Se indlæg
 Udskriv debat
søger en thai pige som bor i danmark
bornholmer
hej er der nogle der kan hjælpe mig med at find en thai pige til mig.jeg har være en tur i thailand.jeg mødet en søde pige der nede med hun vil ikke med til danmark,så nu kun jeg godt tænk mig at find en thaipige som har lyst til at bo her oppe.med på længe sigt.kun jeg godt tænk mig at sælge alt og flytte ned til thailand.der har folk dag tid til hinande,vi har jo ikke tide til nåde her.Pfft

bornholmer skrev:
hej er der nogle der kan hjælpe mig med at find en thai pige til mig.jeg har være en tur i thailand.jeg mødet en søde pige der nede med hun vil ikke med til danmark,så nu kun jeg godt tænk mig at find en thaipige som har lyst til at bo her oppe.med på længe sigt.kun jeg godt tænk mig at sælge alt og flytte ned til thailand.der har folk dag tid til hinande,vi har jo ikke tide til nåde her.Pfft

Davs Holmer

Jeg flyttede lige din tråd til kontakt

ADMIN

Lung Yao
Hvad med Dem der bor på Bornholm ?
Var du ikke med til Songkran festen den 18-19/4 ?
Der var ellers mange søde piger/damer med, og så vidt jeg erindrer var De ikke allesammen gift eller forlovet.Wink Grin Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

swed
er det en post ordrekone , eller kan du klare noget på egen hånd
Swed

swed skrev:
er det en post ordrekone , eller kan du klare noget på egen hånd

Davs Swed

Syntes du selv det var et passende svar
til et serioes spoergsmaal.

bamsen

swed
hej Bamse og Bornholmer. Jeg undskyler mit ordvalg det var ikke ondt ment , men jeg kan godt se det kun kan opfattes på den måde.Men jeg vil da foreslå Bornholmeren at kigge på Thai love link , det er en dating site . Der er thai piger som er i Danmark og selføgelig i thailand,
Swed

Hejsa bornholmer

Hvis jeg var dig ville jeg tage en tur til thailand igen, find dig en sød dame der og så kan du senere flytte dertil.

Men se dig for og tænk dig godt om.

Spring til debat: