Se indlæg
 Udskriv debat
Laser fixet øjne
Eigil
Er der nogle der ved om det er muligt, at få laser opereret sine øjne, så man er fri for at bruge briller????
jeg skal til Bangkok......Såå.. Hvis det var muligt der, til en fornuftig pris..

Hilsen Eigil

2182
Hej Eigil
Prøv denne her:

http://www.lasikt...

Prøv også Google:" eye surgery Thailand", så får du en hel del du kan prøve at kigge igennem.

Mvh.

davser
jeg lavede lige din henvisning on til et aktivt link
bamsen
Redigeret af d. 25/08-2007 08:03

hamster01
hej.
lasikthai er der hvor jeg også har fåret lavet mine øjne og jeg er stadig glad for det.
men du skal vide at du ikke må få vand i øjne i 14 dage alså ingen bade ferie og du skal dryppe dine øjne i en uge efter så en til at hjælpe er en god ting og om naten skal du ligge med moget for øjne
i den første uge.
men di fortæler alt om det mår du er der på engels
men held og lykke
ps. min pris for begge øjne vad 75000 bath

www.lapetitbankok.dk
dette kan man dog også få lavet derhjemme gratis men der kan godt være lidt ventetid , er selv operet i begge øjne derhjemme

Draaben
Hejsa der.
Det hamster fortæller lyder ikke skræmmende på mig, det er jo ligesom at gå med kontaktlinser, at få lavet sine øjne for omkring 10000 kroner er sgu da rimiligt billigt, jeg tror jeg vil tage til Bangkok og få det gjort.
Jeg søgte også på den side der er blevet oplyst her på siden, men kunne ikke finde nogle priser, men efter Hamsters indlæg har jeg fået mod på deet.
Mange tak.
Nyd dagen og vejen...hygge FrankGrin
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Draaben
Hej Jeppe.
Det du hentydeer til er nok grå eller grøn stær, man får nok ikke lavet sine øjne derhjemme hvis man er lang synet eller nær synet GRATIS.
Nyd dagen og vejen.......Hygge Frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Eigil
Mange tak..For de gode svar...

Jeg kommer til Bangkok 1. dec. så jeg vil nok give mig selv en julegave i år.....

Er der nogle der ved hvor lang tid en behandling holder?

Hilsen Eigil
Redigeret af Eigil d. 26/08-2007 00:10

hej dråben

ja det er rigtig det du fortæller grå stær var ikke klar over at man opererede øjne for andet.
hilsen jeppe

ben
Eigil; det holder i teorien evigt. Skaal!

Spring til debat: