedet for. Som jeg har forstået det, så er det også mange gange billigere på denne måde. Dog faldt mit valg på singapore airlines.

Held og lykke med din søgning

lols
Min erfaring er at ved net booking skal man altid give både afrejse og retur dato.

En åben billetsom jeg tror du mener er en billet hvor du senere bestemmer dig for hjemrejsen er ikke nem på internationale fly.

Men du kan booke en billet med hjemrejse dato, hvor du så har lov at ændre datoerne. Det er der Thai skriver forskellige valgmuligheder restricted og unrestricted. På nettet har Thai kun disse to muligheder men ringer du til dem vil du finde flere muligheder imellem de 2.

Ser at Thai Airways tager 12.930 kr for den billigste billet på nettet i juni. Ændringer efter afrejse ikke tilladt. Det er jeg sikker på kan gøres billigere ved at ringe til dem.

Billetterne og klasserne har forskellige begrænsninger i hvad man kan og ikke kan. Nogle kan man ændre datoen udrejse og hjemrejse dato på. Andre kun hjemrejse datoen før du rejser, andre kan slet ikke ændres osv. Nogle kan ændres nod et gebyr.

En jungle at finde rundt i. Så ring til Thai eller et rejsebureau og få den rigtige billet.

Lols

Bo
Nej buzzer det er godt nok ikke så let,

hej lols
Jeg ved godt hvad en åben billet er, og ved godt havd restricted og unrestricted er Wink

Men det var ikke lige det jeg var ude efter, det var faktik det buzzer har prøvet Smile.

Men tak for hjælpen

Spring til debat: