Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Gift Fra Haslev?
Damm
Hej

Er du Thai Gift og bor du i Haslev eller tæt på?

Min kæreste og jeg søger venner/bekendskab fra Haslev og omegn

min kæreste mangler nemlig en at snakke Thai med

så hvis i er friske så skriv endeligt en besked

phitsanulok
Hej Damm.

VI er en MASSE :-D i Næstved, det må da betegnes som tæt på?? Cool

www.shirtfreak.dk
rinpoche
Hej Damm,

I kunne overveje at tage en tur forbi Næstved den 1. fredag i måneden. Der er en månedlig thai komsammen på Grønnegades gl. kaserne inde midt i byen. Starter som regel ud på eftermiddagen og der plejer at komme en 30-40 stykker, vil jeg anslå.

mvh
rinpoche

Jesse James
Kender kun Prathunang Jensen i Haslev.
Hr Olsson

Damm
phitsanulok skrev:
VI er en MASSE :-D i Næstved, det må da betegnes som tæt på?? Cool
okay det lyder fedt Smile
rinpoche skrev:
I kunne overveje at tage en tur forbi Næstved den 1. fredag i måneden. Der er en månedlig thai komsammen på Grønnegades gl. kaserne inde midt i byen. Starter som regel ud på eftermiddagen og der plejer at komme en 30-40 stykker, vil jeg anslå.

WOW det var godt nok mange kan jeg få noget mere info om det på en eller anden måde?
Jesse James skrev:

hvad hedder han/hun her på forummet?
Redigeret af Damm d. 07/08-2007 20:45

phitsanulok
rinpoche skrev:
Hej Damm,

mvh
rinpoche

Jeg ville lige få lidt mere info på dette sted... Shock siger ikke at man ikke skal tage derind, men forhår jer lige først :-D der er nok nogen her på siden der ved mere end mig... Cool kom frem, kom frem

www.shirtfreak.dk
phitsanulok skrev:
rinpoche skrev:
Hej Damm,

mvh
rinpoche

Jeg ville lige få lidt mere info på dette sted... Shock siger ikke at man ikke skal tage derind, men forhår jer lige først :-D der er nok nogen her på siden der ved mere end mig... Cool kom frem, kom frem

Davs
Ja der bliver spillet godt med kort der i grønnegade
og alt andet godtSad
Har jeg hørt fra andre thaier her i næstved
Sidste fredag kom vi lidt sent fruen troede at hun kunne købe med,men vi ville ikke ind fordi de sad og spillede kort

Og det med mad er vist kun lidt tidligt på aftenen
bamsen

Damm
bamsen skrev:
Ja der bliver spillet godt med kort der i grønnegade

Okay så er det hvist ikke et sted for os ØV Sad
Redigeret af Damm d. 08/08-2007 07:12

rinpoche
Desværre, kun alt for sandt Bamse.
Hasard, Ngun Chae = "aktiespil", pengeudlån læs: Åger og tilmed lejlighedsvise slåskampe, man tror det er løgn.

Jeg ville indledningsvis ikke ind herpå, da der så sandelig også er thailændere der overhovedet ikke deltager i noget af det der knald.
Fraset fra et enkelt besøg i foråret er det år og dag siden vi har været der.
Nævnte det blot for Damm, da der som sagt kommer mange thailændere, og både Damm og hans kæreste er vist voksne nok til at skelne mellem "skidt og kanel" Smile

mvh
rinpoche

Davser Rinpoche

Ja jeg nævnte det også kun så
De vidste det ,og kunne ha det i baghovedet
Men sådanne steder er der over hele danmark
Desværre,det ødelægger en del ægteskaber
bamsen

Damm
Jesse James skrev:

hvordan kommer man i kontagt med hende?