Se indlæg|
Billig billet i nov/dec ?
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 24/07-2007 21:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Hej alle sammen Long time no see ... Har haft travlt med arrangere salg af den ejendom jeg bor i, købe en ny samt skifte arbejde ![]() Konen vil gerne en smuttur til Thailand i november/december - jeg selv gemmer ferie til at indrette vores nye lejlighed i Ballerup. Så mit spørgsmål er om der er nogle idéer til flyselskaber, internet-sider eller andet med anstændige tilbud/priser? Hun plejer at rejse med Thai Air - jeg selv har også prøvet SAS, Apollo, Finn Air, Tyrkiet Eksperten m.fl. Krav: - ca. 2 uger (max 16 dage) i perioden november/december - Ingen mellemlanding hvor der skal skiftes gate/terminal Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 24/07-2007 22:04
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Christian Jo Jo I see, du har jo været i fjerneren.... Håber at jeres nye ejendom er blevet OK Tror det bliver svært med anstændige priser på det tidspunkt
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 24/07-2007 22:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Muligvis der kommer nogle tilbud med thai her til efteråret, de starter op med en rute der hedder Bkk-Ath-Cph, og omvendt, kunne jo være at de tilbyder en ok pris, da turen er lidt længere, men ingen fly bytte![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 24/07-2007 22:30
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Jesper Kan du komme noget tættere end "til efteråret" evt. hvilken måned de starter op i? Vi vil afsted medio oktober og det ville være rart med billige billetter
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/07-2007 01:35
|
|
Nej desværre, ved de søger såkaldte "slots" i CPH nu. men de har ikke fået godkendt dem i nu! De skal jo passe med de tider de har i Athen![]() slots= start og landningstidspunkter
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| WisawagonFaiFaa |
Lagt på d. 25/07-2007 02:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 55 |
Jeg var i Thailand omkring d. 15 dec. sidste år til 14 jan. i år. Det var med Hungarian Airlines, mellemlanding i Ungarn og kostede omkring 6.500 kr. Jeg bestilte billetten ca. 1 måned før afrejse. Den gang svingede prisen mellem 6.500 kr. og 10.000 kr. for samme billet. Pointen er, at når man bestiller over nettet, kan det godt svare sig at lure på om prisen, på samme billet, falder inden for 24 – 48 timer. ![]() |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 25/07-2007 09:45
|
Hej John Ja, mange ser åbentbart Kontant på DR TV - jeg har fået mange kommentarer fra venner og bekendte. Vi har lavet en samlet "modstand mod byggesjusk og forringelser af kontrakten" som koordineres af mig på http://www.olgash...beboere.dk . Vi har også en styregruppe og det tar' altsammen en del energi. Hej Jesper Det lyder super spændende. Det er netop noget sådan jeg håbede kunne dukke op. Kommer der oplysninger om dette ud igennem offiecielle kanaler eller hvodan kan man holde øje med om det tilbud kommer? Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/07-2007 12:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg tror det bliver svært, at få billige billetter til næste vinter. Den regnfulde sommer gør det nok svært, at støve billige billetter op. dsd |
|
|
|
| steengaard |
Lagt på d. 25/07-2007 13:35
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Hej der.... Har fundet et lille "travel agency" i DK, som er agenter for Thai Airways. De har betydeligere lavere priser end Thai Airways selv sælger til kunderne for. Check dette link: http://www.qt-rej... Håber det kan hjælpe dig / jer. Steengaard ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/07-2007 15:20
|
|
Hej Christian og I andre. Jeg skal nok komme med nyt, hvis det lykkes for Thai at få "slots" til en ekstra afgang i CPH, ellers følg med på [url]www.standby.dk[/url] Men DSD har nok ret i at det bliver svært at få ordentlige priser denne vinter, kan se hos SAS er der næsten udsolgt allerede ![]()
Redigeret af jesperfrb d. 25/07-2007 15:23 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/07-2007 15:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Efter at have læst ovenstående frygtede jeg, at der ville blive udsolgt til når vi skal afsted. Derfor har jeg netop booked billeter med Thai 29. nov-29.dec i år. På fx. [url]flybillet.dk[/url] var prisen kr. 7.324,- inkl. alt. Hos ATC på Halmtorvet var prisen kr. 8.000,- inkl. alt. Jeg har booket ATC, da man så kan vente med at køre dankortet igennem automaten til november. Det giver også en slags afbestillingsforsikring. |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 01/08-2007 22:21
|
Jeg har nu ligeledes booket (til konen) hos ATC til 7850 kr. inkl. skatter og det er med Thai Air: ud 30/11 og retur 23/12 Og nu ser jeg på flybillet.dk at den koster 8300 kr. der, så jeg holder på min booking :-) Redigeret af christian-s d. 01/08-2007 22:25 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 01/08-2007 22:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
150 kroner billigere end vore billetter. Det giver 300 mere eller 1.800 bath![]() , som man kan få 72 hesteøl for plus en hulens masse isterninger.![]() ![]() ![]() Nå, men jeg gider nok ikke gå forbi og spørge hos ATC, selv om jeg arbejder tæt på. Eller gør jeg? |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 01/08-2007 22:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja skatten (tax) er 1046 kr jeg skal også rejse i november. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 01/08-2007 23:21
|
|
Jamen det lyder so ok priser, når man tænker på tidspunktet... Skal selv ud og købe billetter til afrejse i okt, med hjemrejse i nov... ikke til mig med til mine forældre, har lovet at tage dem med i 5 uger ![]() ![]() ![]() IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/08-2007 01:51
|
|
Har bestilt billetter nu med Thai direkte 7336kr på flybillet.dk ATC ville have 7746kr
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/08-2007 03:34
|
|
Sammen betingelser, og rejse dage, så de tjener da lidt, for det er jeg sikker på at flybillet.dk også gør.
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 10/08-2007 10:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Har købt billet hos rejsefeber.dk flyver med SAS den 20/10 og rejser hjem den 15/4 betalte 7600 kr med skatter ![]() ![]() ![]() Thai aire ville have 9000 kr for samme afgang ![]() Har aldrig været med SAS før er der den samme benplads som med thai ? Hilsen Nutte |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.