Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Forlovelsesringe
|
|
|
Lagt på d. 06/04-2008 12:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bimse skrev: Hej bamsen Jo jeg ville nu helst have at hun fandt et andet job for nu har hun kun 2 fridage pr. md og det er ikke meget. Jeg kunne nu godt tænke mig at høre fra nogle af de andre her i tråden hvad de har af ringe er de ens eller er det kun hende der har en? Davs Bimse Ja vi havde/har 2 ens for at vise familie.venner,og de andre i landsbyen at vi hører sammen. og så når vi skal på hotel,ja så flere gange troede de at det var en luder jeg tog med.så jeg da de så vores ringe,så smilede de mere til hende. Så det har også en psykologisk virkning. ![]() Så køb du 2 ens,så har du din at kigge på når du savner hende. ![]() bamsen |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 06/04-2008 14:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Jeg ville bare sige til Suk og Saengdaeng, at jeres sammenligning er "irrelevant"(ikke ondt ment). Ville bare sige med det at JERES forhold er af "gamle dato", hvorimod Bimses er ret nyt, derfor betror I mere jeres viv end andre ville gøre. Og jeg har læste at det var en VENINDE og ikke hende selv der spurgte om hvor meget du ville give hende. Konsekvensen/resultatet for hende er det samme : Hun skal opgive en indtægt som forsøger hende og hendes familie, så spørgsmålet var :<< kan DU erstatte denne "indtægtstab" ? >> M.h.t. forlovelsesringene, fik du et udmærket svar fra Bamsen. Resten, må du selv finde ud ad, da for guds skyld skal du ikke lade dig "lede" af vores råd, men have dem i baghovedet. Du skaL selv gøre dine egne "erfaringer" og være fornuftig og ikke lade dig for meget medrive af følelser. Vores egne erfaringer er baseret på egne gode og dårlige oplevelser og derfor kan ikke overføres 100% hverken til dig eller andre. Held og lykke i fremtiden. Redigeret af Lung Yao d. 06/04-2008 14:23 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/04-2008 03:40
|
|
Vi har ens ringe da vi blev gift i DK og der er "systemet" jo indrette på den måde gennem generationer. Men ellers er det fuldstændig som suk beskriver helt "up to you" her i TH. Skeptikeren |
|
|
|
| soffer41 |
Lagt på d. 12/04-2008 23:20
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
jeg vil gerne give lung yao ret da jeg mødt min pige i var hun der med det samme efter jeg var kommet hjem om hvor meget jeg kun sende ned til hende men jeg har sagt til hende om hvor meget jeg tjener og har lige været ned ved hende igen og hendes forælder |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 12/04-2008 23:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Noget jeg har lagt mærke til at piger der har farang mand , ofte ser det som pristige om hvem af deres mænd der sender mest . "Min mand sender 30000 og din sender kun 10000 , han må da værer nærig" ikke at han ikke har mere at sende. Det glemmer de sgu
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| L |
Lagt på d. 13/04-2008 08:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Jeg er efterhånden stødt på ordet "Golddigger" nogle gange her i debatten. Hvad menes der med det...? I denne tråd var det feks som om at str på beløb betød om man var det eller ej....? |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/05-2008 16:37
|
|
Hej er der nogle der kan fortælle mig hvor man kan få indgraveret dato og navn i forlovelsesringene, i Bangkok, da jeg nu er ret træt af at søge efter en butik hvor de kan det, for det er der åbenbart ikke nogle guldsmede der kan.![]() ![]() |
|
|
|
| Sam |
Lagt på d. 16/05-2008 18:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
MBK http://www.mbk-ce...floor1.htm |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2008 23:23
|
|
Hej Suk, Jeg må desværre give dig ret for hun er en golddigger, så nu sidder jeg alene tilbage her i Bangkok efter kun en uge i Thailand og jeg skal være her i 6 måneder, efter jeg har været i Danmark i 6 uger, men da vi talte i telefon sammen var der ingen problemer men der viste hun jo heller ikke hvornår jeg kom tilbage før 4 dage før, og den første uge gik eminent indtil hun skulle hjem, for da hun kom tilbage var hun skide sur og da nået hun også at tømme sit VIAS-kort og jeg her ikke kunnet komme i kontakt med hende siden. Redigeret af d. 13/10-2008 23:24 |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 13/10-2008 23:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Det er kedligt , men det er bare om at komme ud og kløe på igen. Bkk er det forkerte sted og sidde at surmule over en dame. Der er masser af andre piger , bare brug din sunde fornuft.. Held og lykke. Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2008 23:55
|
|
saendaeng skrev: Det er kedligt , men det er bare om at komme ud og kløe på igen. Bkk er det forkerte sted og sidde at surmule over en dame. Der er masser af andre piger , bare brug din sunde fornuft.. Held og lykke. Det er sq den jeg her brugt så hvad skal jeg bruge nu? Men takker for din opmuntring |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/01-2009 14:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Sidder lige og kigger på gamle indlæg, falder over siden hvor der bliver skrevet om forlovelsesringe og hvor meget der er rimeligt at give sin kæreste pr. måned, hør nu lige her bare fordi hun har mødt en FARANG, behøver hun da nødvendigvis ikke at få dyre vaner. Har selv en kæreste i Thailand, men hun har aldrig bedt om penge ej heller når jeg besøger hende. Der er meget stor forskel på mennesker, også i Thailand. Hun passer stadig sit arbejde, hun er "caddy" på en golfbane, har det ok med det, men selvfølgelig når jeg er på besøg skal hun ikke arbejde, det betaler jeg mig fra, til gengæld bor jeg gratis hos hende, så hvad mere kan man forlange. Det skal lige tilføjes at vi er meget glade for hinanden, ( Gider ikke at høre på moral ) synes at der her i dette forum er nogle der bare skulle holde Deres kæft, har I ikke andet at foretage Jer end at være negative????????? Det skal lige tilføjes at vi taler sammen i telefonen hver dag, og nej jeg er ikke gift i DK har heller ikke en kæreste, har det helt ok med kun at have den jeg elsker sådan er det bare. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2009 14:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Kan ikke rigtigt se, hvad det har med ringe at goere. Da Ning og jeg bleg forlovet, ja saa koebte jeg en ring til Ning 1 Baht og til mig selv 2 Baht....vores efternavn er graveret uden paa ringen og indvendig staar ogsaa navn og dato. ![]() ![]() Men okay smag og behag er heldigvis forskeligt ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/01-2009 15:21
|
Nå ja så har jeg velmisforstået det hele, eller så har jeg måske fået "blandet" 2 sider af samme sag. Men det skal ikke ske igen Men husk jeg er jo ny her. IKKE så bramfri og løsluppen endnu, men tro migdet kommer) |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/01-2009 15:36
|
Bare lige en ups herfra, men SUK du har da vist misforstået et eller andet, det har faktisk noget med hinanden at gøre, hvis du bare lige gider at bruge 2 minutter på at bladre lidt tilbage, kan du finde det indlæg jeg b.l.a. respondere på, den med en der spørg, er det rimeligt at give 8000 Bath om måneden? så kommer der heldigvis flere seriøse svar på dette spørgsmål, og ja så giver jeg bare min mening tilkende, så hvis du lige gider at spole tilbage, tror jeg ikke at jeg har misforstået noget, men som før skrevet her på siden af mange , så er der nogle derude der er lidt hurtige på aftrækkeren, glemmer ligeat trække vejret. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2009 15:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Sorry, havde ikke lige gaet tilbage.....beklager..
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.