Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg vil gerne finde en Thai kvinde.
Hemmeligt
Lyder lidt naivt ikke? Jeg vil gerne finde en Thai kvinde... Well sådan ligger landet, så hvorfor ikke. Jeg har i snart et år, gået og funderet over, hvorledes jeg skulle få fat i en Thai kvinde. Jeg er nemlig ude på at få et par børn. Jeg har egentlig ikke noget problem, med at få kærester, men enten er de på min alder, 40år og/eller har børn i forvejen og vil ikke have flere, og/eller kan ikke få flere. Jeg har et godt fast job, og har snart haft ansættelse i et år i træk. Jeg har en to-værelses lejelighed, et godt helbred ryger og drikker ikke og er slank med et godt udseende. Og kunne godt tænke mig at møde en kvinde, der ikke er bleg ved tanken om at få et par børn, og bo sammen med mig, og dem, i en to-værelses lejelighed. Det er der ikke mange danske kvinder, der vil, nemlig. Men, kan man ikke møde nogle Thaikvinder i Danmark? Jeg er inde på dette Thaikisses.com et meget lovende web-site. Men, det ville være lettere, hvis man kunne møde hende her i landet. Jeg forestiller mig hun er omkring 25år, ser godt ud, og har en afklarethed, omkring at få børn. Hvis, jeg skulle være så heldig, at der er en derude, vil jeg meget gerne høre fra hende, eller dem der ved, hvor hun er..Smile
Redigeret af d. 16/10-2007 11:56

Top High Class Fashion
Hun er i Thailand Grin
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Saendaeng
Syntes du skulle tage en tur derned først. Det er helt klart den bedste ting at gøre. Jeg ville ikke arrangere penge og billet til enjeg aldrig havde mødt før..
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
jesperfrb
Hvorfor skal det være en Thai??Shock

Men ellers mener jeg også at det alt andet lige vil være nemmere at møde pigen personligt, også selve ansøgningsprocessen bliver nemmere, hvis I har mødtes, og du kan fremvise flybilletter, billeder og eksempelvis korspondence!

Det er jo trods alt ikke bare en vare du får tilsendtWink
Redigeret af jesperfrb d. 16/10-2007 11:31
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Novicen
Hej Hemmeligt

Velkommen til DTW!Grin

Jeg må give jesperfrb ret: HVORFOR skal hun lige netop være thai?
Jeg tør godt påstå, at en thai er - mindst - lige så selvstændig, som alle andre kvinder, hvis ikke MERE!!!

Pas på med "eksotiske drømme"! Ja, mange af dem er meget smukke! M-e-e-n det er jo ligesom ikke nok, vel? Wink

Jeg ville også se mig for, som de andre skriver, inden jeg ville turde kaste mig ud i et "tvivlsomt projekt...". Cool

Jeg kan sagtens forstå din "drøm"! Men der er lige et stykke vej til virkeligheden i den forbindelse.

Det værste du kan gøre er, at starte noget, du ikke ved nok om. Nej, jeg er IKKE flabet! Det er POSITIVT ment!!!! Grin Men der er altså lige "et par ting" omkring en kulturforskel, som på mange måder kan være "lysår" fra hinanden! Shock

Mange venlige hilsner
Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

Hemmeligt skrev:
Lyder lidt naivt ikke? Jeg vil gerne finde en Thai kvinde... Well sådan ligger landet, så hvorfor ikke. Jeg har i snart et år, gået og funderet over, hvorledes jeg skulle få fat i en Thai kvinde. Jeg er nemlig ude på at få et par børn. Jeg har egentlig ikke noget problem, med at få kærester, men enten er de på min alder, 40år og/eller har børn i forvejen og vil ikke have flere, og/eller kan ikke få flere. Jeg har et godt fast job, og har snart haft ansættelse i et år i træk. Jeg har en to-værelses lejelighed, et godt helbred ryger og drikker ikke og er slank med et godt udseende. Og kunne godt tænke mig at møde en kvinde, der ikke er bleg ved tanken om at få et par børn, og bo sammen med mig, og dem, i en to-værelses lejelighed. Det er der ikke mange danske kvinder, der vil, nemlig. Men, kan man ikke møde nogle Thaikvinder i Danmark? Jeg er inde på dette Thaikisses.com et meget lovende web-site. Men, det ville være lettere, hvis man kunne møde hende her i landet. Jeg forestiller mig hun er omkring 25år, ser godt ud, og har en afklarethed, omkring at få børn. Hvis, jeg skulle være så heldig, at der er en derude, vil jeg meget gerne høre fra hende, eller dem der ved, hvor hun er..Smile

Kære hr. hemmeligtSmile

Red dig selv!

Jeg har i de siste par uger oplevet så mange dansk-thai forhold der lever som hund og kat.

På overfladen smiler alle, men Jeg ville aldrig bytte min frihed for sådanne et lorte liv med en total hysterisk kælling.

Du har næsten større chance for at vinde i lotto end at finde lykken med en thai dame.

dsd

Eller du skulle læse min nye bog " Going to Thailand and faaking up my life"

Selv profilen Boes har stjålet fra den bestseller Grin

rinpoche
Til hemmeligt, jo det lyder faktisk lidt naivt, når man nu også tager din alder i betragtning. Smile
Ved du nogetsomhelst om thailændere/thailand?
Hvis ikke så vil jeg foreslå du får et indblik i hvad du kan forvente, og så på det grundlag beslutter om det i det hele taget er noget for dig.

Locturian
Tilslutter mig resten - Er en Thai kvinde virkelig det du vil? Det kan være noget så svært at finde en sød, reel, ærlig og trofast Thai kvinde - Det hedder ikke smilets land for ingen ting, det er mange gange svært at aflæse hvad der foregår i hovedet på dem. Oven i det, er der en hel industri hernede, for at tørre udlændinge for alle deres penge. Jeg har været mit igennem (og fejlet) - Har dog nu, tror jeg, fundet en der er en del bedre Smile Men det vil tiden vise, for mine sår (bogstavligt talt, sår) har lært mig, at tage tingene meget meget roligt, når det kommer til Thai-kvinder. Hos ingen anden nationalitet jeg har mødt, er temperamentet større, end hos en Thai pige/kvinde - De kan være nok så smukke, men lige så hysteriske og umulige...

Tag en tur til Thailand, mød folkene, døm selv, men tag tingene roligt og lad ikke deres smukke ansigter narre Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
jpo
jeg har aldrig vundet i lotto men er gift med en thai pige, i snart 15 år
men lidt hen af vejen har deepseadivers ret.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
jpo skrev:
jeg har aldrig vundet i lotto men er gift med en thai pige, i snart 15 år
men lidt hen af vejen har deepseadivers ret.

undskyld med var det en tilståelse af i lever som hund og kat Grin

Nej spøg til side.

Mange tror det er drømmen, at gå hånd i hånd med en lille sprød asien model, men min lille 27 årig erfaring fortæller mig en helt anden sandhed, selvfølgelig findes der forhold som køre rigtig godt.

Men I min omgangskreds, så skal jeg ikke tage skoene af for at tælle disse, det kan klares på een hånd.

Resten lever I et helvet, men manden er ofte en handbag, som ikke tør sige fra, hvis det er kvinden som spiller op til ballade.
Andre gange er det manden som er et kæmpe fjols, der sidder på sin flade røv og sviner fruen til.

Det sidste par uger har jeg set og mødt en del par, og flere gange må Jeg sætte sig ned for ikke at falde på røven af grin. Ja det er sq ikke engang morsomt, med de sitituationer som Jeg har oplevet, bekræftiger mig bare i min overbevisning om, at det ikke altid er drømmen om evig lykke med et asian wife.

dsd

ps. Og det kan blive det dyreste fjams, man nogensiden har forstillet sig. Der er ikke en billig og let løsning på den danske Henriks enesomheds problemer

Redigeret af d. 16/10-2007 19:09

bastian
jeg gir hemmeligt ret det skal være en thai man kan købe på i et postordre-katalog blive gift med hende i danmark betale 50000dkr i sinsot flytte hende hjem i hans lejlighed et par år forsørge hendes familie et par år og når så kassen er tom og hun vil skilles så hoster han bare op med 50% af hvad han ejer
aaarrrggggggggg.............
forhelvede hemligt TAG DOG TIL THAILAND FØRST FIND EN SØD PIGE GIFT DIG MED HENDE(ægteskabspagt) FYR DEN AF MED HENDE OG NYD LIVET

bimmelim
Syntes vi skal prøve at hjælpe manden med han´s spørgsmål og ikke gøre grin med ham.
Jeg kan desværre ikke give manden ret mange gode råd da min kæreste kommer på besøg for første gang i næste uge Grin
Mener ikke han sagde noget om en postordre kone Cool

www.kgi.dk
Rasmus
Hvis man lever i den vildfarelse at en Thaikvinde vil være den store guddommelige lykke – er man dummer end politiet tillader.
Af en eller anden for mig ubegribelig årsag, tror mange folk at Thailandske kvinder er underdanige og føjelige. Og får man først sådan en ind i huset er ens lykke gjort – intet er mere forkert.
Jeg kender til mange indgået Thaiægteskaber – og ikke et eneste af disse har været uden problemer i stører eller mindre grad.

Havde jeg kunne ”spole min egen film tilbage” til den gang jeg for første gang satte mine ben på Thailandsk jord, ville jeg købe mig en stor flaske billig Whisky - drukket mig skide fuld og taget den næste flyver hjem til Sverige igen.
Dette ville i hvert fald have været langt bedre for mit blodtryk, og ikke mindst mit bankindestående…!

OK! Nu skal jeg ikke gøre mig hellig. Jeg holder meget at min kone, ikke mindst vores to piger på 8 og 14 år. Uden dem ville der være noget tomt her i huset - og ikke mindst i mit liv.
Jeg fik vist ikke nævnt min henrivende svigermor – familiens omdrejningspunkt. Mage til kærlige og hengivende kvinde skal man lede meget længe efter. Svigerfar er en skørtejager, og en grum bandit. (pensioneret lokal politichef) Jo! Jeg elsker min familie.

Det jeg mener er: inden mand kaster sig hovedløst ud i et Thaieventyr skal man tænke sig ganske grundigt om, og lytte til andres dyrt købte erfaring. Gør man ikke det – får man med garanti ganske voldsomme problemer. Det er der mange her på DTW som kan skrive under på………

Hilsen Rasmus
Redigeret af Rasmus d. 17/10-2007 01:53

Novicen
Hej igen

I forlængelse af dette emne, vil jeg fortælle en lille gyserhistorie…Shock

Da min kone stadig boede i Thailand, rejste jeg derned på weekend (Torsdag – mandag). En af mine virkelig gode venner, hvis ikke den bedste, rejste med…

Så skete der jo det, at han mødte en af min kones gamle veninder – og blev helt paralyseret! Det var i april måned… Samme år, i oktober, var vi dernede igen for at holde fødselsdag. I mellemtiden var min kone flyttet til Danmark, men det er jo en helt anden historie.

Allerede anden aften, gik min vens ”store lys” amok! Pludselig flåede hun en helt ny guldkæde af, som han havde haft med til hende fra Danmark. Det var hér vores ”alarmlamper” tændte, første gang. Selv min svigerfar sagde, at han skulle se, at komme af med den kælling! Angry

Men – I december, igen samme år, rejste min ven alene tilbage. Og Gud hjælpe mig om han ikke blev gift!!! Heldigvis KUN på thai, men alligevel. Det kostede ham en rygende bondegård! Shock

To dage efter, at han var kommet tilbage til Danmark, begyndte telefonen, at blive rødglødende: PENGE, PENGE og flere PENGE!!!

Manden blev samtidig så syg, at han måtte stoppe med sit arbejde. Når han skulle ryge en smøg, måtte jeg næsten stikke den i munden på ham, da det var værst… Sad

Min kone ringede til hans ”kone” og skældte hende huden fuld over hendes helt uacceptable adfærd! Men lige meget hjalp det…

Han blev opereret, og er i dag rask og i arbejde igen – Heldigvis!

Men han vil stadig ikke fatte, hvad han er ude i! Han sendte nogle penge til mine svigerforældre, som rejste ned til hans ”kones” familie, for at se, hvad der egentlig foregik? Det viste sig, at hun var blevet gift igen. Denne gang med en thai, som har svoret, at hvis ”farangen” viser sig igen, vil han slå ham ihjel!

Min ven har valgt, at overhøre denne advarsel, og rejser derned igen i december måned… VI har givet op! Han er blevet tudet ørerne fulde med advarsler, men VIL IKKE rette sig efter de råd, han har fået… Så er der vel desværre kun ”den hårde vej tilbage”?

Med hensyn til, ikke at være helt klar over tingene: Manden skal så langt SYDPÅ, man kan komme på fastlandet. Alligevel siger han, at han skal OP til damen… Hver gang vi prøver at fortælle ham noget om Thailand, svarer han tilbage: Alt dét dér er jeg helt med på…”! Cool

Hvorfor mon min kone har svoret, aldrig at introducere to personer for hinanden igen??? Shock

Ja, sådan kan det - også - gå…

Vh
Novicen

yeya
Jeg mener helt bestemt at "Hemmeligt" startede traaden her med at soege efter en Thaipige som muligvis er i Danmark. Hvis der evt. var nogen som kendte en ville han gerne hoere fra dem!

Indtil videre er der ikke kommet et eneste konkret svar som "Hemmeligt" kan bruge til noget.

KOM NU LIGE IND I KAMPEN!!

Jeg kender kun til en i vores omgangskreds som er single men hun falder desvaerre for din aldersgraense. Men jeg skal da gerne holde oererne ude og skrive hvis jeg hoerer om en soed thaipige her i Danmark.

HenrikSmile
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Khun Tee
Tak for generaliseringen af alle thaier, som i giver udtryk for kan man kun 1 ud af 100 forvente at blive lykkelig. Hjaelp dog manden uden at svine alle thaier til for det er da ikke noedvaendigt, det er jo ikke alle thaier der er liger raadden og de er ikke vaerrer end andre piger. De har godt temperament hvilket ikke er at kimse af, som udgangspunkt burde man jo behandle dem som man selv vil behandles. (kalder man alle andre for ludere og lommetyve beder man jo om selv at blive behandlet som en saadan).
John Jensen.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

rinpoche
Jeg har helt samme filosofi som novicen er inde på:

Hvorfor mon min kone har svoret, aldrig at introducere to personer for hinanden igen??

Jeg bryder mig overhovedet ikke om sådanne formidlinger, det må folk selv rode med.

Novicen
Hej igen

Det handler ikke om at generalisere! Det handler heller ikke om, at kun hver 100 eller hver 1000.000 thai er okay!!! De er heldigvis lige så forskellige som alle andre!!!

Jeg kender næsten kun selv thaier, som bestemt er meget okay!!! Så langt så godt.

Som jeg ser det, er beskeden til Hemmeligt, bare at han skal tænke sig godt om! Intet andet! Fordi: Der er så mange mennesker, der har "brændt sig" på hinanden. OGSÅ thaier, som måske er løbet ind i en farang-kvajpande! Så dér må den stå 1-1!?! Men det er lige tragisk HVER GANG det sker!

Hemmeligt skal da ikke "jages væk fra sin drøm"! Hvorfor skulle han dog dét? Det synes jeg heller ikke, at nogen har prøvet på? Flere af os har bare "tilladt" os, at advare ham om, at han skal sætte sig godt ind i forholdene - inden - han gør alvor af sagen...

Hemmeligt beder om hjælp til at finde en thai. Ja, det er rigtigt. Men den bedste måde må vel være, at han selv finder hende? Bare et velment råd oven i alle de andre lige så velmente, der er blevet givet! Wink

vh
Novicen

Hemmeligt
yeya skrev:
Jeg mener helt bestemt at "Hemmeligt" startede traaden her med at soege efter en Thaipige som muligvis er i Danmark. Hvis der evt. var nogen som kendte en ville han gerne hoere fra dem!

Indtil videre er der ikke kommet et eneste konkret svar som "Hemmeligt" kan bruge til noget.

KOM NU LIGE IND I KAMPEN!!

Jeg kender kun til en i vores omgangskreds som er single men hun falder desvaerre for din aldersgraense. Men jeg skal da gerne holde oererne ude og skrive hvis jeg hoerer om en soed thaipige her i Danmark.

Hej Henrik

Tak for dine fine analysering, jeg vil sige, du ikke er helt ved siden af. Ville gerne høre ad, om der var nogle søde piger, som ikke er hysteriske og bedragere, og andet af disse advarsler, alle i giver mig..

Hvor gammel er hun Henrik?

HenrikSmile

Spring til debat: