Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej vi skal til Thailanf snart og min datter bliver 5 år derned og vil så gerne have chokolade kage, så jeg har købt en maisena chokoloade kage, hvor der bare skal mælk og smør i, men er lidt usikker på om de forstår hvis jeg oversætter det til engelsk.
Er der en der evt. vil være mig behjælpelig med at få det oversat til Thai ?
Dorte
Altså hvis du allerede HAR købt kagen, så vil jeg da gerne oversætte til Thai, bare skriv hvad jeg skal oversætte - og forbered dig på at det kan tage et par dage da jeg er i udlandet i næste uge - og endnu ikke ved hvordan internetsituationen er på hotellet
Hej Dorte
Du har måske ikke været i Thailand før? Der er mange ganske gode konditorier og de er gode til at lave fødselsdagskager. Kagerne er det man på dansk vil kalde en sandkageagtig ting, som er fint dekoreret og hvor du kan få skrevet både din datters navn og alder på... der leveres også både lys og plastlagkagekniv med. Gem du maizenamix kagen til en god weekend i DK. Rigtig god fødselsdag i varmen
det er lidt svært at finde smør som svar til i DK, men jo 7-11 er en god mulighed eller tage i Top supermarket eller i storcenter som central, tokur, isetan, man kan næsten altid finde alt der.
du skal næsten prøve kager fra S&P, det er ellers rigtig godt.
Ja man kan sige både for og imod de Thailandske fest kager.
De er så søde at selv en hul tand går grædende i seng.
men ganske flotte og koster efter Thai standard en formue.
Men de kan købes stort set på enhver gade hjørne og flere steder imellem. Og rigtig som skrevet det er en såkaldt lyndej / sandkage agtig.
Smør kan man få alle steder her ude.. Big C - Lotus - CareFour etc etc etc. Det samme med mælk.
Og så lige det med ovnen.. ikke ret mange Thaier har en ovn.