Se indlæg
 Udskriv debat
Forex giver den bedste kurs
kvindemin
i november i danmark havde forex et godt tilbud ved køb af thaibaht, jeg troppede op næste morgen i den lokale afdeling i ålborg, men desværre var al thaibaht udsolgt, så jeg spurgte til dagkursen, som var væsentlige højere en den kurs de havde tilbudt på nettet, da havde de pludeselig baht nok?
det er vel osse lidt mærkeligt at et mellemled kan tilbyde en lavere kurs
jeg mener et led der osse skal tjene penge?
jeg tror stadigvæk den billigste måde er at overføre fra din dk. bank i dk. kroner til en thaibank. og har du den danske bank eller nordera er gebyret 20 dk. jeg må betale 100dk. da jeg ikke har en konto i disse 2 banker. men min pointe er forex er ikke billigere

roald
i NORDEA er det 30 kr.

Saendaeng
At bruge din bank er det billigeste, og du får en væsentlig bedre kurs ved at overfører Dk kroner.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
ingolf
Hej!!

Manse, Veklede du kontanter i TH??

Netbank fra Den Danske Bank til Siam Comm. Bank. Belöbet indsat i TH i dag. Kurs 6,62!

Ingolf.

Ranna tager til Thailand imorgen og vi har lige hentet cool cash i banken og dem veksler hun lokalt til 6,48 Bht pr. krone - nul gebyrer og andre dikkedarer SmileSmile

kvindemin
kan du ikke fortælle adressen på det finansgeni, som kan garantere den kurs 3 dage i forvejen?

Lung Yao
Hej Kvindemin,
Du kunne måske prøve ham her :
J A G
229 Pradipat Rd, Sapankwai.
Bangkok.
+66- (0)2 271 0906 (0)2 271 0907 (0)2 618 5443 (0)2 618 5658
Åbningstider 08.30 til 20.30
Om han kan give dig garanti på en kurs 3 dage i forvejen, vides ikke , man han giver altid en god kurs for den danske krone(I kunne prøve at ringe og høre hvad han kan tilbyde).
Redigeret af Lung Yao d. 16/04-2008 12:19
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Seneste opdatering fra Kasikorn Bank :

DKK Danish Krone 6.44625 6.63625 6.63625 6.6575 6.74375 6.77375
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

claus31130
Så må jeg jo hellere snart komme ud og tjene lidt gryn igen inden kursen falder igen WinkGrinGrinGrin

Claus

http://www.cs-web.in.th/
kvindemin skrev:
kan du ikke fortælle adressen på det finansgeni, som kan garantere den kurs 3 dage i forvejen?

Nok svært at garantere i forvejen. Ranna fik iøvrigt vekslet til kurs 6,62!!! Ikke så dårligt. Wink

mattidk
Giver J A G bedre kurs end SuperRich (på anden side af CWC) ??

Jeg tænker også at tage cool cash med til Thailand denne gang.

Thai
Fed kurs i dag, 1000B koster 148kr PfftPfftPfft

taleofdk
Superrich den 16/4 - 6.68

www.holidaysinsiam.com
Lung Yao
Hej Mattidk,
kan være dig svar skyldigt, da jeg har aldrig handlet med Superrich. Men JAG er glad for den danske krone, hvorfor vides hellere ikke.

vandango
Ja det er utroligt som kursen er faldet. Tager afsted i 5 uger fra den 16 maj, med start i Pattaya, og videre rundt.
Min veninde som har konto i Bangkok Bank muang Pattaya, har fået oplyst at jeg gerne må oprette en konto der, havde ellers hørt at det for nuværende er svært at få en bankkonto i Thailand.

Men vil den bedste kurs så ikke være hvis jeg hælder gode danske kroner på herhjemme fra?, også set i lyset af at jeg kan spekulere lidt i kurserne

noidam
hej.
har igår modtaget min overførsel derhjemmefra, kurs 6.63 igenmmen danske bank, så superrich er da stadig et godt alternertiv.
( hvis man da lige kommer forbi )Grin

Thai skrev:
Fed kurs i dag, 1000B koster 148kr PfftPfftPfft

Hej - hvor fik du den kurs? Det er jo 6,75!!!

Skal til Thailand næste fredag og har lidt gryn der skal omsættes!!Pfft

vagt
Til Bamsen

Hvordan få man et Forex priviliged member card

V.H.
Per

Hanuman
Jeg har nu endelig, efter adskillige forgæves forsøg, fået Siam Exchange til at lægge deres kurs for den danske krone op på hjemmesiden og derved har vi jo beviset på at FOREX ikke nødvendigvis giver den bedste kurs Wink Fx nu; [url]www.siamexchange.co.th[/url]

Desværre er det kun folk der rent fysisk er i Thailand der kan drage nytte af det, da de, såvidt jeg ved, ikke udsteder rejsechecks Wink
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Hanuman skrev:
Jeg har nu endelig, efter adskillige forgæves forsøg, fået Siam Exchange til at lægge deres kurs for den danske krone op på hjemmesiden og derved har vi jo beviset på at FOREX ikke nødvendigvis giver den bedste kurs Wink Fx nu; [url]www.siamexchange.co.th[/url]

Desværre er det kun folk der rent fysisk er i Thailand der kan drage nytte af det, da de, såvidt jeg ved, ikke udsteder rejsechecks Wink

Davs
Joi danmark er forex den som giver den bedste kurs
og i thailand er der flere som giver bedre kurser end bankerne

bamsen

Spring til debat: