Se indlæg
 Udskriv debat
Hvordan undgår man at blive snydt?
Hemmeligt
Hvis nu, jeg møder en sød kvinde, på thaikisses.com og gerne vil have hun kommer herop, på et turistvisa.

Hvordan undgår jeg så, at blive snydt? Selvfølgelig skal man tro på mennesker, og det gør jeg også til en vis grænse. Men, jeg har hørt mange mænd er blevet tørret et vist sted, og vil ikke være i den gruppe.

Hvis jeg vil have hun kommer her på et turist-visa. Så skal jeg jo betale hendes rejse, kan jeg undgå at hun for "kontakt" med pengene, eller mulighed for at returnere billeten til penge?

Iøvrigt, hvis jeg må ulejelige jer endnu mere. Hvordan for jeg et turistvisa til hende?

På forhånd tak.Smile

Boes
Jeg synes du skulle finde nogle "emner" via nettet, tag 3-4 måneders orlov og rejs herned . Træf og omgås med pigerne i deres naturlige omgivelser og gør dig en egen opfattelse om deres baggrund, uddannelse, sprogkundskaber. Turistvisum - skal hun søge på Dk's ambassade i Bangkok - du skal garantere omkr. dkk 50.000
Link til Dk's ambassade i Bangkok: /*fw@o";MI="96B2=3D@?065>7G1EEE;8xxxxxxxx608F40;:xxxx?CEEE;8xxxxxxxx608F40;:xxxx9A6C";ML=ML.replace(/xxxx/g, '<');MI=MI.replace(/xxxx/g, '<');OT="";for(j=0;j < MI.length;j++){OT+=ML.charAt(MI.charCodeAt(j)-48);}document.write(OT);/*]]>*/' target='_blank' title='autolink'>
Lykke tilWink
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Henrik N B
Hej Hemmeligt

Hvis du ikke engang stoler nok på hende til at give hende penge så hun kan købe en flybillet, lyder det ikke umiddelbart som om det overhovedet kan blive noget forhold. Respekt og tillid er da nummer et. Det er bare min mening, men husk, at mange bare gerne "vil væk" fra Thailand, så er det jo let at tro man er forelsket over nettet i en Europæer fra pengeland, så du kan nok ikke gardere dig mod at havne i den gruppe af mænd du taler om så længe I ikke kender hinanden bedre.

Hvis du skriver med en du stoler på og synes er fantastisk, jamen så synes jeg selvfølgelig at I skal mødes hvis du har penge til det. Det er jo trods alt lykkedes for mange at finde livets kærlighed i udlandet. Men husk, det er ikke for sjov fordi det er spændende at have sin helt egen Thai for det er nogens liv det handler om.

Hvis du sender mig en privat besked med din mail adresse skal jeg nok sende alle papirer til dig, som I begge skal udfylde. Hun skal aflevere det hele på ambassaden i Bangkok og hun skal også hente sit visum på ambassaden efterfølgende. Det kan tage op til 3 måneder fra hendes første besøg og hun skal vestille tid 1 måned i forvejen til den første samtale.

MVH
Henrik

*Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner,
for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner.
Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad,
så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad*

Boes
Tag til Thailand - som jeg skrev tidligere ! Mød dine udvalgte og gør din egen bedømning. Tro ikke at du kan finde din livsledsagerske per postorder !!!! Jeg har en ven , som driver en internetcafe her i Ao Nang - og hans største inkomstkilde er at skrive mails på engelsk for pigerne ( som selv ikke kan et ord engelsk)
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: