Se indlæg|
AUA
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 25/10-2007 23:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Nogen som har kendskab til nogle undervisningsbøger fra AUA og hvor man kan få fat i dem her i Danmark? Lod mig fortælle at de kan købes i en boghandler inden i København men ikke hvilken boghandler. De skulle hedde AUA 1, AUA2 og så videre. Har fundet det her link til dem i Thailand [url]www.auathailand.org[/url] Så er dit link aktivt bamsen Redigeret af d. 26/10-2007 07:18 |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/10-2007 06:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg mener de bruger disse bøger på "sprogskolen" i København, prøv og ring derind. Hvis du kommer til Bangkok, er de meget nemme at købe på AUA skolens bogkiosk, og væsentlig billigere end i Danmark. |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 26/10-2007 06:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
J-Hage skrev: så virker linket Nogen som har kendskab til nogle undervisningsbøger fra AUA og hvor man kan få fat i dem her i Danmark? Lod mig fortælle at de kan købes i en boghandler inden i København men ikke hvilken boghandler. De skulle hedde AUA 1, AUA2 og så videre. Har fundet det her link til dem i Thailand [url]www.auathailand.org[/url]
![]() |
|
|
|
| MaxC |
Lagt på d. 26/10-2007 08:50
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
De kunne købes hos Aagot Bogimport, men de er lukket pr.30.06.2007, i følge deres hjemmeside, og der står desværre ikke noget om nogen har overtaget importen. |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 26/10-2007 09:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
De har - som regel - nogle af AUA-bøgerne i boghandlen hos KUA i Njalsgade
Peter
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.