Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Voipbuster Pro Eller Voipdiscount ?
|
|
| Damm |
Lagt på d. 06/08-2007 18:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Hej min voipdiscount køre på sidste gratis dag idag så nu skal jeg til at fylde op igen men så var det jeg så voipbuster pro det koster også 10€ men vare 1 helt år og voipdiscount vare kun 120 dage til gængæld er der opkalds afgift på voipbuster pro på 3.9 euro cents Hvad skal jeg vælge? VoipBuster Pro [url]www.voipbusterpro.com[/url] eller voipdiscount [url]www.voipdiscount.com[/url] jeg kan ik selv lige se hvad der er smartest håber der er en der er lidt skarpere ind mig ![]() ringer ca hver 4 dag til Thailand Mobil Davs Jeg lavede lige dine henvisninger om til aktive links bamsen Redigeret af d. 06/08-2007 19:04 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 06/08-2007 19:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Med opkald hver 4. dag svarer det til min konens forbrug. Og hver gang er det i timevis. Vi smider 10 € i bøtten hver 2. eller 3. måned uden at tænke over det, da det stadig er uforståeligt billigt. Ja nu har jeg faktisk sat den til autoupdate, da den som regel løber ud, når jeg ER gået i seng. Når jeg tænker tilbage på første gang konen ringede til Thailand i en time via TDC - pris kr. 1.000 og til nu sååååhh . Men så var forbindelsen altså også i orden hos TDC. Det skal de have. |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 06/08-2007 20:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Tja det er ikke særligt svært for mig tdc tager 14,- i min. Og min udbyder tager 1,- i min.![]() og om det er tdc, fullrate eller en anden udbyder så er det stadig det samme kobber i jorden som der bliver brugt. Jeg holder mig til voipdiscount 100% det er det billigste eks. Sidste nytårs aften var det for mig totalt umuligt at komme igennem til thailand via viopD så tog jeg fastnetten til én krone i min og den var helt ren ingen knas eller støj…. Sidste gang jeg tankede op på voipD var efter 7 mdr. (det var så kun mig som brugte den) og skulle det gå hen og ændre sig så jeg må tanke op hver 2-3 md. Så er det stadig billigt hvorfor betale for meget ??? penge sparet er penge tjent![]() ![]() vh S Redigeret af samee d. 06/08-2007 20:46 It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| Damm |
Lagt på d. 07/08-2007 14:55
|
Tak for jeres svar men er der ikke nogle der kan regne ud hvad der bedst kan svare sig når man ringer hver 4 dag? er der slet ik nogle der har brugt Voipbuster Pro ? |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 07/08-2007 15:31
|
|
Damm skrev: til gængæld er der opkalds afgift på voipbuster pro på 3.9 euro cents Du har givet dig selv svaret ![]() ![]() men ellers regn på det... It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 07/08-2007 17:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Vi bruger voip og jeg tror hun ringer næsten hver dag,men det er jo småpenge vi taler om,hun klikker bare på et sted på siden så er der fyldt 10 euro op. Men jeg kan se på netbank hvor tit det det sker,ca. hver md. Tænk hvor meget du bruger på din mobil hver måned |
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 07/08-2007 18:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
365 : 4 = 91 opkald pr år 91 x 0,039 = 3.55 euro per år De tages (formodentlig?) af de 10 euro, du mindst skal brænde af på et år. Ergo - med et forbrug som dit koster Voipbuster 10 euro om året, mens Voipdiscount koster ca 3 x 10 = 30 euro om året. |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 07/08-2007 18:14
|
|
kylling skrev: Vi bruger voip og jeg tror hun ringer næsten hver dag,men det er jo småpenge vi taler om,hun klikker bare på et sted på siden så er der fyldt 10 euro op. Men jeg kan se på netbank hvor tit det det sker,ca. hver md. Tænk hvor meget du bruger på din mobil hver måned Haha sidst jeg tankede op da holdt det fra 23.01.07 til 19.07.07 så jeg hælder stadig til discount,
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 07/08-2007 18:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
HEJ SAMEE Måske du (i) ikke ringer så meget,men ellers vil da odt spare på telefonen. Så venligst fortælle hvordan???? |
|
|
|
| Damm |
Lagt på d. 07/08-2007 20:08
|
Cyberstar skrev: 365 : 4 = 91 opkald pr år 91 x 0,039 = 3.55 euro per år De tages (formodentlig?) af de 10 euro, du mindst skal brænde af på et år. Ergo - med et forbrug som dit koster Voipbuster 10 euro om året, mens Voipdiscount koster ca 3 x 10 = 30 euro om året. Tak for udregningen så burte det jo være den jeg vælger |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/08-2007 20:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja jeg fatter det ikke Hvor i den udregning er minut prisen ? på voipbuster bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 07/08-2007 20:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Bamse, der er ingen minut pris, det er gratis!!! Bare betal opkaldsafgift ![]() ![]() Så det må være lige noget for dig ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Damm |
Lagt på d. 07/08-2007 20:57
|
men det er ligsom voipdiscount max 300 minutter om ugen og ellers den takst de nu tar men jeg fandt da lige ud af de ik har gratis kald til thai mobiler og da det kun er thai mobil jeg bruger det til bliver det voipdiscount jeg vælger afligevellet voipbuster pro Thailand (Landline) FREE Thailand (Mobile) .012 med skat Redigeret af Damm d. 07/08-2007 20:59 |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/08-2007 22:04
|
|
Davs jesper hvad er dte her hvis det ikke er en minut pris tanzania (Landline & Mobile) 0.120 0.143 thailand (Landline & Mobile) 0.010 0.012 thuraya (Landline & Mobile) SuperDeal! 0.520 0.619 togo (Landline) 0.060 0.071 bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 07/08-2007 22:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
det ligner en minut pris, men på forsiden af voipbuster står der unlimited freecall![]() ![]() http://www.voipbu...ro.com/en/ Andorra Argentina Australia Austria Belgium Brazil Bulgaria Canada Chile China Cyprus Czech Republic Denmark Estonia Finland France Germany Greece Guam Hong Kong (+mobile) Hungary Iceland Ireland Israel Italy Japan Liechtenstein Luxembourg Malaysia Monaco Netherlands New Zealand Norway Panama Poland Portugal Puerto Rico (+mobile) Singapore South Korea Spain Sweden Switzerland Taiwan Thailand (+mobile) United Kingdom United States (+mobile) Venezuela * A connection fee of 3.9 euro cents applies to all VoipBusterPro phone calls. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Damm |
Lagt på d. 08/08-2007 06:47
|
det bliver godt nok mere og mere uoverskueligt de kan ik rigtigt bestemme sig for om det er gratis eller ik gratis på voipbuster pro |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 08/08-2007 08:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
voip Discount, virker henrivende godt :-D Den anden kender jeg ikke. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/08-2007 08:38
|
|
Damm skrev: det bliver godt nok mere og mere uoverskueligt de kan ik rigtigt bestemme sig for om det er gratis eller ik gratis på voipbuster pro Ja det er underligt at de skriver både Frre call og så en minut pris,ja og opkaldspris NEJ jeg holder mig til www.voipdiscount.com indtil jeg ved bedre bedsked bamsen |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 08/08-2007 09:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Det er muligt at priserne er uoverskuelige, men jeg synes navnligt at priserne uoverskueligt lave. Så lave at det er ligegyldigt hvad man vælger i forhold til pris - tag den som giver bedst kvalitet. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/08-2007 10:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
til kylling. tanker op hver måned på voipdiscount. det koster jo kun for opkaldet,så hvordan du kan bruge 10 euro på 1 måned ved jeg ikke, 30 opkald koster ca 7.50 kr der er noget der er forkert. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og til nu sååååhh 
Og min udbyder tager 1,- i min.