Se indlæg
 Udskriv debat
Visa.
Amagerdreng
Hold da ferie Smile.
En slem overraskelse fik jeg da der lå en brev inden for min dør blot efter 3 uger.
Der er visa til din kæreste hvis ellers du kan stille bankgaranti for hende.
Og selvfølgelig kan/Kunne jeg det og nu venter jeg bare på at skønheden lander i KBH inden for de næste 14 dage.
Med dette indlæg ville jeg egentilig bare sige "Det er altså muligt for UDLST at arbejde hurtigt. Wink
Fra en GLAD GrinWinkPfft mand.
Amagerdreng.

Davser
Jamen det var da dejligt at høre at de også kan arbejde hurtigt
tillykke med det
bamsen

surin
tillykke med det Grin
er du klar over reglerne med bankgarantien at du kan miste pengene hvis hun bliver for længe eller hvis hun søger opholdstilladelse/familiesammenføring under hendes opholdSad

madsj
Heldige asen - vi har søgt om turistvisum i starten af december og endnu ikke hørt noget som helst...

I dag var jeg så en tur omkring ambassaden her i Bangkok for at høre hvorfor det tager så lang tid - de turde ikke sige hvad der sker, så nu venter vi på folkene på ambassaden kontakter udlændigestyrelsen og derefter fortæller os et eller andet.

Suk, man bliver squ mere og mere desperat for at høre et eller andet.

Mads

www.spw.dk
falang yao
madsj skrev:
Heldige asen -
Suk, man bliver squ mere og mere desperat for at høre et eller andet.
Mads

Hello Madsj,
Cheer Up, Old Chap. Det skal nok lykkes for dig også. Ham Amagerdrengen havde nok mere "charme"Grin
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Amagerdreng
Charme eller ej Smile Næ i kan tro nej Pfft.
Tja man har jo lov at være heldig ikke sandt SSSS
Nu har jeg været det to gange i mit liv.
Da jeg mødte Amphai og da vi fik visa på 3 uger SSS Wink.
Med håb om at det kan og vil lykkedes for alle andre der søger visa at få det lige så hurtigt som os.
Tak til alle herinde.
Og en special TAK til STAMPE du er en guttermand-Surin for hjælp-Jet for venskab og de hyggelige samtaler vi har haft.
Amagerdreng.
Rene.

Spring til debat: