Se indlæg|
giftes i danmark på turist visum hvad med garantien
|
|
| kungjik |
Lagt på d. 15/10-2007 16:47
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
når min kæreste kommer til danmark så vil vi gerne giftes men er den garanti som jeg har stillet så væk??? det er jo mange penge eller kan vi gøre det på en anden måde |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 15/10-2007 17:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
I kan sagtens gifte jer her mens hun er her på et turistvisum uden at der sker noget med garantien.. I kan dog ikke søge opholdstilladelse herfra efter i er blevet gift fordi så snupper de pengene. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 15/10-2007 17:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hvis du stiller garanti for et turist vium, frigives denne først når hun melder tilbage på ambassaden i Bkk! Så hvis i sørger familiesammenføring (fs) fra DK inden den er frigivet, og hun ikke rejser ud, gør US udlæg i de penge! Pengene er ikke væk fordi I gifter jer, kun hvis hun søger fs, uden at rejse hjem først! Det er lige som derfor man skal stille garantien ![]() ![]() Så gift jer, og lad hende rejse hjem og få frigivet garantien, og søg derefter nyt turistvisum til hende, for der skal ikke stilles garanti når I er gift. Der går noget tid, men som regel ikke så lang tid som fs. ![]() Held og lykke, og håber det lykkes for jer
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Hemmeligt |
Lagt på d. 19/10-2007 05:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
![]() Her lige en bredside, med diverse forvirrende spørgsmål, håber du måske også gider svare mig.. Hvor meget er det man skal stille i garanti for et turistvisum. Jeg høre to forskellige beløb, 30.000 og 51.000. Så vidt jeg ved, er 51.000kr. det man stiller når man bliver familiesammenført, og de 30.000kr. er når man har besøg af en (dejlig kvinde) fra Thailand. Og, vi må gifte os, i Danmark, mens hun er på turistvisum, og så tager hun tilbage, for pengene og så søger jeg om familiesammenføring, og hvor lang tid, tager det så før hun må komme, må hun komme, fra jeg søger om familiesammenføring? |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 19/10-2007 09:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Hemmeligt skrev: ![]() Her lige en bredside, med diverse forvirrende spørgsmål, håber du måske også gider svare mig.. Hvor meget er det man skal stille i garanti for et turistvisum. Jeg høre to forskellige beløb, 30.000 og 51.000. Så vidt jeg ved, er 51.000kr. det man stiller når man bliver familiesammenført, og de 30.000kr. er når man har besøg af en (dejlig kvinde) fra Thailand. Og, vi må gifte os, i Danmark, mens hun er på turistvisum, og så tager hun tilbage, for pengene og så søger jeg om familiesammenføring, og hvor lang tid, tager det så før hun må komme, må hun komme, fra jeg søger om familiesammenføring? garanti er pristalreguleret hvert år se uds. website: http://tinyurl.co... i normale visum ansøgninger hvor man f.eks. er blevet beviliget 90 dages ophold, rejst ud / hjem efter gældene regler så skal der gå ca 90 dage før nyt visum gives, om det gælder det samme som når man er gift er jeg svar skyldig på. men kig her: http://www.nyidan....dk/da-dk/ quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 19/10-2007 11:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Her sakset : [url]www.nyidanmark.dk[/url] 2004 blev der i Udlændingeloven indført mulighed for, at Udlændingeservice i visse sager kan stille krav om økonomisk sikkerhedsstillelse. Det vil sige, at der kun vil blive udstedt visum til ansøgeren, hvis den herboende reference stiller en økonomisk garanti. Derfor kræver vi i nogle sager, at den herboende reference stiller en bankgaranti på et beløb på 53.268 kr. (2007-niveau). Garantibeløb for besøg på turist visum ![]() IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.