Se indlæg|
oversættelses link
|
|
|
Lagt på d. 05/03-2008 17:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.majstr... http://www.byki.c...tml?l=thai Jeg fik lige et link fra et medlem som syntes at vi alle skulle se om vi måske kan bruge det bamsen Redigeret af d. 05/03-2008 17:04 |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 05/03-2008 19:14
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Ja bamse jeg tror det er godt, men der er nogle der ikke kan stave eller skrive engelsk eller thai bogstaver![]() dr.dem |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/03-2008 19:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bamse den link [url]www.majstrom.com/[/url] er fin når man er i tvilv om engelsk oversættelse.FIN-FIN.TAK. LINDY |
|
|
|
| bondemanden |
Lagt på d. 16/04-2008 20:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
hej, ny på dette kanon forum, håber der er nogle af jer dansk thaier der kan oversætte følgende สำบายดีไหมจ๊ะคุณพี่ สบายดีครับ สงกรานต์ไปเที่ยวที่ไหนหรอครับ? สนุกป่ะ? ปีนี้ผมไม่ได้ไปเที่ยวที่ไหนเรยอ่ะ..อยู่รักษาพระนครน่ะ..แย่จัง..ยังงัยก้อแวะมาเล่าให้ฟังกันบ้างเด้อออคร่ะ..555 สุขสันต์วันสงกรานต์นะครับ ---------------------------------------------------------------------------------------- อ่านแบบภาษไทย แต่ละวันที่ผ่านไปยังมีค่า เำพราะว่าตลอดมาฉันมีเธอ det vil være en stor hjælp tak på forhånd |
|
|
|
| bondemanden |
Lagt på d. 16/04-2008 20:55
|
)อ่านแบบภาษไทย แต่ละวันที่ผ่านไปยังมีค่า เำพราะว่าตลอดมาฉันมีเธอ ------------------------------------------------------------------ ขอให้มีความสุกกับชีวิตใหม่นะจ๊ะ Redigeret af bondemanden d. 16/04-2008 21:01 |
|
|
|
| bondemanden |
Lagt på d. 21/04-2008 19:38
|
jeg har netop droppet min thai kæreste gennem 2 år, pga. hendes hi5 chat, det blev sgu bare for meget men jeg er lidt i tvivl, hvad jeg skal gøre, idet jeg har har fået en masse buddah ting fra hendes familie, såsom statuetter amuletter og diverse ting, vil det være forkert, respektløs at levere det tilbage, vi går fra hinanden som gode venner, men jeg er ikke mere buddist end paven i rom, så for mig er det ligegyldigt med disse ting jeg ønsker bare at slutte forholdet på en sobert måde |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.