Se indlæg|
Maria er ikke Thai !!
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 10/04-2008 09:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
hejsa Så lige denne hos BT idag.... man kan sku da godt mærke at MAria ikke er Thai !!! tager hatten af for SF der i det mindste siger noget til det ! Marie Cavallier bliver dansk statsborger Når Marie Cavallier gifter sig med prins Joachim, skifter hun sit franske statsborgerskab ud med et dansk. Folketinget førstebehandler lovforslag torsdag. 10. april 2008, 6:43 Forberedelserne til Marie Cavallier og prins Joachims bryllup den 24. maj er i fuld gang både på Amalienborg og i Folketinget. I formiddag førstebehandler politikerne et lovforslag fra integrationsminister Birthe Rønn Hornbech (V) om dansk indfødsret til den nye prinsesse. 32-årige Marie Agathe Odile Cavallier er fransk statsborger, men ligesom Alexandra Manley og Mary Donaldson i sin tid skiftede statsborgerskab, ønsker hun at gøre det samme. Og går det som ventet, vil et stort flertal i Folketinget imødekomme ønsket og dermed bliver prinsesse Marie dansk statsborger på sin bryllupsdag. Fra SF lyder det på forhånd, at partiet byder prinsessen velkommen, men det sker ikke uden at gøre opmærksom på forskelsbehandlingen af udlændinge i Danmark. - Der skal ikke herske tvivl om, at vi i SF gerne så, at vi ikke forskelsbehandler de udlændinge, der finder prinsen på den hvide hest og dem, der støder på en prins fra det danske kongehus, siger partiets indfødsretsordfører Astrid Krag. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/04-2008 09:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
- Der skal ikke herske tvivl om, at vi i SF gerne så, at vi ikke forskelsbehandler de udlændinge, der finder prinsen på den hvide hest og dem, der støder på en prins fra det danske kongehus, siger partiets indfødsretsordfører Astrid Krag. Kunne ikke være mere enig! Synes det er overordentlig belastende i et demokratisk samfund, at nogle er hævet over loven, blot fordi de er født med en sølvske i *****. Man kan fravælge kirkeskat, men ikke kongehuset ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/04-2008 11:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
tuktuk skrev: ...................................................................... - Der skal ikke herske tvivl om, at vi i SF gerne så, at vi ikke forskelsbehandler de udlændinge, der finder prinsen på den hvide hest og dem, der støder på en prins fra det danske kongehus, siger partiets indfødsretsordfører Astrid Krag. "Desvære", sådan har det været siden tidens morgenen, når prinsesser blev hentet enten fra Sverige - Norge - England - Rusland eller andet sted fra (fx. "krigsbyte" ). Forskelen fra i dag var at "De" som regel blev hentet fra Adelens rækker (så behøver vi ikke at diskutere HVORDAN deres aner var blevet adlet ).
Redigeret af Lung Yao d. 10/04-2008 11:39 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 10/04-2008 19:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
ja, det kunne da da være sjovt at se hvad der var sket hvis de kongelige skulle stille garanti ( prin joachim & grevinde alexandra ) mener ikke at de nåede at være gift i 7 år .dette var bare en tanke........................ quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2008 22:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Var det ikke snart en ide, at vi tog initiativ til en underskrifts indsamling eller på "foreningens" vegne fik Birthe Rønn Hornbech i tale så vi kunne fremføre de helt åbentlyse urimeligheder der er overfor udlændinge der ikke lige er så heldige at blive gift ind i det danske kongehus - med en løn fra dag et på 900K? Jeg synes det er for dårligt og egentlig burde en sådan sag tages op i forenings regi med fru Hornbech - loven bør vel være lige for alle? |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 11/04-2008 03:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Kan ikke tage Jeres misundelse alvorligt. Helt aerligt..... Der ER forskel og det skal der ogsaa vaere. Jeg er enig i, at nogle regler er skruet forkert sammen og rammer alt for bredt. Det maa der goeres noget ved. Men at Marie bliver dansk statsborger naar hun bliver gift med prins Joachim, kan helt aeligt ikke bringe mit pis i kog. Kongehuset giver Danmark utrolig meget positiv omtale og reklame rundt omkring i verden, og det burde vi saette pris paa. Saa SKAL der altsaa ogsaa vaere forskel fra Dem og resten af den danske befolkning. Man skal vaere glade og stolte af det kongehus, som Danmark har og holde fast i traditionerne herom. Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 11/04-2008 06:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Yeya Der på vil jeg sige jeg er IKKE Stolt og glad for det kongehus Vi har punkt 1. Vi har 2 motorbøller siddene som sønner. p.2. Droning ryger hvor det passer hende. p3. Henrik brokker sig over han får for lidt i løn . ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 11/04-2008 07:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
tjae om vores kongehus repræsenterer os på en god måde...det synes jeg de gør....Forskelsbehandling.....Det er da iorden at en prins' kone blir dansk stats borger fra dag 1..... For min skyld må folk da gerne have ondt i røven over det......men der er stadig klasse forskel osse i dk...... Claus |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 11/04-2008 08:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Sikke en gang fordrukken sludder,at sammenligne en kommende prinsesse med en tilfældig thailandsk kvinde der ønsker at tage ophold i Danmark.
Hr Olsson
|
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 11/04-2008 08:31
|
|
Det er typisk at kritikken kommer fra SF som hovedsaligt består af tidligere kommunister og som i sin tid støttede diktatur stater som DDR og Sovjet.
Hr Olsson
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/04-2008 10:02
|
|
Nu når kongehuset gør så meget for dk.bør det jo være dansk industri der sponsorerer det cirkus Så længe der går ene mødre rundt for lud og koldt vand og ikke kan få det til at hænge sammen i et samfund som vores er der sku noget galt. Og jeg ikke er ikke rød. lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/04-2008 10:19
|
|
eller også skal vi bare alle stemme på SF.. eller måske ikke |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 11/04-2008 10:23
|
|
Dansk Industri som sponsor.! Måske kunne alle de mange thai-glædespiger som arbejder i Danmark og tjener mange sorte penge være sponsor.
Redigeret af Jesse James d. 11/04-2008 10:41 Hr Olsson
|
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 11/04-2008 10:31
|
|
Til Lindy. Din omsorg for enlige mødre er rørende,jeg fik faktisk en klump i halsen og en lille tårer faldt der også.
Redigeret af Jesse James d. 11/04-2008 10:43 Hr Olsson
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/04-2008 12:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Maria er ikke Thai.....Og Kong Bhumibol er foedt i USA.......Og ?
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 11/04-2008 13:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Jesse James, Det lyder som om tiden gik i stå for dig for 30-40 år siden
Peter
|
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 11/04-2008 15:17
|
|
Paulsenp. Tiden står jo ikke stille og mange ting er sket i de sidste 30-40 år,men på Amager er det hele gået i selvsving. Hr Olsson
|
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 11/04-2008 20:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
leifkr skrev: Var det ikke snart en ide, at vi tog initiativ til en underskrifts indsamling eller på "foreningens" vegne fik Birthe Rønn Hornbech i tale så vi kunne fremføre de helt åbentlyse urimeligheder der er overfor udlændinge der ikke lige er så heldige at blive gift ind i det danske kongehus - med en løn fra dag et på 900K? Jeg synes det er for dårligt og egentlig burde en sådan sag tages op i forenings regi med fru Hornbech - loven bør vel være lige for alle? jeg tror ikke at du kommer ret langt med det, sådan er det bare i danmark, sf & enhl. har forsøgt sig men lige lidt hjælper det, så længe df kan køre rund i manegen med pit-bull´en ( læs: birthe rønn hornbech ). quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 12/04-2008 07:38
|
|
Hvorfor ikke tage en tur til Rom og tale med Paven,måske han kunne få Birthe Rønn i tale.
Hr Olsson
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

).