Se indlæg
 Udskriv debat
Lufthansa får underholdning på economy
jc
Lufthansa tester i øjeblikket underholdningssystemer til economy class. Overvejelsen går på om skærmene skal have remote control eller finger touch. Man forventer snart at begynde at installere den version der vælges. Det vil ske løbende i alle oversøiske fly over 12-18 måneder.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

h
Hvorfor vente når man kan få det allerede idag med de selskaber som benytter airbusGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

manse
Jeg flyver med Tyrkisk airline de har dejlig underholdning både med remote control og finger touch. Jeg ser flere og flere dansker der tager denne tur nu over Istanbul

manse

laodenmark
Til H.
Lufhansa Flyver altså også med nogle airbus A 340/ men de (eller nogle af dem) har ikke indbygget skærme.

SAS har skærme. Men jeg har alt for ofte oplevet problemer med dem.
iflg. mine erfaringer.

Jake
Har Turkish A. også skærme på Economy? Og hvad skal man lige bruge remoten til? Så langt er der vist ikke til skærmen, som er placeret bagpå sæddet foran ;-)

ZxY
Hvis der nu også er spille konsol, er en remote (joystick) ikke helt så ringe endda Wink

Saendaeng
Remoten fungere også som tlf. Hvis man får lyst at ring til sine kærer mens man flyver..Men ikke helt billigt..Wink
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
pdrhan
Det har SQ jo haft i snart en menneskealder.... ;-)

http://www.singap.../index.jsp

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

phitsanulok
Sidst jeg fløg med Thaiair havde de også :-D dejlig underholdning på en kedelig tur. Dejligt at man selv kan vælge de film man vil se :-)
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
ZxY
Var det fra dk phitsanulok? har kun fløjet med Thai hvor de havde stor skærm.

pdrhan <- det samme har British Airways Smile

laodenmark
Thaiair har/kan have skærme ud af Frankfurt/Munchen.(ikke on demand)
Men mig bekend er der ikke så mange Thairuter/ evt via HUB der har ' on demand' Singapore, Emirates har i hvert tilfælde.
en ting er at bestemme hvad der vises. Endnu bedre når man selv kan bestemme hvornår.Grin

rinpoche
TG fra BKK-ZRH flyver med ny airbus. Her har man egen skærm med frit valg på alle hylder.
Har aldrig set dette på ruten CPH-BKK eller retur.

Jeg er nu også ligeglad, jeg skal bare sove. Wink

mattidk
Ved I at den ny Airbus 380 som Thai Air har bestilt 6 stykker eller flere, kommer den til at flyve mellem CPH-BKK ??

Jeg synes virkelig at den boeing 747 som flyve dagligt mellem CPH-BKK er alt for gamle nu og har brugte for en store opgradering. Shock

pdrhan
mattidk skrev:
Ved I at den ny Airbus 380 som Thai Air har bestilt 6 stykker eller flere, kommer den til at flyve mellem CPH-BKK ??

Jeg synes virkelig at den boeing 747 som flyve dagligt mellem CPH-BKK er alt for gamle nu og har brugte for en store opgradering. Shock

Nej! Den nye AB380 kommer IKKE til at flyve på CPH - det er lufthavnen ikke udbygget til - og bliver det sikkert heller aldrig....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Hua-hin
Hej er der nogen der ved om der skærm i hvert sæde på chaina ariles fly fra amsterdam til Bangkok ? på forhånd tak Cool
[wikipedia][/wikipedia]

laodenmark
Hej Hua-Hin.

Lyder ikke sandsynligt da de såvidt jeg ved flyver med 747.
Men der må der være nogen som kan be-afkræftige

phitsanulok
Det var i et fly fra Auckland (nz) til Bangkok :-D der har de dem stort set altid :-D
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
HotShot
laodenmark skrev:
Til H.
Lufhansa Flyver altså også med nogle airbus A 340/ men de (eller nogle af dem) har ikke indbygget skærme.

SAS har skærme. Men jeg har alt for ofte oplevet problemer med dem.
iflg. mine erfaringer.

Austrian flyver med en Boeing 777 og der var der det fedeste underholdningssystem.Men Airbus har brugt det som standart i en del fly.

HotShot
Hua-hin skrev:
Hej er der nogen der ved om der skærm i hvert sæde på chaina ariles fly fra amsterdam til Bangkok ? på forhånd tak Cool
[wikipedia][/wikipedia]

Det er der ikke.Det er ligeså skrabede fly som Thai bruger.

HotShot
jc skrev:
Lufthansa tester i øjeblikket underholdningssystemer til economy class. Overvejelsen går på om skærmene skal have remote control eller finger touch. Man forventer snart at begynde at installere den version der vælges. Det vil ske løbende i alle oversøiske fly over 12-18 måneder.

mvh jc

Ellers kan alle selskaber chekkes her.

http://www.airlin.../4star.htm

Davs
jag lavede dit links aktivt
bamsen
Redigeret af d. 03/01-2008 16:04

Spring til debat: