Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
noen der kan fortælle om det er en fordel at blive gift her i dk eller er det bedre i thailand
har ide om at dansk er bedst først ifb med at min pige så nemmere kan søge familiesamføringog blive her
vi vil så senere blive gift efter thai way
jeg kan kun fortælle dig om mine erfaringer, hvor jeg blev gift med min kone i juli sidste år, mens hun var her på et turistvisum, det krævede kun en oversættelse af hendes civilstandsattest og hvad der svarer til hendes dåbsattest, dette fik jeg gjort hos tolketjenesten hvor det tog 2 uger derefter på rådhuset 1 uges ventetid og pling vi var gift, derefter tog min kone hjem sidst i august, og da garantien for hende blev frigivet ca 1 oktober søgte jeg om en ægtefællesammenføring til hende, midt i november havde jeg svar tilbage om at den var bevilget til hende fra 20 december, vi var ithailand indtil februar, og nu er hun her på 7 måned og knokler på i skolen så godt at vi kun taler dansk sammen.
så held og lykke, det kan se lidt uoverskueligt ud lige når man går igang med det hele, men bare rolig der er lys for enden af tunnelen
Hej
Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad i mener med at være thai gift og så dansk gift. Vi er gift på rådhuset her i Chiang Mai og det gælder også i Danmark, så jeg ser ingen grund til at blive gift 2 gange, med mindre man ønsker en kirkelig vielse i Danmark. Uden at underrette myndighederne i Danmark vidste de alligevel at vi var gift. De havde fået oplysninger fra ambassaden i Bangkok.
Noget andet er selvfølgelig, hvis man er thai gift uden papir, men det er vi ikke. Jeg går ud fra at giftemålet gælder hele verden.
Hugo
Hvis alt går godt så bliver min kæreste og jeg gift i DK og så skal hun tilbage hvorefter vi så søger om nyt visum og når hun så er her søger vi om FS under processuelt ophold, og så skal vi til Thailand og bliver ”gift” få ceremonien som den skal holdes på Thai.
Vh S
Det er ligegyldigt om ægteskabet indgåes her eller i Thailand, blot man sørger for at det er en vielse godkendt af de danske myndigheder der foretages i Thailand.
Ring til ambassaden i BKK og få at vide hvad der skal til, hvis i vælger at gifte jer i Thailand - det er det sikreste - og jo, alle dokumenter SKAL oversættes til dansk!!