Se indlæg
 Udskriv debat
nogen der har været med aeroflot for nylig?
kungjik

den skal jeg med til december og har kun hørt dårligt om dem samt lufthavnen!!! er det stadig så ringe det hele

quickmouse
kungjik skrev:

den skal jeg med til december og har kun hørt dårligt om dem samt lufthavnen!!! er det stadig så ringe det hele

for 17 mdr siden ja ja ja ja ja ventetid moskva 8,5 timer ud Angry moskva hjem 8,0 timer Sad kun en butik åben lædershop / dame tasker dyrer end på strøget i kbh.

så rigtig god tur, håber du kommer til at nyde det Wink

http://www.domode...

Redigeret af quickmouse d. 22/10-2007 20:17
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Berg
Har kun rejst med dem en gang, og gør det aldrig igen.

- Dårlig service, surt personale fordi man ikke lige talte russisk, dårligt vedligeholdte fly, med gaffatape flere steder invendigt for at holde skabe og lign. lukket, dårlig plads, store forsinkelser på både ud/hjem-tur og sidst men ikke mindst så er moskva lufthavn nok sådan ca. verdens kedeligste lufthavn.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

goldwing
Mystisk nok så genkender jeg intet af det Berg beretter.
Jeg var med dem sidst her i feb. i år, og rejser med dem igen til dec.

Lufthavnen er ikke stor men der er forretninger der sælger både vådt og tørt og en udmærket Irish Pub.

Ventetiden er vist meget forskellig, sidst jeg var afsted ventede jeg i 3½ time. Men det var ikke forsinkelse, men noget jeg valgte da jeg købte billetten.

Flyet var sgu som alle ande og uden tape eller lign. og personalet var både høflige og kunne tale engelsk, og jeg betalte intet for øl eller vand.
Maden er som alle andre fly.

Så tag du rolig afsted, og skal du vente i flere timer inden du skal videre så tag en tynd luftmadras med dig, for på første sal er der meget gulvplads til du kan hvile.
Tynd luftmadras kan købes i Bilka til små penge.

mugge
tja, hvis man er til fulde russere og lunken ris og kold kylling i flyveren er areoflop et godt bud...fløj med dem for 4-5 år siden og det var det,aldrig igen,men måske er det bedre nu...varm ris og lunken kylling..hehe..Grin

Isan
har fløjet med dem engang i 1995 og strandede 2 dage i Moskva , så jeg dropper dem forever , der var meget dårlig service og som berg siger var de meget negative bla. fordi man ikke snakkkede russisk til dem , møgbeskidte fly , ved så ikkke om det er blevet bedre men jeg tager ikke aerflop igen , hellere give lidt mere for en flybillet .

Isan Cool

http://www.poipla...?p=dc&c=48
Thailand er kanon , Thaigift 17 år Friends again

hejken
Hejsa kungjik.
Jeg er kommet hjem for godt 3 uger siden,fløj også med det russiske eroflot og kan med 100% sikkerhed sige at det gør jeg aldrig igen.
1. personalet er så dårlig til engelsk at du fatter ikke en skid.
2.havde 8 timers venten i moskva lufthavn og det er det ringeste jeg endnu har set hvad angår lufthavne ( heldivis kun 1 time på hjemturen)
3.men skal lige sige at i flyet er der lidt bedre ben plads end hos sas.
4.så er det ikke sikkert at du får din kuffert med fra moskva samme dag du lander i københavn, vi fik kufferterne tilbage 4 dage sener.
JEG KAN KUN SIGE AT JEG ALDRIG REJSER MED DEM IGEN, SÅ HELLER BRUGE LIDT FLERE PENGE PÅ BILLETTEN MEN GOD TURSad

ZxY
Har fløjet med Aeroflop indrigs i rusland, og gør det ALDRIG igen.
Flyet som lignede et levn fra anden verdenskrig, manglede sæder - og hvor de manglede, stak der jernrør op af gulvet, uden nogen form for overdækning...Flyet var fuld af små flyende dyr, og det var direkte ulækkert. Service var en uidentificerbar by i sibirien, og jeg var faktisk mere nervøs for flyvningen, end hvis jeg havde taget bind for mine øjne, og var vadet tværs over sukhumvit i myldretiden.

Et par år efter overvejede jeg at ta cph - bkk turen med Aeroflop, men efter et par venners beretninger om 16 timers transit i moskva uden vådt eller tørt (eller andet end gulvet og sidde på) en af dem der skvattede på gulvet og slog hul i sit hoved, og selv med blodet løbende ikke kunne få fat i en læge.. Da de så ville finde en læge i moskva, fik de at vide at de ikke kunne komme ud af lufthavnen da de ikke havde visa. Det endte med at den stakkels mand måtte vikle sit hoved i lokums papir og ta turen med blod på sit tøj tilbage til cph inden han kunne få en læge til at sy hullet.

Da gik det op for mig, at Aeroflop og jeg bare ikke er kompatible, og at jeg ALDRIG sætter mig op i en maskine, med AEROFLOP trygt på siden.

ZxY
Skal lige med i historien at turen er taget for 6-8 år siden - det kan jo være at det er blevet en smule bedre..

Det blir' bare ikek mig der tar turen for at finde ud af det Wink

Hejsa

Da mine unger var små, var min økonomi derfor også lille. Derfor tog vi flere gange med aeroflot.
Har aldrig oplevet noget dårligt med dette selskab, det eneste minus er dog den meget lange ventetid og de 2 stop på vejen ned til bkk.

Deres personale er dog ikke de kønneste piger, men det betyder vel intet, når thailand er i vente.
Faktisk var Jeg meget imponeret over, de bred røvet kvinder, kunne passere hinanden i gangen.

De maskiner de flyver med på internationale ruter, er i fin stand og deres piloter er vel også bange for at falde ned.
Så skulle jeg på en spare tur igen, tog jeg da gerne det selskab igen.

dsd

Redigeret af d. 23/10-2007 10:41

Davs

Ja de 4 gange jeg har floejet med aeroflott har jeg da ogsaa vaeret glad for,.
Jeg kan ikke klage over den service jeg har modtaget,og gode fly boing 777 hvergang,men jeg har aldrig haft mere end 3 timer i lufthavnen,men jeg har ogsaa undersoefgt hvilke dagde der er lang ventetid paa,og det er det bedste mad paa et fly jeg har faaet
bamsen

Spring til debat: