Se indlæg|
Restuarant anmeldelse fra Odense
|
|
| skoge |
Lagt på d. 07/03-2008 10:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Hej http://www.fyens....-af-OEsten Måske man skulle prøve..... /skoge |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 07/03-2008 11:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hvis man VED hvordan thaimad skal smage, saa lad vaere med at tage paa Asia House. I bliver slemt skuffede. Har vaeret der 2 gange og maa sige at det var 2 gange for meget. Maden er tilpasset kraesne danskere som ikke kan klare den staerke og smagfulde mad. Hvad der SKAL vaere staerkt er absolut ikke staerkt og mange ingredienser er skiftet ud fra thailandske til danske (eks.: thai auberginer er blevet til danske aerter...hmmm). Saadan er det hele vejen igennem. Restauranten er MEGET populaer blandt danskere. Maaske fordi der ikke er noget alternativ i byen, men det kommer der. Konen og jeg barsler med planerne om at aabne noget thai her i Odense, da hun er fantastisk til at kokkerere. Men det varer altsaa lidt, da vi skal have de helt rigtige lokaliteter. Jeg vil meget hellere anbefale at tage en tur paa thai restaurant i Kbh. Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 07/03-2008 14:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
yeya jeg tror hvis du spurgte om de ikke kunne lave mad som thaierne spiser, så måske de kunne lade sig gøre???? de spiser vel selv |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 10/03-2008 16:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Var forbi igår kl. 12:30, men der var lukket ØV for anmeldelsen i avisen lød jo ganske godt, så det blev til mad på havnen i Nyborg isteddet, men det var nu heller ikke dårligt... Kim
|
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 11/03-2008 07:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Yeya - Man behøver ikke rejse helt til Djævleøen [url]www.ved-bronden.dk[/url] Kalasi |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 11/03-2008 09:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
yeya jeg tror hvis du spurgte om de ikke kunne lave mad som thaierne spiser, så måske de kunne lade sig gøre???? de spiser vel selv Er proevet og det er stadig ikke den store oplvelse. Yeya - Man behøver ikke rejse helt til Djævleøen Nej, men jeg kender et par fantastisk gode restauranter der..... f.eks. Ban Gaw paa halmtorvet (ved siden af Thai Travel). Man kan jo ike anbefale noget man ikke har proevet.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/03-2008 09:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
kiml skrev: yeya jeg tror hvis du spurgte om de ikke kunne lave mad som thaierne spiser, så måske de kunne lade sig gøre???? de spiser vel selv Davs Kim Ja inde i københavn er de lige glade med, om du kan li maden eller ej. De laver den som de syntes det skal laves, selv om de steder vi har været, der propper de alt for meget sukker i,' ![]() ![]() ![]() ![]() så sidst måtte jeg spørge hvad det var de havde serveret for mig Det skulle ha været tom yum gung,men ja det var en ubehagelig sød suppe,med et par rejer i. Jeg brokkede mig selvfølgelig,men de var lige glade med om vi kom igen.....ja det var på THAI CORNER. Så du har ikke ret,min kone bestiller altid mad som thaier spiser det, Men da hun er sammen med mig,mener de at de skal lave det som farang mad. ![]() ![]() ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 17/04-2008 11:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Var forbi i mandags 14/4 kl. 15:00 17:00 19:00 men der var lukket ØV ØV Der var alle gange folk derinde,. de var mere interesseret i at følge nedbrydningen af et hus på den anden side af gaden, Døren var låst, men der var ingen seddel om at der var lukket. Åbningstiden var ellers fra kl. 17:00. Hørte at den var blevet lukket af ??, en sagde dog at den vist kun var lukket om mandagen Nogen der ved noget ??? Kim
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.