Se indlæg
 Udskriv debat
Valgkamp og Dansk Folkeparti
laodenmark

http://borsen.dk/...ed/121090/

Har gjort linket aktivt.
Admin

Redigeret af Webmaster d. 26/11-2007 22:58

bimmelim
Ja Prasat der er mange ting som skal laves om det er vi enige om.
Man kunne jo starte med at tvinge de mennesker som bor i landet til at lære dansk sprog.
Ingen dansk sprog ingen penge (selvfølgelig over en periode).
De mennesker som uddanner sig idag ved jo også hvad de går ind til mht. løn osv.
Mit brugernavn er lavet ud fra min hobby som er BMW biler prasat Wink

www.kgi.dk
helge
hej. En sosu tjener 186kroner i timen incl.feriepenge pension sh-penge. Så det er vel ca. 148 kroner i timen. Dette er så tallene fra Børsen. Hvorom al ting er: Hvis man bor i en større by,og måske er ved at etablere sig,så kan vi vel blive enige om,at staklen ikke har hus i thailand,og rejser dertil 4 gange om året. Personlig ville jeg bede om det dobbelte i løn,for at tørre røv,eller passe skrigende unger. Det drejer sig om skallede 5 mia. mvh helge nb.ved nærmere eftertanke vil jeg nok have det 3 dobbelte. tak

bimmelim
Tror nu heller ikke der er mange herinde som rejser til Thailand 4 gange om året og har hus dernede.
En alm. familie som har andet job tager jo heller ikke på ferie 4 gange om året.
5 mia. her og 5 mia. der det bliver til mange penge.
Fjern topskatten så kommer der flere penge i kisten så kan man måske se på de 5mia. plus 5mia. osv.

www.kgi.dk
Herdis
Slettet af Admin.
Redigeret af Rasmus d. 27/11-2007 18:13
Knus

Herdis

HotShot
Jeg ser hellere at det er svært for os at få en pige fra Thailand her op end at Danmark kommer til at ligne Berlin eller Frankfurt.Der ville da ikke være noget ved at få en pige hertil hvis man ikke kan se forskel på København og Istanbul.
Men hele fejlen er vel bare at Thailand ikke har samme beføjelser som f.ex Brasilien. 3 måneders turistvisum fås ved indrejse.
Det ville jo også være forfærteligt hvis der kom flere thaikvinder til Danmark. Uuhhh måske den første pigebande med thaiborgere så ville komme på bennene og udryde hele det danske samfund?

HotShot
Måske havde Morten Messershmit bare så meget respekt overfor dig at han måske mente at du havde denne venstrefløjsholndning,men det er altså muslimere der er for mange af og da vi er demokratiske her i Danmark mår man jo tage alle over en kam.Sydamerikanerne har bare ingen visumpligt som thai´ere !!??

helge
hej bimmelim. Fjerne topskat?. Nej. Vi 2 er ikke rige nok,til ikke at gå ind for progressiv beskatning. Men det kan da være,at vi 2 er opportunistiske nok,til at kræve grænsen hævet.Hvad vil du bruge dine ekstra penge til,Bimmelim?. Jeg vil have mere fritid,og så skal jeg jo betale en ekstra skat et andet sted. mvh helge

bimmelim
Helge
Jeg forstår dig udemærket.
Men da jeg tjener rigtig mange penge syntes jeg det er forkert at betale topskat da jeg mærker det rigtig meget.
Tjen 100kr og få 35kr ud af det Angry hvad fan... ligner det.
Topskat er bare en misundelsesskat ikke en skid andet.
Hvorfor skal dem som tjener og evt. yder mere end mange andre straffes med højere skatteprocenter.
Jeg finder det meget frastødende at de som tjener skal betale så meget ekstra til kisten.
Det er jo som i en eller anden dårlig Robin Hood film.

www.kgi.dk
helge
jeg forstår da også dig,Bimmelim. Det må da være irreterende,men du kan jo også se fordelene ved fordelingspolitiken i Danmark.Vi er jo kun en lille stamme,direktørens knægt sidder ved siden af sosu´ens møgunge i skolen. De lærer at forstå hinanden,myter opstår ikke så let,osv. Jeg tror viskal passe på med den polarisering,også økonomisk som er i gang. "lad nu de brede skuldre bære".Spøg til side. jeg har lidt på fornemmelsen,at du ikke er rig nok,til at slippe for skat. mvh helge

bimmelim
Det kan godt være jeg ikke er rig nok endnu Sad
Det er godt nok også svært at blive det i Danmark uden at snyde eller være alt for heldig Grin
Jeg vælger så ikke at snyde og håber jeg bliver det alligevel Grin

www.kgi.dk
helge
Hej Bimmelim. Det lyder godt at du er en ærlig mand..Er din mc en med metaltræthed i cylindrene(bimmer)?.Jeg har selv noget gammelt englænderværk. mvh helge

Herdis
Herdis skrev:
Slettet af Admin.

Nå! Censurens tid er nok ikke forbi.
YNKELIGT
Knus

Herdis

bimmelim
Nej Helge
Den er ikke så gammel endnu Wink

www.kgi.dk
Spring til debat: