Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Invitation til Julefrokost I Bangkok.
|
|
|
Lagt på d. 20/11-2007 10:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Invitation til Julefrokost I Bangkok. Jeg inviter hermed ALLE bruger til julefrokost i BKK Søndag den 9 dec. (dagen kan hurtig ændres, men satser på denne weekend) Stedet er stadig ubekendt, da vi/jeg lige vil se, hvor mange der tilmelder sig. Men det bliver vel et dansk spisested her i BKK. Kl. 12.00 Pris: ? .Efter fest i soi cowboy, for dem som lyster (Black and white or Afterschool!!!)Mvh. dsd ps. Hurtig tilmelding kræves, da der som bekendt skal bestilles bord. Redigeret af d. 20/11-2007 12:42 |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 20/11-2007 12:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Øv Kunne ellers være hyggeligt men ankommer d.29-11 til Bangkok og rejser til Phuket d.3![]() |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 21/11-2007 03:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Det er jeg frisk paa! Skaal! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/11-2007 20:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
argh, det var ellers tæt på dsd, vi lander dagen efter i bkk, men flyver videre derfra. Ville ellers meget gerne have mødt jer rødder dernede Udgangstilladelsen fra den hulde viv har jeg tilmed forlods i hånden ![]() Man har vel været en god dreng ![]() Hav en rigtig god komsammen dernede! mvh rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2007 15:01
|
|
Er posetivt indstillet, hvis det ikke bliver på Stable Lodge.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2007 06:59
|
|
ABEKATTEN skrev: Er posetivt indstillet, hvis det ikke bliver på Stable Lodge. ![]() Tja! Har de ellers nogen gode ideer om, hvor det så skulle afholdes, så modtages de gerne ![]() Har dog tænkt mig, at flytte møde tidspunket til kl 14.00. dsd |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/12-2007 18:25
|
|
Hejsa.![]() Vi er nu oppe på 10-12 personer, som ønsker at deltage i julefrokosten den 9 dec. kl 14.00. Så der er nu sidste udkald for tilmelding, hvis man ønsker at deltage i festlighederne. Ser med glæde frem til dagen. ![]() mvh. dsd ![]() ps. stedet hvor frokosten afholdes bliver postet inden 48 timer. |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/12-2007 21:53
|
|
Jeg er vel forhåbentligt tilmeldt, men hvor ???![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/12-2007 04:26
|
|
ABEKATTEN skrev: Jeg er vel forhåbentligt tilmeldt, men hvor ??? ![]() ![]() ![]() Du er tilmeldt. Kommer du alene? Stedet bliver offentligt gjort snarest muligt. Kl. 14.00. dsd |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/12-2007 08:01
|
|
davs ja jeg kommer ogsaa der er mere tvivl om konen naar at komme med men saa sparer vi jo de pemge ![]() nej hun skal lige op i huset ,og ordne noget med kommunen. men det bliver helt sikkert hyggeligt NU JULEBAMSEN ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/12-2007 08:13
|
|
Du kan bide dig i næsen på at de derhjemme bliver grønne af misundels, når de kigger på de foto vi fremviser her på DTW efter festen.![]() dsd |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 04/12-2007 09:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
det glæder jeg min til at se :-D ha en god jul allesammen :-D Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 04/12-2007 11:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kedeligt man ikke kan være med til jeres julefrokost i BKK, men det må blive et andet år! Glædelig jul og god fest ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2007 06:37
|
|
Så kan Jeg oplyse jer om, hvor slaget skal stå![]() Søndag den 9 dec Kl. 14.00. Det koster en omgang til bordet, hvis man ankommer forsent ![]() Sted: http://www.bossto... dsd ![]() Redigeret af d. 05/12-2007 06:52 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/12-2007 06:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej. Ning og jeg er tilmeldt .............ikke ? Slaar paa traaden DSD, hvis der sker noget spaendene i aften....
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2007 06:58
|
|
Jo alle som har sendt pb eller skrevet i tråden, at de kommer til frokosten er tilmeldte. dsd |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2007 07:04
|
|
Bliver sq sulten når man studere denne menu![]() Tror sq Jeg tager en pose med til rester ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2007 07:30
|
|
![]() |
|
|
|
| hansi66 |
Lagt på d. 05/12-2007 09:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hej DSD Jeg er lidt nysgerrig, kan se i holder frokosten på bosstower, boede der 2 mdr. dec-jan og ved at der kun ligger en lille restaurent som ikke laver dansk mad, hvem har i fået til at levere og i hvilke lokaler skal i være? Kan i øvrigt varmt anbefale stedet som ophold kort eller langt. en skam jeg ikke kan deltage, men kommer først derned næste år. Rigtig go jul til jer alle, og sørg nu for at drik jer skidefulde, det vil jeg nemlig ha gjort ![]() Hansi66 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/12-2007 09:20
|
|
bamsen skrev: davs ja jeg kommer ogsaa der er mere tvivl om konen naar at komme med men saa sparer vi jo de pemge ![]() nej hun skal lige op i huset ,og ordne noget med kommunen. men det bliver helt sikkert hyggeligt jubiii konen naar alligevel med til den julefrokost det er jeg glad for. Saa Deepsea huks lige bestille til en mere nemlig fru julebamseline ![]() ![]() NU JULEBAMSEN ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.
Kunne ellers være hyggeligt men ankommer d.29-11 til Bangkok og rejser til Phuket d.3
Udgangstilladelsen fra den hulde viv har jeg tilmed forlods i hånden