Se indlæg|
Holland med china
|
|
| bruno |
Lagt på d. 23/02-2008 23:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Jeg var på rejsemesse i dag i Herning, der overhørte jeg noget som jeg har hørt før, at man kunne få rigtig billige fly billetter fra Amsterdam til Bangkok med China men kun hvis man bestilte dem igenmen en bestemt Hollandsk rejsebureau. Priserne vil i lav sæson ligge på omkring 2600 kr ink skat og i høj sæson er prisen ca 5000 kr. Er der nogle der kan bekræfte det ? Er der evt nogle der har et link til stedet hvor man kan betale dem ? |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 24/02-2008 03:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Hej Bruno! Jeg benytter altid China Airlines - gode fly, udmærket service og sidst men ikke mindst - meget billige billetpriser! - Jeg har endnu aldrig oplevet, at skulle betale over 5ooo kr. for en returbillet Bangkok-Amsterdam incl. videre fly til Billund eller Ålborg, hyppigst har prisen for dette ligget mellem 3500 - 4500 kr. - nu skal der lige indskydes, at som fastboende i Bangkok, køber jeg naturligvis billetten på China Airlines kontor her, hvilket også gør en stor besparelse. Med hensyn til at købe billet i Holland ved jeg også, at dette kan gøres meget fordelagtigt, desværre kender jeg ikke adressen på bureauet, men du kunne jo forhøre dig hos China Airlines kontor i København - tlf. 3332 0799. Redigeret af bangkoknielsen d. 24/02-2008 04:00 |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 24/02-2008 05:57
|
|
Tak Bangkoknilsen Jeg har været med China før men det var med Jyskrejser og syndes faktisk at Chaina er bedre en thai og SAS. |
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 24/02-2008 10:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Efter at ha´ læst indlæg nr. 1 - øjnede jeg chancen for en billig ferie, så for SJOV skyld gik jeg på China Air´s hjemmeside og "bestile" en flybillet direkte fra Amsterdam og til Bankok (og selvfølgelig retur). Pris: economy: 1019 euro = 7450 kr. i slutningen af november. Så i mit tilfælde kan det bestemt ikke betale sig - skal først fra DK til Holland og dernæst fra Bankok til Phuket og selvf. også retur til DK hvilket vil fordyre det hele noget mere. Men som tidl. skrevet undersøgte jeg det kun for SJOV skyld. ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 24/02-2008 10:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
skoge skrev: Efter at ha´ læst indlæg nr. 1 - øjnede jeg chancen for en billig ferie, så for SJOV skyld gik jeg på China Air´s hjemmeside og "bestile" en flybillet direkte fra Amsterdam og til Bankok (og selvfølgelig retur). Pris: economy: 1019 euro = 7450 kr. i slutningen af november. Så i mit tilfælde kan det bestemt ikke betale sig - skal først fra DK til Holland og dernæst fra Bankok til Phuket og selvf. også retur til DK hvilket vil fordyre det hele noget mere. Men som tidl. skrevet undersøgte jeg det kun for SJOV skyld. ![]() Jo men er priserne ikke højere, når man handler fra flyselskabet hjemmeside frem for via et rejseselskab? En fordel ved at runde Amsterdam er, at man så kan sætte tændrene i deres kroketter! Det er en oplevelse for os, der mener at friture er guds kulinariske gave til menneskeheden. ![]() |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 24/02-2008 11:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
De sidste 2 gange vi har været i TH har vi rejst med China airlines Billund-amsterdam-bangkok 5500 kr. Service, fly, personale, mad har været 100 % i orden. Halvdelen af stewardesserne var iøvrigt thailændere |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 24/02-2008 11:15
|
|
Jeg er helt sikker på at de via et holandsk rejseselskab men hvilken er det store spøesmål. Man som Nilsen skriver ved de nok på kontoret, så jeg prøver at ringe der til i morgen ![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 24/02-2008 11:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Det glæder jeg mig til at hører mere om :-)
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 25/02-2008 13:58
|
|
Hmm. det kom der ikke noget nyt ud af. Den meget flinke dame kendte kun til den danske markedet. Vi fik en lang samtale om China, vil kunne flyve fra Danmark en dag, Selskabet kunne se en kæmpe markedet i DK. Bla fra Billund for de kunne sælge utrolige billige billeter med super service men en rent politisk kunne det ikke lade sig gøre forløblig pga Danmarks holding til Taiwan. Redigeret af bruno d. 25/02-2008 14:00 |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 25/02-2008 15:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Hej igen Bruno! Jeg har også selv idag haft kontakt med China Airlines og kan oplyse, at det ikke er dem du har hørt om, til trods for selskabet kan tilbyde meget billige billetter fra Europa... - Men jeg tror, det du overhørte på messen i Herning vedrørte "China Southern" - Prøv at kigge i arkivet fra dec. md. - det er uden tvivl dem der på spil i Amsterdam... - Men jeg fortsætter nu med China Airlines, har lige fået billet Bangkok-Amsterdam-Ålborg t/r i maj md. - kr. 4.800... Ha´en god dag... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det er en oplevelse for os, der mener at friture er guds kulinariske gave til menneskeheden.