Se indlæg|
Lek og Ole`s kamp for et liv sammen. ( langt indlæg )
|
|
| 2182 |
Lagt på d. 25/09-2007 11:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Hej igen. Jeg er lige uden for doeren, jeg saetter 300.- kr. ind naar jeg faar dansk jord under foederne, saa dem maa du gerne regne med, de kommer sidst paa ugen, hov nu skal jeg ud og tisse, det er nok alt det Beer Singha, saa kan I have det godt. Mvh. 2182 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/09-2007 11:23
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Wow allesammen, Jeg var lige inde og checke kontoen og beløbet har nu sneget sig op på kr. 11.014,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 25/09-2007 11:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
goldwing skrev: Dejlig at læse folk her på DTW gerne støtter når andre er i nød. Den med en fond, har jeg ikke den store tiltro til, jeg tror ikke der kommer mange kroner i kassen når man ikke ved hvad pengene skal bruges til. Jeg tror meget mere på a` hog indsamlinger hvor formålet er fastlagt ( kan se at f.eks. indsamlingen til Ole går fint) Er der nødstedte Danskere eller nogen i fængsel, ja så er det vel bare at få samlet ind, men så ved vi også hvad formålet er. Dette skal ikke tages som negativt, men bare lige mine tanker om indsamlinger. Og så skal vi huske at skattefar altid er klar til at stikke deres hånd i kassen, hvis de får chansen. Kan kun goldwing helt ret Og Kim jeg syntes det er mget flot |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 25/09-2007 11:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hvornår regner i med at ole kommer til danmark, indsamlingen går jo fint,han skal jo også have lidt penge til opholdet i danmark. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 25/09-2007 11:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Webmaster skrev: Wow allesammen, Jeg var lige inde og checke kontoen og beløbet har nu sneget sig op på kr. 11.014,- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DEJLIG DEJLIG " Så nu kan Ole vist godt bestille flybilletten til DK Flot flot gået af alle på DTW Man bliver sgu helt varm indvendig. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 25/09-2007 11:42
|
|
ja det er flot, selv konen synes det var ok.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/09-2007 12:10
|
|
Ja, det er helt sikkert utroligt flot. Men vi må erkende at målet som var sat på forhånd er ved at være nået og at indsamlinger nærmere sig sin afslutning. Jeg vil lige tage det op med de andre admins hvordan vi bedst får afsluttet indsamlingen. Det foreslag jeg har stillet til de andre admins er at vi lader indsamlingen løbe til og med weekenden og så afslutter den. Så burde de sidste overførelse været kommet ind efter weekenden mandag/tirsdag og beløbet kan overføres til Ole's konto i Thailand. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/09-2007 12:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
HURRA
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/09-2007 12:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja 11.000 kr er fint men de 5.000 kr er til billet og når man skal trækkes igennem det danske system for at få sin ret skal der nok lidt mere til,så kom frit frem. han må være berettigt til kontanthjælp hvis han får dansk adresse,lek skal jo også leve. lindy |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 25/09-2007 12:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ja det ser fint ud, godt at kursen på overførsel også har fået et hak opad. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 25/09-2007 12:27
|
|
er der nogle der ved hvad oles planer er for fremtiden, vil han bo i danmark eller thailand,og hvad med lek, men håber da det vil gå dem godt, (meget) Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 25/09-2007 12:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Jeg vil også gerne bede om et konto nummer. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 25/09-2007 12:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Hvad med at spørge Ole hvormeget han behøver til billet, overstay samt til husleje, og lad resten af pengene blive til ham i DK. Det koster jo at være i DK, har han familie eller venner han kan bo hos? Når han kommer til DK er det første han skal gøre at tilmelde sig en adresse på folkeregisteret,og med det samme gå kommunen og bede om kontanthjælp, da hjælpen bliver regnet fra den dag du søgte og ikke den dag du indrejste. Det med adressen kan ikke være et problem,mange her på siden vil nok tilbyde den kan være hos dem Kylling |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/09-2007 13:02
|
|
nutte skrev: Jeg vil også gerne bede om et konto nummer. En PB er sendt :-) Med venlig hilsen
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/09-2007 13:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ole's sagsbehandling kan jo traekke ud, saa derfor mener jeg ikke at denne indsamling skal stoppes foer Ole er tilbage i Thailand..............jeg gi'r gerne en skaerv mere.... TAK Husk paa at det er et menneskets fremtid vi taler om.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 25/09-2007 13:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Har overført 250 kr. til ole og Lek. Ønsker dem alt mulig held og lykke |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 25/09-2007 15:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Det kan godt være jeg spørger dumt, men var det ikke bedere hvis Bamsen tog pengende med derud på mandag, og putter dem i en bank der så er der ingen der kan snage i det her i Dk. det var bare lige det
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/09-2007 15:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
steen nielsen skrev: Det kan godt være jeg spørger dumt, men var det ikke bedere hvis Bamsen tog pengende med derud på mandag, og putter dem i en bank der så er der ingen der kan snage i det her i Dk. det var bare lige det Ja det tænkte jeg egentlig også på og bamse skal alligevel besøge Ole, så det var da en god ide. Ps Også laver bamse da også lidt, det sker ikke for tit jo hæ hæ ![]()
Redigeret af d. 25/09-2007 15:59 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/09-2007 17:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ja, det må da være en ide, at sende pengene med bamse, eller hvad syntes i andre? Syntes forøvrigt at det er godt gået piger og drenge, på lige omkring en uge er det lykkes at nå det satte mål. Syntes vi skal stoppe her efter weekenden, og så starte igen hvis det viser sig at Ole og Lek for brug for ekstra hjælp ![]() Held og lykke til dem
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/09-2007 17:47
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg syntes at Kim skal tage kontakt til Ole, og lade ham afgøre hvordan han vil have pengene. Rigtig flot resultat Jeg er imponeret
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg er imponeret