Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg er ikke den første og heller ikke den sidste der har forelsket sig i thailand og her efter min 4 tur til thailand har jeg besluttet mig at prøve om jeg ikke kan bosætte mig i landet
men hvordan gør jeg det bedst? jeg skal finde eller købe mig et eller andet som jeg kan leve af dernede eks. købe en bar, internetcafé eller et lille hotel??????
økonomi! jeg kan pakke min kuffert og tage ca.350-400.000 kr med er det nok til at starte noget op?? og forlade danmark jeg er 38 år og har ikke noget der binder mig her mere
jeg ved det ikke, men nemt er det nok ikke,og jeg tror ikke at 400.000 kr rækker langt, og du kan nok eller ikke gøre det alene,
men se nu, der kommer nok mange svar,men tag det nu roligt,
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
Internetcafe? Det er en dødsejler, giver ikke noget en dansker gider at leve af. Priserne er raslet ned og der er megen konkurrence.
Bar? Der er også en hård konkurrence, og som jeg har oplevet det ender mange barejere med at blive deres egne bedste kunder.
Lille hotel/guest house lyder noget bedre.
Ingen grund til at købe, lej for en periode, hvorved din risiko minimeres.
Checkt [url]www.udonrealestate.com[/url], phuket gazette, Pattaya har også en lokal nyhedsavis.
Eller tænk nyt, Trang bliver/er den nye frontier, syd for Krabi. Der er pt kun thailandske resorts, slå på din skandinaviske herkomst, ud på internettet, allier dig med danske rejsebureaer og få aftaler i stand.
Trang bliver stor i de kommende år, ikke mindst pga deres pragtfulde øer. Turister vil altid have noget nyt. Phuket er slidt, Krabi er Ao Nang.. gaab, men Trang!
Om 5 år vil jeg sige: Hvad sagde jeg?
Såvidt jeg ved er det ikke helt nemt at være dansker i Thailand og have sin egen butik, hotel etc. Det kræver et specielt visum, som vist både er dyrt og besværligt at opnå (2,000,000 baht investering og x antal thailændere ansat?). Desuden er der en masse krav til regnskaber osv.
Mit budskab er, undersøg reglerne meget grundigt før du tager afsted og investerer i noget (se eksempelvis sunbeltasia.com og/eller thaivisa.com).
Der er også nogle ting du måske skulle have in mente.
Er du tilfreds med at bo i Thailand og have til dagen og vejen?
Du bør i det mindste også have en forsikring, det koster.
Hvordan med pension når den tid kommer?
Hjemrejser? Det koster menneskepenge.
Der bør vel være tilstrækkelige midler for at komme på forkant med disse eventualiteter.