Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er det muligt at modtage TV3 og 3+ i Thailand.
Hvis ikke er der så nogen der gerne ville modtage disse kanaler dernede?
En Superligakamp og ikke mindst en af de store kampe vil helt sikkert kunne tiltrække en del kunder på en bar.
hey vander.vi kan ikke se superligakampe og tv3 hernede på phuket men det kunne da være vildt fedt at kunne se disse kanaler.hvad gør jeg og hvor meget koster dette.. mvh.riverkwai
Ja det kan lade sig gøre,men mit projekt vil koste 50.000 baht om året. Så får man også en fladskærm og server til at modtage på til låns i lejeperioden.
Det kræver dog at man har en hurtig internetfobindelse.
De fleste superligakampe 1 lørdag,3 søndag og 1 om mandagen vil blive vist + landskampe og er der ønske om at se f.ex vild med dans på DR1 så kan dette også lade sig gøre.
Jeg så at der var en bar i pattaya der sendte superliga bold, mener det var den, der liger lige over for posthuset. Så må det er vel være muligt at se det. Men der er jo alt for lang pause nu. Ellers har jeg førhen fulgt med på netradio på p3, de har god luret lidt med skjæv smil, når jeg har jublet over et mål til FCM på en internetcafe
He he .. Det kender jeg godt det med at side på en internetcafé og juble over et mål.Jeg er Brøndbyfan så der har ikke været meget at juble over det sidste år.
Jeg håber FCM tager guldet,jeg ser mange lighedder mellem FCM og BIF så det er naturligt at FCM er mit hold i jylland.
Jeg gad godt vide hvordan de kan modtage TV3 i Thailand.
Glem alt om TV3 og streame det via nettet, selvom de siger det kan køre på en 1mb linie kan en 2 mb linie ikke køre det ! TV3 er en pengemaskine der kun vil en ting, have dine surt optjente sparepenge og så skider de ellers på resten...
sopcast.tvu.tvant og många andra där kan du se fotboll om du har internett sedan lasta ned match hämta det du vill se där
ser svensk fotboll og nu är det hochey som gäller se
jeg kan ik rigtig hjælpe med pattaya men jeg kan finde ud af hvordan Upper CUT Bar i Chiang mai kunne vise en kamp fra superligaen i forået. Jeg er temmelig sikker på den ikke var båndet da den blev vist sent søndag aften ved 23 tiden. Jeg vil lige sætte jungletrommerne igang og finde et eller andet svar