Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg rejser til DK 1 gang om aaret. Mine boern bor hos min ex i DK, saa dem besoeger jeg samtidig og saa har jeg min gamle mor ogsaa. Til naeste aar er det meningen at mine boern skal besoege mig herude ( 8 - 6 aar ).
Hugo
Det bliver til et par gange i løbet af et år. Men kun fordi det er den årlige julefrokkost med fimaet og kursuser. Men så får vi da også set min gamle og søskende. Tager som regel børnene med en af turene..
Hej Madsjx
Som, jeg skrev, er mine boern i DK og ser jaevnlig deres farmor. Detsvaerre blev hun ( min mor ) ramt af en en hjernebloedning og efterfoelgende kan ikke huske noget.
Hugo
Forhåbentlig aldrig. Den eneste grund ville være, at jeg blev alvorligt syg eller handicappet. Mine forældre er døde, børn har jeg ingen af og af andre slægtninge har jeg kun en søster (med tilhørende niecer, nevøer, svigerfamilie), som jeg ikke savner det mindste.
Desuden: - Med Thailandsk indkomst er internationale flybilletter en luksus, der skal vejes op imod andre luksus'er. Med over 50 års erfaring i "Danmarks-besøg", er det ikke lige det, der står højest på prioritetslisten.
Ja, men jeg betaler trofast kontingent til fortsættelses sygekassen "Danmark". (Og, man skal da være så hjertens velkommen til at sende en reelt dødssyg mand i aktivering, hvis det er det man vil).