Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har lige været i haven,for at fræse lidt og rydde op,skulle også fjerne gamle visne blomster fra sidste år,jeg hader det,jeg er og bliver aldrig HAVEMAND.
Efter 2 timer idag var jeg smurt ind i mudder,selvom alle fortæller mig at det er nu du skal gå i haven.
Jeg tror jeg venter til det ikke har regnet 1 md. så kan jeg jo kun blive støvet(af jord ikke øl),jeg ved jeg burde ikke bo i hus med have men har gjort det hele mit liv.
Og så har jeg jo min hund som aldrig har boet i etagejendom.
Så kommer til en tråd som køre lige nu,men er ikke relevant her,men vil lige indskyde DYR har også følelser.
Det har jeg overvëjet men der vil koste for mange penge, men nogle her på siden som kan lægge fliser tll en rimelig pris er jeg meget intresseret i det
kylling skrev:
Det har jeg overvëjet men der vil koste for mange penge, men nogle her på siden som kan lægge fliser tll en rimelig pris er jeg meget intresseret i det
MVH EN
Nyvasket Kylling
jeg ville anbefale bamsen, men der nok nogle liter coca cola ligth pr. kvm. har ikke noget bud på hvor mange men det kunne han jo selv svare på, og så ryger der jo nok osse et par kilo
sorry bamsen men kunne ikke dy mig
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
hej kylling med havefræseren...er du ved at lave køkkenhave? Så hader du jo ikke helt at have have
-Før du cementerer din have; er her et link til lidt hjælp i at springe over det lave gærde ...se afsnit om synsbedrag ellers kan du hente 'vintergrøn' (stor vinca) hos os... den dækker alt!
vh
http://www.idenyt...NewsID=336 Redigeret af ebeth d. 02/04-2008 22:58