Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Lufthansa får underholdning på economy
|
|
| jc |
Lagt på d. 13/11-2007 20:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Lufthansa tester i øjeblikket underholdningssystemer til economy class. Overvejelsen går på om skærmene skal have remote control eller finger touch. Man forventer snart at begynde at installere den version der vælges. Det vil ske løbende i alle oversøiske fly over 12-18 måneder. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| h |
Lagt på d. 13/11-2007 20:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
Hvorfor vente når man kan få det allerede idag med de selskaber som benytter airbus![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 13/11-2007 20:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Jeg flyver med Tyrkisk airline de har dejlig underholdning både med remote control og finger touch. Jeg ser flere og flere dansker der tager denne tur nu over Istanbul manse |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 13/11-2007 21:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Til H. Lufhansa Flyver altså også med nogle airbus A 340/ men de (eller nogle af dem) har ikke indbygget skærme. SAS har skærme. Men jeg har alt for ofte oplevet problemer med dem. iflg. mine erfaringer. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 13/11-2007 22:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Har Turkish A. også skærme på Economy? Og hvad skal man lige bruge remoten til? Så langt er der vist ikke til skærmen, som er placeret bagpå sæddet foran ;-) |
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 14/11-2007 08:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Hvis der nu også er spille konsol, er en remote (joystick) ikke helt så ringe endda ![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 14/11-2007 09:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Remoten fungere også som tlf. Hvis man får lyst at ring til sine kærer mens man flyver..Men ikke helt billigt..
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 14/11-2007 10:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Det har SQ jo haft i snart en menneskealder.... ;-) http://www.singap.../index.jsp Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 14/11-2007 10:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Sidst jeg fløg med Thaiair havde de også :-D dejlig underholdning på en kedelig tur. Dejligt at man selv kan vælge de film man vil se :-)
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 14/11-2007 11:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Var det fra dk phitsanulok? har kun fløjet med Thai hvor de havde stor skærm. pdrhan <- det samme har British Airways ![]() |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 14/11-2007 11:59
|
|
Thaiair har/kan have skærme ud af Frankfurt/Munchen.(ikke on demand) Men mig bekend er der ikke så mange Thairuter/ evt via HUB der har ' on demand' Singapore, Emirates har i hvert tilfælde. en ting er at bestemme hvad der vises. Endnu bedre når man selv kan bestemme hvornår. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/11-2007 17:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
TG fra BKK-ZRH flyver med ny airbus. Her har man egen skærm med frit valg på alle hylder. Har aldrig set dette på ruten CPH-BKK eller retur. Jeg er nu også ligeglad, jeg skal bare sove. ![]() |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 15/11-2007 15:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
Ved I at den ny Airbus 380 som Thai Air har bestilt 6 stykker eller flere, kommer den til at flyve mellem CPH-BKK ?? Jeg synes virkelig at den boeing 747 som flyve dagligt mellem CPH-BKK er alt for gamle nu og har brugte for en store opgradering. ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 15/11-2007 16:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
mattidk skrev: Ved I at den ny Airbus 380 som Thai Air har bestilt 6 stykker eller flere, kommer den til at flyve mellem CPH-BKK ?? Jeg synes virkelig at den boeing 747 som flyve dagligt mellem CPH-BKK er alt for gamle nu og har brugte for en store opgradering. ![]() Nej! Den nye AB380 kommer IKKE til at flyve på CPH - det er lufthavnen ikke udbygget til - og bliver det sikkert heller aldrig.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Hua-hin |
Lagt på d. 15/11-2007 19:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Hej er der nogen der ved om der skærm i hvert sæde på chaina ariles fly fra amsterdam til Bangkok ? på forhånd tak ![]() [wikipedia][/wikipedia] |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 15/11-2007 22:14
|
|
Hej Hua-Hin. Lyder ikke sandsynligt da de såvidt jeg ved flyver med 747. Men der må der være nogen som kan be-afkræftige |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 16/11-2007 09:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Det var i et fly fra Auckland (nz) til Bangkok :-D der har de dem stort set altid :-D
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| HotShot |
Lagt på d. 03/01-2008 13:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
laodenmark skrev: Til H. Lufhansa Flyver altså også med nogle airbus A 340/ men de (eller nogle af dem) har ikke indbygget skærme. SAS har skærme. Men jeg har alt for ofte oplevet problemer med dem. iflg. mine erfaringer. Austrian flyver med en Boeing 777 og der var der det fedeste underholdningssystem.Men Airbus har brugt det som standart i en del fly. |
|
|
|
| HotShot |
Lagt på d. 03/01-2008 13:34
|
|
Hua-hin skrev: Hej er der nogen der ved om der skærm i hvert sæde på chaina ariles fly fra amsterdam til Bangkok ? på forhånd tak ![]() [wikipedia][/wikipedia] Det er der ikke.Det er ligeså skrabede fly som Thai bruger. |
|
|
|
| HotShot |
Lagt på d. 03/01-2008 13:39
|
|
jc skrev: Lufthansa tester i øjeblikket underholdningssystemer til economy class. Overvejelsen går på om skærmene skal have remote control eller finger touch. Man forventer snart at begynde at installere den version der vælges. Det vil ske løbende i alle oversøiske fly over 12-18 måneder. mvh jc Ellers kan alle selskaber chekkes her. http://www.airlin.../4star.htm Davs jag lavede dit links aktivt bamsen Redigeret af d. 03/01-2008 16:04 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.