Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogle der ved om det er muligt, at få laser opereret sine øjne, så man er fri for at bruge briller????
jeg skal til Bangkok......Såå.. Hvis det var muligt der, til en fornuftig pris..
hej.
lasikthai er der hvor jeg også har fåret lavet mine øjne og jeg er stadig glad for det.
men du skal vide at du ikke må få vand i øjne i 14 dage alså ingen bade ferie og du skal dryppe dine øjne i en uge efter så en til at hjælpe er en god ting og om naten skal du ligge med moget for øjne
i den første uge.
men di fortæler alt om det mår du er der på engels
men held og lykke
ps. min pris for begge øjne vad 75000 bath
Hejsa der.
Det hamster fortæller lyder ikke skræmmende på mig, det er jo ligesom at gå med kontaktlinser, at få lavet sine øjne for omkring 10000 kroner er sgu da rimiligt billigt, jeg tror jeg vil tage til Bangkok og få det gjort.
Jeg søgte også på den side der er blevet oplyst her på siden, men kunne ikke finde nogle priser, men efter Hamsters indlæg har jeg fået mod på deet.
Mange tak.
Nyd dagen og vejen...hygge Frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.
Hej Jeppe.
Det du hentydeer til er nok grå eller grøn stær, man får nok ikke lavet sine øjne derhjemme hvis man er lang synet eller nær synet GRATIS.
Nyd dagen og vejen.......Hygge Frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.