Se indlæg|
en nyttig hjemside.
|
|
| Sasi |
Lagt på d. 29/02-2008 17:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Hejsa alle sammen. Jeg ved godt I har set den så mange gange, men en gang for meget er bedre end en gang for lidt. http://www.nyidan...ark_th_th/ En nyttig link til jeres hustruer. med venlig hilsen Sasi Ps. tak for hjælpen til roald |
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 29/02-2008 18:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Super!! Det var jeg ikke engang klar over! Det bliver konen glad for
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
|
| MaxC |
Lagt på d. 29/02-2008 22:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Jeg har set den, men det er for svigerindens skyld, at jeg er begyndt at se på disse sidder. Der er link fra ambassaden i Bangkok´s hjemmeside. Min kone er blevet dansk statsborger, så trorede jeg, at det ikke var nødvendigt, at følge med i de nye regler, men jeg blev klogere. |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 29/02-2008 23:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
Takker, jeg var ikke lige klar over den kunne fåes i en Thai version ![]() Linket er hermed givet videre til konen. Redigeret af taleofdk d. 29/02-2008 23:32 |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 10/08-2011 14:26
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 88 |
Takker mange gange! Håber det er noget min kæreste får glæde af når vi endelig flytter til DK som gifte!
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/08-2011 14:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Sicarius skrev: Takker mange gange! Håber det er noget min kæreste får glæde af når vi endelig flytter til DK som gifte! Måske og måske ikke, for der er lige en "lille detalje" som du har overset: The content on these pages will not be updated after 30 May 2007 Samt kig lige på "sidste opdateringsdato", nederste til venstre : 10/9/3096 , mig bekendt siger den Thailandske kalender i dag(2011) = 2554.. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.