Se indlæg
 Udskriv debat
Din mulighed i Thailand og dk
jonas loeper
Hej
jeg har en milion virksomhed der skal til at udvide i Thailand og Danmark og jeg mangler personer der kunne tænke sig at hjælpe mig med at realisere dette. Der er stor indtjeningsmulighed og uden risiko.
Kontakt mig hurtigst muligt, hvis du har tid og lyst, da jeg har en maneger der er i puket og bankok i den næste uge.

med venlig hilsen

jonas løper
teamleder
eller 004522460551

yeya
Er det Herbalife? Det lyder lidt som saadan noget!!!
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Jesse James
Har lige været inde på din hjemmeside,der står der ikke noget om dine forretninger,men at du er glad for sport.
Hr Olsson

bangkoknielsen
Fup- kort og godt..!

jonas loeper
Det er ikke Herbalife. Vi er et firma der har eksisteret i 30 år der hjælper vores Forhanler til succes, fra første dag til de har någet deres mål. Vi giver vores kunder 90 dages ubetenget tilfredshedsgaranti og der med tilbyder vi et seriøst firma. har det stadig indterasse så giv mig en mail og jeg vil kontakte dig. Har ikke pt min egen hjemmeside inu da den er under opbygning.
Kan I have en god weekend

Hilsen Jonas Løper

thaikurt1
Du har ret bangkoknielsen det skal man holde sig langt væk fra især når man jo ikke ved hvad der er da.

Jonas loeper ikke har oplyst hvad det er ?

http://nej
Ja man kan undre sig når nogen reklamerer på den måde efter investorer og så holder sit produkt skjult.

Det lugter - slemt!!!

Når man så går ind og Googler på hr. Løpers hjemmeside ser man at han jo er hæftet op på hjemmeværnet og så et eller andet med helsekost. Et af de sædvanlige pyramideselskaber der stadig florerer og prøver at lokke dumme mennesker til at investere. Der er stadig kun een der tjener kassen og det er ham der startede. Uanset billeder af grønne flag med et stempelmærke om "Guarantiee" så er der ingen på denne jord der kan garantere noget som helst når det drejer sig om naturprodukter.

Og så må jeg bruge ordet stupiditet. Prøve at sælge et amerikansk produkt i Thailand? - det land i verden hvorfra det meste af verdens naturprodukter produceres og sælges, under tusindvis af forskellige navne. Alle rørt sammen i den samme gryde og tilsat forskellige smags og farvestoffet for at adskille og kunne give dem forskellige navne.

Her i Thailand og omliggende lande findes jo så mange shops at man tror det er løgn. Så et nyt mærke det ville bare drukne i mængden og endnu en investor har tabt sine penge.

Næh hr. Løper prøv et andet forum, her har vi sku mødt for mange platugler.

Skeptikeren der har luret dig

pdrhan
jonas loeper skrev:
Det er ikke Herbalife. Vi er et firma der har eksisteret i 30 år der hjælper vores Forhanler til succes, fra første dag til de har någet deres mål. Vi giver vores kunder 90 dages ubetenget tilfredshedsgaranti og der med tilbyder vi et seriøst firma. har det stadig indterasse så giv mig en mail og jeg vil kontakte dig. Har ikke pt min egen hjemmeside inu da den er under opbygning.
Kan I have en god weekend

Hilsen Jonas Løper

Hvis der ikke er noget fordækt over det , så kom dog her frem med lidt info....vi er mange der er lutter øre.....hvilke produkter skal vi hjælpe dig med at sælge?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

claus31130
tja kan da tilslutte mig pdrhan's holdning......
Hvis man ikke kommer ud med hvad det er man vil sælge ...tror man sku da det er noget halv fordækt

Claus

http://www.cs-web.in.th/
ingolf
Hej, har fået 2 PB uden at få noget konkret svar, men har fundet ud af, at det er det här det gälder.

www.foreverliving.se

I kan selv välge hvilket sprog i vil have det på.

Ingolf.
Redigeret af ingolf d. 19/04-2008 09:07

ingolf
[url]www.foreverliving.se[/url]

Nu er linkset aktivt!

Ingolf
Redigeret af ingolf d. 19/04-2008 09:37

kvindemin
hvis det er forhandlere til aloe vera produkter de søger, må jeg grine min røv i laser, da disse produkter findes i selv den mindste lille flække i thailand,,,god arbejdslystShock

JackH
Jeg har ledt efter muligheder for job/indtjening der kan klares hjemme fra computeren..

(- og helst ikke Herba, AloeVera, og hvad de hedder allesammen..!)

Har fundet noget der hedder "Reverse Pension Plans"

Nogle her der kender til sådan noget??

Et par eksempler:

www.imperiainvest...

www.uae-pension-i...

Mvh Jens
Redigeret af JackH d. 19/04-2008 09:43

claus31130
Gjorde lige links aktive.....

[url]www.imperiainvest.net
[/url]
[url]www.uae-pension-investment.com[/url]

kvindemin skrev
hvis det er forhandlere til aloe vera produkter de søger, må jeg grine min røv i laser, da disse produkter findes i selv den mindste lille flække i thailand,,,god arbejdslystsmiley

Tjae...vi kan jo osse prøve at sælge sand i saharaGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

.....

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Hep
Skeptikeren skrev:

Og så må jeg bruge ordet stupiditet. Prøve at sælge et amerikansk produkt i Thailand? - det land i verden hvorfra det meste af verdens naturprodukter produceres og sælges, under tusindvis af forskellige navne. Alle rørt sammen i den samme gryde og tilsat forskellige smags og farvestoffet for at adskille og kunne give dem forskellige navne.

Der tror jeg at du tager fejl Hr. Skeptiker. Mange tusindevis af Thai piger sværger til at bruge produkterne fra Amway. Dette er et 100% amerikansk mærke. Salget foregår som MLM - ganske ligesom Herbalife og alt det andet stads.

Man kan købe makeup, shampo, tandpasta, vaskemiddel, proteinpulver - you name it.

Min kone bruger udelukkende selv kun produkter fra Amway. Hun er overbevist om at det er bedre, men hun har også selv været en dygtig sælger af det.

rinpoche
Du kom først Hep, jeg skulle lige til at nævne Amway, for interesserede vil en henvendelse til Anders Birchow sikkert være givtig, han er nok den mest fremstådende eksponent for dette produkt i dk GrinGrin

quickmouse
rinpoche skrev:
Du kom først Hep, jeg skulle lige til at nævne Amway, for interesserede vil en henvendelse til Anders Birchow sikkert være givtig, han er nok den mest fremstådende eksponent for dette produkt i dk GrinGrin

jeg kan godt følge din humoristiske sans, men som hep skriver så er der mange thai´er der sværmer for netop dette mærke, incl. min egen kone.

forstå det hvem som kan, jeg kan ikke.

så for de nysgerrige:

http://tinyurl.co...

så længe jonas loeper ikke kommer ud af busken med hvad det er det handler om, så er der dømt fup & fiduser.

( måske en ny ideaman / ole skyum )
Redigeret af quickmouse d. 19/04-2008 19:43
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

jonas loeper
Det er rart at have sådan nogle hurtige brugere af denne tråd, så jeg næsten ikke behøver at fortælle noget, og så alligevel. Firmaet hedder Forever Living Products, det har eksisteret siden 1978 og i dk siden 1998 og I har sikkert ikke hørt sandheden om det før nu! alle der vælger at blive forhandlere får en GRATIS forhandlerlicens uden årligt eller månedligt gebyr. Vi sætter ikke krav til at der skal købes et stort varelager hjem og har man fundet ud af at man vil opsige kontrakten / forhandlerlicensen vil du / I få refunderet 90 % af indkøbte varer der er indkøbt inden for 12 mdr. I forbindelse med pyamide og det er kun den i topen der tjener noget kan det modbevises en pyamide er der ikke en begrænsninger for niveauer men i Forever er der en begrænsning på 3 niveauer så man kan ikke få provition for 4 led og der med kan ham i 1.2. eller 3. led tjene merer end en selv. Og hvis det var pyamide var det forbudt og ikke kunde eksistere i 30 år.
Forever har patent på at stabilisere Aloe Vera og er de største på markedet.
Er der stadig nogen der er interesserede i at høre mere så giv mig besked ellers se bort fra denne her tråd og I må have en god weekend
Med venlig Hilsen Jonas

Ja vi er hurtige, og havde du været endnu hurtigere og fortalt denne historie fra begyndelsen så havde alle vist hvad de skulle holde sig til.

Det er ikke altid tavshed er guld!!! Og som Leif Sylvester Petersen m.fl. sang: "Ikke Alting Der Skinner Er Af Guld"

Skeptikeren

PS! Men uanset hvor mange af jeres Thaidamer der allerede køber ovennævnte produkt og på hvilken måde, så er der vist ikke plads til endnu en "forretningskæde". Har aldrig i mine 8 år herude set så mange shops (også MLM), af forskellige art der åbner og lukker inden for kort tid. Der er simpelthen for mange af alt ting.

PPS! nu mener jeg at kunne huske at for bare ca. 10 år siden var der da umådelig mange skriverier i DK om Pyramide og også flere der blev buret inde - såååååå 30 år???

natie
her er hvad jonas skriver til mig i mail

> hej
> mit navn er kurt petersen
> bor fast i thai land
> er intreseret i seriøs kontakt angående forretning som kan åbnes i her
> landet
> eller kan styres herfra via internet
>
> er villig til at investerer op til 250.000 kr
>
> venlig hilsen kurt

Hej Kurt

Det lyder godt men du behøver ikke at invester 250.000 kr for at hjælpe
med denne foratning. Det er stort set gratis og uden gebyer
Du har sikkert fulgt med i denne frustiation i dabaten ang. dette firma,
firmaet heder Forever Living Products (http://www.foreverliving.se) der
forhandler den patenteret og sterkest stabilisere Aloe Vera i over 130
lande det har eksisteret i 30 år. Samt andrer vigtige former for
kosttilskud!
Jeg vil gerne fortælle dig alt om hvad det handler om, men det er ledt
sveret i en mail så der for har jeg en manger i Thailand der kan.
Jeg hved ikke hvor i thailand du bor, min manger er i puket og bankok i
den næste uge. Og han vil gerne holle et møde mede dig så kan han fortælle
hvad og hvordan det er, da det er sveret at formidle og forstå det over en
chat eller mail.
Jeg er meget intreseret i at hører far dig, så giv mig besked, for så kan
jeg aftale et møde med dig og min manger.

Kan du have en god weekend ;-)

Hilsen Jonas Løper

her er der kun en som vil få overskud og gæt hvem mon
Redigeret af natie d. 20/04-2008 04:00

Spring til debat: