Se indlæg
 Udskriv debat
Så har vi åben vores forretning som hedder thaidvddk.com
thaidvddk
Vi har alle thaiserie, og thaifilm og pris er ikke så dyrt. Til alle dem i Denmark når de bestille 3 film skal de ikke betale fragt. Vi aflevære film til din døren. Er de intersere kan de ring og høre om vores tilbud.
De kan vælge at gå ind på vores hjemside [url]www.thaidvddk.com[/url] eller ring til os på tlf. +45 28146414 eller +45 31129212Google Search
Redigeret af Webmaster d. 02/10-2007 19:35

www.thaidvddk.com
rinpoche
[url]www.thaidvddk.com[/url]

Jeg aflaster lige bamsen for en kort stund mht at gøre linket aktivt i forståelse for at han sikkert har travlt forud for sin nært forestående afrejse Grin

Og til thaidvddk, ser interessant ud, jeg tør ikke vise konen din site, ellers geråder hun utvivlsomt ud i et indkøbsorgie Smile

mvh
rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 01/10-2007 21:18

bruno
Jeg syndes det er en god ide i har fået der, det skal nok blive en god forretning, for thaierne er virklig opslugte af de film og serier. Jeg syndes bare at de er komiske for de er så dårlig lavet at de lige frem er sjove.
Jeg kommer lige til at tænke på, at da min kone var i Danmark sidst, kommenteret hun at almenlig falaeng film var Bombom movie og så blev de til med sendt i TVShock
Så skulle i se hende i hovdet da hun en aften sad og zapede og kom forbi TV1000 GrinGrinGrin
Fjernsyn ????

http://gj-blog.dk/
ubon lynge
Ja de bliver helt vilde når de ser alle de film de har, men for os der ikke kan læse thai, er det ikke let at købe nogle film hvis man vil over raske konen med sådan et par thai film.
Men ellers en god ide i har fået der. Held og Lykke med det.
Ubon.

Pibe

quickmouse
thaidvddk skrev:
Vi har alle thaiserie, og thaifilm og pris er ikke så dyrt. Til alle dem i Denmark når de bestille 3 film skal de ikke betale fragt. Vi aflevære film til din døren. Er de intersere kan de ring og høre om vores tilbud.
De kan vælge at gå ind på vores hjemside www.thaidvddk.com eller ring til os på tlf. +45 28146414 eller +45 31129212Google Search

er det muligt at købe fra butik i københavn, og hvad er adressen

på forhånd tak................
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Bjarne
Tillykke - det er en hammerflot hjemmeside. Overvej måske i en ledig stund (jeg ved godt, at det kræver en laaaaang ledig stund) at lave den også på dansk. Vi er nogle (mange?) som aldrig kommer til at læse thai, men som måske forstår en sjat og godt vil se film sammen med fruen.
Held og lykke. Fint initiativ.

vh / Bjarne

thaidvddk
Tak skal I have, for alle feedback. Jeg er meget glad for at I kan lide min hjemside og jeg har kun hjemside. Hvis de gerne vil købe thaifilm så kan de ring til mig eller gå ind på vores hjemside. Jeg synes I er meget sød herind og tak igen for alle de svarGrinGrinGrinGrin
Thaifilm til alle der ikke gide sidder foran computer skærm og ønsker de thaifilm til samling i god kvalitiet. เราใช้แผ่นเกรดA พร้อมสกรีนแผ่นทุกแผ่น

www.thaidvddk.com
bimmelim
Rigtig fin hjemmeside.
Håber også den kommer på Dansk på et tidspunkt ellers bliver det nok svært for mig at overraske kæresten med en film.

www.kgi.dk
jesperfrb
Fin og flot hjemmeside, håber du får noget godt ud af din forretning, skal nok vise den til konenWink

Held og lykkeWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: