Se indlæg|
første gangsbesøgende, og billet køb.?
|
|
| Ulrich55 |
Lagt på d. 27/11-2007 21:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
jeg tager til thailand enten sidst i dec eller først i jan.. jeg har været hos asia travel center på vesterbro..og der koster billetten 8.800 på nettet 9.400, og jeg kunne ikke rigtig forstå hvad hun sagde i bereauet..om at der ikke var plads..der er masser af plads på nettet, men er det sikkert at handle på nettet..jeg skal til phuket, og vil selv finde noget at bo i..men via asia travel, skulle jeg vente en dag i bangkok..jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre..Og hvad kan man bo for derude..priserne med forudbestilling ligger på 1000 tb pr døgn..men det må da kunne gøres billigere, og er der en hjemmeside hvor man kan se lidt mere om phuket..pantong |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 27/11-2007 21:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Du har valgt en meget dyr periode at tage til Thailand, Det er højsæson og det kan værer svært at finde billige billitter nu. Hvis du er heldig finder du noget til 5000-6000 kr. Ang hotel så kig herinde under hotelbestilling. Der er som jeg siger knald på i Thailand lige op til jul og nytår. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Ulrich55 |
Lagt på d. 27/11-2007 22:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
men hvad skal jeg vælge..nettet eller butikken..der er plads d.31 dec..helt sikkert..det er sværer at komme hjem d.31 jan..jeg syntes bare de er dyre de hoteller der er her på siden. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 27/11-2007 22:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ulrich33 skrev: men hvad skal jeg vælge..nettet eller butikken..der er plads d.31 dec..helt sikkert..det er sværer at komme hjem d.31 jan..jeg syntes bare de er dyre de hoteller der er her på siden. Ved at søge på KILROY.dk 31.12.07-31.01.08 finder jeg flybilletter fra under 6.000 kr med aeroflot og 6300 med Brititish air ways Så der skulle ikke være de store problemer med at komme afsted og der er ingen problemer i at booke over internettet. Billige hoteller findes også, prøv dette link og du finder helt sikkert noget du kan bruge. http://www.kilroy...y=Thailand Så bare søg på nettet og du skal finde, og det er billigst at booke og betale over nettet, det er min erfaring |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 27/11-2007 23:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
ja. min erfaring er også at nettet er som regel billigst. Har set direkte fly (thai) som du nævner til 8134 på nettet. Men kilroy har billige billetter (hvis du syntes det er fint men lang rejsetid/ med BA) ellers Søger www. momondo.com fint på tværs af div. bookingbureauer. men god ferie ![]() |
|
|
|
| 2182 |
Lagt på d. 27/11-2007 23:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Det er da noget af en 'bredside' denne her, nå spøg til side! Prøv flybillet.dk der er prisen for fly alene 30/12-30/01 7735,-kr. der er også en knap som hedder fly+hotel, prøv den. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 28/11-2007 09:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Billige hoteller og bungalows i Patong er intet problem, heller ikke i hoejsaesonen. Men de skal findes pa stedet og ikke over nettet (hvis det skal vaere super billigt). Jeg kender flere steder hvor du kan bo for 500,- pr.nat, og ogsaa steder hvor du kan leje bungalows for 10000-15000 for en hel maaned. Men som sagt, saa finder du dem ikke paa nettet. Jeg har boet 1 aar i Patong, saa jeg kender byen rigtig godt. Vil du booke noget over nettet saa er Agoda i langt de fleste tilfaelde de billigste. Jeg har selv brugt Agoda, og det fungerer upaaklageligt. Jeg har et direkte link her til billige hoteller i Patong. http://www.agoda....huket.html Held og lykke og god tur! Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 28/11-2007 10:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Hej Ulrich, Hoteller. Min erfaring er at mange billige hoteller og resorts ikke er tilmeldt de internet booking sider som findes. De kan nogle gange findes på deres egne hjemmesider og bookes derfra. Er du efter lidt budget ferie kan du 1-2 nætter hjemmefra og så selv gå rundt og finde noget for resten af tiden eller blive hvor du er. Foretrækker du at booke hele ferien hjemmefra så forsøg at undgå at betale det hele forud, så du evt kan skifte hotel. Jeg¨har også set at det langt fra altid er billigere er booke hoteller via internet firmaerne, sammenlignet med at booke direkte hos hotellet. Jeg var i Patong fra 26. dec 2006 og hen over nytåret. Vi gav 1500 THB for et simpelt lille værelse på parallel gaden til strandvejen. Skulle være lidt billigere efter nytåret. En simpel seng og et sparsomt badeværelse, dog med varmt vand og aircondition og et lille TV. Der ligger mange mindre/billige hoteller på gaden parallel til strandvejen og der er gå afstand fra stranden eller "centrum". Er det først gang du er i Thailand kan jeg foreslå at du køber Lonely Planets bog om Thailand, hvis du ikke allerede har gjort det. Den er god til budget rejser og du kan finde oversigt og små beskrivelser af mange billige hoteller, Kort med hotellerne og mange andre gode tips og information om Thailand. Du kan sikkert finde meget af det samme på nettet, men en bog under rejsen er måske også rar? [url]www.lonelyplanet.com/worldguide/destinations/asia/thailand[/url] Bogen koster omkring 250 kroner. Eller i det mindste Politikens "Turen går til Thailand", 175 kr, eller lignende. De lidt mindre besøgte strande Kata og Karon 20 minutter syd for Patong er nok lidt billigere end Patong. Fly: På [url]www.amadeus.net[/url] Kan du finde stort set alle flyafgange i verden med de større selskaber. Direkte til Thailand eller med mellemlanding. Der kan man også se om der er ledige pladser. Men glæd dig til en god ferie herovre. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.