Se indlæg
 Udskriv debat
kamera
fjotte
hvor meget billiger er det at købe kamera i thailand... taler ikke om de billige, men spejlreflex digital...takker
Grin

quickmouse
fjotte skrev:
hvor meget billiger er det at købe kamera i thailand... taler ikke om de billige, men spejlreflex digital...takker
Grin

tag kontakt til denne butik i bangkok, er meget flinke og hjælpsomme

http://www.niksth...ontact.htm

hvis det er nikon du er ude efter.....
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

fjotte
tak det vil jeg lige prøve... du ved ikke om der er en email vel

Hej fjotte

Det er billigere at købe foto udstyr i DK.
Grundet den høje moms, nedsætter de store firmaer priserne i DK.

Men der ligger også en proff foto-shop i mbk center på 2 sal midtfor.

puhaShock Nu blev Jeg lidt i tvivl om det nu var 2 eller 3 sal den shop lå på, Men Jeg skal rundt i byen imorgen, så fixer Jeg en 100% korekt addresse.

dsd

Redigeret af d. 15/10-2007 20:50

goldwing
Hukommelseskort af enhver art er meget billigere i Th.
Camera ville jeg nok købe i DK.

rinpoche
1) Du skal jo svare told og moms af varer du køber for over 1350 kroner ved ankomst til dk.
2) Den world wide warranty som Nikon praler med, når du ikke langt med hvis du forventer at få noget rep. på garantien med et thailandsk indkøbt kamera i dk. Jeg taler af personlig erfaring.
3)Besparelsen var ihvertfald for knap 2 år siden, da jeg handlede DSLR Nikon D70 marginal mellem thailand og DK, jeg købte det istedet på nettet i tyskland, sparede omkring 1.000 kr i forhold til prisen i Thailand.
Og som den sidste ting, nu kender jeg selvfølgelig ikke dine sprogkundskaber udi i det engelske, men de fleste ville nok foretrække at få en manual på dansk.

Summasumarum, jeg kunne aldrig finde på at købe et DSLR i Thailand, optik? jow, hvis prisen var rigtig og jeg kunne prøve den først, ellers ikke.

rinpoche

pdrhan
Rinpoche - hvis man køber et Nikon hos Niks Thailand (den Thailandske importør/fabrikant - der er en kæmpe Nikon Fabrik lige uden for BKK)
Gælder Nikons World wide warranty selvfølgelig - har købt masser af Nikon der og har aldrig haft problemer med garantien!
Hvis man køber andre steder såsom MBK , Panthip plaza mm er det nok så om så med world wide warranty.....men hos Niks Thailand - ingen problemer - en kanon forretning iøvrigt!
Til sammenligning kostede en Nikon D40 omregnet 3400kr i sommers , da kostede selvsamme herhjemme 4200kr - så jo , der er penge at spare . men tænk over told og skat ved ankomst til CPH....
så er der ikke meget sparet hvis det bliver angivet - og det skal man jo når beløbet overstiger dkk 1350kr... :-)

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

skytte
-
Er der ikke noget med at reglerne bliver ændret i 2008-noget med 3500kr
Henrik

rinpoche
Okay, tak for det pdrhan, jeg har bare prøvet garantien med Nikon F 601 indkøbt andetsteds i bkk, og den garanti var ikke det papir værd den var skrevet på i dk. Godt tip du der kommer med.

fjotte
hold da helt op.... tusinde tak for alle svarene... skal først afsted i 2008 så hva er det med 3500kr

fjotte
er der nogen der har et brugt de vil sælge

Webmaster
Politiken har på følgende link en lille guide liggende som hedder "Vælg det rette kamera til ferien".

http://politiken....333915.ece

Ved godt at det ikke lige har så meget med tråden at gøre, men må da indrømme at jeg blev lidt klogere af at læse guiden bla. fordi jeg ikke vidste hvad et spejlreflekskamera var. Måske andre kan have glæde af guiden også.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
skoge
Hej Fjotte
Hvis jeg var dig Wink så ville jeg kaste mig vildt og blodigt over hjemmesiden der hedder edbpriser.dk - der kan du vælte dig rundt i alle de forskellige mærker og typer og priser af kameraer som du lyster - og jeg TROR at du her finder de billigste kameraer.
Smile

http://www.skoge.dk
KENTHSA
fjotte skrev:
Grin

När det gjäller spegelreflex så ska du kjöpa den hemma den är inte billigare i thailand sen har du bedre garanti hemma og en sak till det är oftast bedre kvalitet på den du kjöper hemma.
Jag är själv en ivrig fotograf med en pentax idsl spegelreflexCool

pdrhan
KENTHSA skrev:
fjotte skrev:
Grin

När det gjäller spegelreflex så ska du kjöpa den hemma den är inte billigare i thailand sen har du bedre garanti hemma og en sak till det är oftast bedre kvalitet på den du kjöper hemma.
Jag är själv en ivrig fotograf med en pentax idsl spegelreflexCool

KENTHSA - JO de ER billigere i Thailand hvis det skal være Nikon - som jeg tidligere har skrevet hos niks thailand er der fuld world wide garanti på og prisen er stadig billigere end i DK - kvaliteten af Nikon er den samme som herhjemme (Nikon bliver bla produceret i TH...)
så der er ikke noget at være bange for!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: